To wszystko przez automaty.

Data: 2010-10-12 11:47:42
Autor:
To wszystko przez automaty.
Pod wodą trudno sobie popluć, wiadomo - automat przeszkadza.
A już szczególnie plunąć na innego.
Za to przed komputerem, jak paru "miszczów" poczuje co im się przez dzień/tydzień cały pod wodą zebrało...

Panowie, czy Wy q...a do burdelu pójść nie możecie sobie ulżyć, zamiast do internetu ???

Data: 2010-10-12 14:04:18
Autor: krokodyl73
To wszystko przez automaty.
Dnia 12-10-2010 o 13:47:42   <j666.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

A tam...;)Wcale nie tak trudno popluc pod woda;)PP rpbi to napewno bez  problemu,w toni i slepej masce,w PADI niebawem zrobia warsztaty i za sto  dolcow otrzymasz stosowny plastik, a rysio smok pewnie juz ma zgloszony  kolejny P na plucie.;)Wiec uszy do gory

Data: 2010-10-12 19:39:18
Autor:
To wszystko przez automaty.
krokodyl73 <krokodyl73@wp.pl> napisał(a):
 a rysio smok pewnie juz ma zgloszony  kolejny P na plucie.;)

To znany stan techniki. http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=223
Tu przykład półmaski, która umożliwia: plucie, oddychanie nosem, ustami też, rozmowę. To może być element pełnej maski, znanej długo w nurkowaniu.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-13 10:00:43
Autor: krokodyl73
To wszystko przez automaty.
Dnia 12-10-2010 o 21:39:18   <demolant@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

[...]

czasem chcialoby sie nie miec racji...;D

Data: 2010-10-13 08:17:09
Autor:
To wszystko przez automaty.
czasem chcialoby sie nie miec racji...;D

http://www.portalnurkowy.pl/forum/download/file.php?id=22&mode=view
http://www.portalnurkowy.pl/forum/download/file.php?id=23&mode=view
http://www.portalnurkowy.pl/forum/download/file.php?id=24&mode=view
http://www.portalnurkowy.pl/forum/download/file.php?id=25&mode=view
http://www.shark.net.pl/jpg/demolant4.jpg
http://www.shark.net.pl/jpg/demolant5.jpg

To klasyczny przykład że "Promień działania rozwiązania jest większy niż promień przewidywania" nawet projektanta. W tych maskach można pluć.
Oczywiście nić nie może zostać zgłoszone jako patent, jedynie jako wzór użytkowy.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-13 09:17:27
Autor:
To wszystko przez automaty.
CBDU że niejaki Jan D. ma internet pod wodą.

-- -- -

W tych maskach można pluć.

Data: 2010-10-13 10:49:23
Autor: krokodyl73
To wszystko przez automaty.
Dnia 13-10-2010 o 10:17:09   <demolant@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

> [...]

W tych maskach można pluć.
Oczywiście nić nie może zostać zgłoszone jako patent, jedynie jako wzór

No no..;)Tak spaskudzic poczciwego Auera..;)Respect..

Data: 2010-10-13 10:53:01
Autor: krokodyl73
To wszystko przez automaty.
Dnia 13-10-2010 o 10:49:23 krokodyl73 <krokodyl73@wp.pl> napisał(a):

> [...]

użytkowy.

pozdrawiam rc

No no..;)Tak spaskudzic poczciwego Auera..;)Respect..

A wystarczylo do oryginalnej maski dokrecic automat Dragera z ostatniej  fotki;)Wycieraczka z ruskiej "skarbonki"
  jest tam zupelnie zbedna.

Data: 2010-10-13 09:23:50
Autor:
> [...]

A wystarczylo do oryginalnej maski dokrecic automat Dragera z ostatniej  fotki;)Wycieraczka z ruskiej "skarbonki"

Maski na zdjęciach to Faser i Draeger, nie ma tam MSA-Auer.
Wycieraczka była potrzebna i pochodzi z polskiej maski Faser. Akurat na to jest patent Fasera do szyby cylindrycznej. Tu pasowała do płaskiej, dając bardzo wysokie pole oczyszczenia. W obiegach zamkniętych wycieraczka jest potrzebna.
W OC i cyrkulacji takiej jak w AGA Interspiro, jest zbędna.
Maska Draeger i Faser w mojej przeróbce, mają szersze pole widzenia niż Draeger Baltic czy AGA Interspiro. Nieco mniejsze niż w maskach panorama z cylindryczną szybą.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-13 20:31:32
Autor: krokodyl73
To wszystko przez automaty.
Dnia 13-10-2010 o 11:23:50   <demolant@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

> [...]

Draeger Baltic czy AGA Interspiro. Nieco mniejsze niż w maskach panorama  z

Hmm..glowe bym dal ze mniejsza maska to Auer,tyle ze z faserowska  uprzeza..no ale to tylko fotka,moge sie mylic;)W kazdym razie..maska Auera  z dragerowskim automatem,to juz jest super,wygieta szybka daje wieksze  pole widzenia,niz wszystko inne,a na obiegach zamknietych sie nie znam.W  klasycznym helmie nabieralo sie przez kranik wody w usta,i plukalo szybke;)

Data: 2010-10-13 19:28:53
Autor:
To wszystko przez automaty.
krokodyl73 <krokodyl73@wp.pl> napisał(a):
Hmm..glowe bym dal ze mniejsza maska to Auer,tyle ze z faserowska  uprzeza..no ale to tylko fotka,moge sie mylic;)

Co do pająka to się nie mylisz używam Faserowskich były 10 razy tańsze niż Draeger. Maska Auer jest bardzo podobna trochę mniejsza inna jest półmaska.

