To wszystko jest chore

Data: 2019-11-06 07:22:22
Autor: Wiesiaczek
To wszystko jest chore
W dniu 05.11.2019 o 19:05, boukun pisze:
Marszałkiem seniorem Sejmu będzie Antoni Macierewicz z PiS, a marszałkiem seniorem Senatu Barbara Borys-Damięcka z Koalicji Obywatelskiej - zdecydował we wtorek prezydent Andrzej Duda.

- Pan prezydent rozmawiał ze mną osobiście i zadał mi pytanie, czy przyjmuję tę funkcję. Potwierdziłam - powiedziała PAP Borys-Damięcka. Senator podkreśliła że to dla niej zaszczyt, ale też obowiązek, bo zgodnie z regulaminem Senatu marszałkiem seniorem zostaje senator najstarszy wiekiem. Barbara Borys Damięcka 2 listopada skończyła 82 lata.

- Ponieważ jestem najstarsza, nie mogę się wyprzeć swojego wieku, i muszę dostosować się do regulaminu. Z tych powodów przyjmuję - podkreśliła senator elekt.

https://wiadomosci.wp.pl/barbara-borys-damiecka-marszalkiem-seniorem-senatu-rozmawialam-osobiscie-z-prezydentem-6442880552244865a BOMBKA
38 min. temu

Sędziów wysyłali na emerytury a starocie hasają po Sejmie i Senacie.PARANOJA.

henoch
1 godzinę temu

kto to wymislil to dopiero jest rezyser kabaretu

Bolek emeryt
22 min. temu

To wszystko jest chore. Armia 70-80 letnich ludzi w sejmie i senacie a czesto czlowiek ok.50 roku życia nie może znalezsc pracy bo niby stary i schorowany. Dziadki i babcie mają decydować o losach milionów.

No, akurat tu potrzebne jest doświadczenie a nie sprawność fizyczna.
Mnie wkurza bardziej, gdy ministrami zostają dwudziestoletnie panny albo mili chłopcy w podobnym wieku.

--
Wiesiaczek (dziś z Michalovicz - Słowacja)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2019-11-06 07:46:19
Autor: boukun
To wszystko jest chore
Użytkownik "Wiesiaczek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

Doświadczenie to może mieć człowiek w wieku 50 lat, ale 70-80 letni ludzie mają problemy z pamięcią i nie tylko...

boukun

To wszystko jest chore