To wszystko przez...

Data: 2010-02-27 00:12:57
Autor: Street Fighter
To wszystko przez...
Użytkownik Daniel "kiszony" Kurman napisał:
....ten cholerny Heavy Rain, GoW 3 i U1 i 2. Kupiłem PS3. Damn you Sony! ;)

ja chyba jutro kupie :)

przez HR

Data: 2010-02-27 01:15:52
Autor: Artur Bross
To wszystko przez...
Street Fighter pisze:
Użytkownik Daniel "kiszony" Kurman napisał:
....ten cholerny Heavy Rain, GoW 3 i U1 i 2. Kupiłem PS3. Damn you Sony! ;)

ja chyba jutro kupie :)

przez HR

No ładne jaja się nam tutaj dzieją... Czułem, że tak będzie. PlayStation dało radę i tym razem.

:-)

Data: 2010-02-27 10:46:34
Autor: Katanka
To wszystko przez...
Artur Bross wrote:
Street Fighter pisze:
[...]

Czy ktoś wątpił w taki bieg sprawy? bo ja nigdy :)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-02-27 14:53:22
Autor: Street Fighter
To wszystko przez...
Użytkownik Katanka napisał:
Artur Bross wrote:
Street Fighter pisze:
[...]

Kude nie wiem, czy dzis kupie. Jestm w plecy z projektami i nie mam czasu grac... ;)

Data: 2010-02-27 23:57:53
Autor: KILu
To wszystko przez...
Katanka wrote:
Czy ktoś wątpił w taki bieg sprawy? bo ja nigdy :)

Znow sie zaczyna. ;)
Swojej nawet nie odpakowalem, stoi od ponad tygodnia czekajac na odpowiedni moment. X i Wii przepracowaly w tym okresie dobre kilka godzin (co jest znakomitym wynikiem biorac pod uwage ostatnie pare lat). Moze ktos chcialby sie tanio pozbyc jakiegos U1, czy cos...?

--
KILu

Data: 2010-02-28 04:14:50
Autor: dziki
To wszystko przez...
On 27 Lut, 23:57, "KILu" <by...@wp.pl> wrote:

Moze
ktos chcialby sie tanio pozbyc jakiegos U1, czy cos...?

no nie zaczynalbym tej gry KILu chyba ze na pon wezmiesz wolne ;) Jak
przysiadlem w weekend to przeszedlem 3 razy co mi sie nigdy jeszcze
nie zdarzylo chyba przy zadnej grze (no moze oprocz Reza) zaliczajac
przy tym 2*3.5h drzemki. Starczylo jeszcze co prawda na odwiedziny w
niedziele, ale pon byl brutalny.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-02-28 22:25:11
Autor: Jacek
To wszystko przez...

U¿ytkownik "KILu" <byter@wp.pl> napisa³

ktos chcialby sie tanio pozbyc jakiegos U1, czy cos...?

Ja mogê sprzedaæ za 50 z³ :) Jednak chcia³bym ja przej¶c jeszcze raz a czasu mam ma³o, wiêc mo¿e tak za 2 tygodnie.

Pozdrawiam
Jacek __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4903 (20100228) __________

To wszystko przez...