W  klasycznym helmie nabieralo sie przez kranik wody w usta,i plukalo szybke;)

To piwiedz co należało powiedzieć, jak się napierdziało do skafandra.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-16 18:07:14
Autor:
To wszystko przez automaty.
krokodyl73 <krokodyl73@wp.pl> napisał(a):
Wentylacja;)

Ewidentnie chodziłeś w klasyku.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-11 21:45:28
Autor: krokodyl73
To wszystko przez automaty.
Dnia 16-10-2010 o 20:07:14   <demolant@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

krokodyl73 <krokodyl73@wp.pl> napisał(a):

Wentylacja;)

Ewidentnie chodziłeś w klasyku.

pozdrawiam rc

Ewidentnie. UWS50, UWS50M (a propos..jaka miedzy nimi jest  roznica?:)),Siebe,DM40,Drager.Nie mam kropek nad A w klawikordzie. W czym  Ty chodziles?:) I co to "cnota"?:)Pzdr.

Data: 2010-12-11 21:42:10
Autor:
To wszystko przez automaty.
krokodyl73 <krokodyl73@wp.pl> napisał(a):
 W czym  Ty chodziles?:) I co to "cnota"?:)Pzdr.

W klasyku nie chodziłem.
PW2, cnotka to ta guma zakładana na połączenie łaba i dołu skafandra, opierało to się na pierścieniu aluminiowym, na który był założony dót skafandra i góra.
Bez cnotki skafander potrafił się otworzyć, z nią także się to zadarzało.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-11 23:18:02
Autor:
To wszystko przez automaty.
krokodyl73 <krokodyl73@wp.pl> napisał(a):
 UWS50, UWS50M (a propos..jaka miedzy nimi jest  roznica?:)),Siebe,DM40,Drager.

Nie mam śladu informacji w Sprawoczniku Wodołaza jaka jest różnica między tymi skafandrami, M jest modyfikowany to ruskie mazewnictwo, UWS 50M to trzybolcowy skafandr tak jak DM 40 Draeger, Siebie-Gorman to 12 bolcowy. Czyli ma uszczelnienie na obwodzie pelerynki, a nie na kołnierzyku jak Drager i UWS.
Tyle że rosjanie też robili Hełm SZ 12 nie tylko UWS 50M.
Cnotka w klasyku to mógł być ten pasek krokowy słabo ściągniety i łeb się unosił i nie można było zbić zaworu upustowego za mocno spięty pasek dawał zgarbionego gościa z otarciami na ramionach.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-12 14:08:47
Autor: krokodyl73
To wszystko przez automaty.
Dnia 12-12-2010 o 00:18:02   <demolant@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

[...]

Byles blisko.M to modyfikowany,jak pisales,modyfikacja polegala na  umieszczeniu na gorze helmu uchwytu:D. Wersje sa podzielone,albo do  zwyklego przenoszenia, albo do zaczepienia o hak w dzwonie,w celu  samodzielnego zdjecia po odkreceniu srub,co jest mozliwe,sprawdzalem:) Z  cnota masz racje,bylem ciekaw czy wszyscy uzytkownicy Foki tak to  nazywali. Pzdr:)

Data: 2010-12-12 16:10:48
Autor: Włodek
To wszystko przez automaty.
Użytkownik "krokodyl73"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.vnlqsxx08otvta@admin.airlive...

[...]

Nie wszyscy. Mój instruktor szkolący mnie na st podstawowym w Foce nazywał tą gumę kryzą lub manszetą.  Przyjąłem do słownictwa jako właściwe określenie.
Cnota mi się kojarzy z czym innym w innym miejscu Na lae ja to zboczony jestem :-))

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

Data: 2010-12-12 16:19:28
Autor: krokodyl73
To wszystko przez automaty.
Dnia 12-12-2010 o 16:10:48 Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

I masz racje Włodku, bo faktycznie to kryza,lub manszeta szyjna, mowie o  zartobliwym zargonowym nazywaniu tej rzeczy,bo ciasne to jest,cienkie,i  latwo peka,jak tkac w nia palca na przyklad;) Stad cnota.Pzdr;)

Data: 2010-12-12 16:33:50
Autor: Włodek
To wszystko przez automaty.
Użytkownik "krokodyl73"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.vnlwuqf18otvta@admin.airlive...

[...]

No tak właściwości zbliżone tylko skutki mogą być inne :-) Ale takie nie naukowe :-)
Będę wiedział na przyszłość jak to gadają w żargonie :-)

A Ty czemu przy kompie zamiast we wodzie? Ja to mam robótki domowe, za oknem zamarznięta odwilż a więc siedzę w haupie i "bzdeczę" na sekcie zamiast milej spędzać czas chłodząc 4 litery :-( Nadrobię w tygodniu :-)
Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

Data: 2010-12-12 17:01:08
Autor: krokodyl73
To wszystko przez automaty.
Dnia 12-12-2010 o 16:33:50 Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Odkad mi Gebczyce bisurmany zamkneli,to dosc sporawy kawalek do  najblizszego nurkowiska,Wlodziu;)2 tygodnie temu Zakrzowek,i na razie  spokoj, czekam na lod, zamknac jeden sezon,rozpoczac drugi;)Pzdr:)

To wszystko przez automaty.