To wy stworzyliście Ryszarda C.

Data: 2010-10-19 11:41:13
Autor: Hans Kloss
To wy stworzyliście Ryszarda C.
http://www.youtube.com/watch?v=MeB-- 3N0jIE

I nie chodzi tu  o tuskodonka, wajdę, myszkiewicza i całą resztę
zaplutej z nienawiści i pogardy wierchuszkę prominentnych platfonsów.
Ani nawet nie o ich najemnych dziennikarskich cynglów w rodzaju
olejnik miecugowa kuczyńskiego czy innego sekielskiego. Swoją cegiełkę
w tym co się stało ma przede wszystkim każdy szeregowy paltfons, każdy
szary wyznawca bożka antypisa, a więc także nasza nasza grupowa
swołocz- cycek, hjenio, jogi a nawet ten idiota bekon.
"To wy sączyliście te brednie o zbliżającym sie faszyzmie, bo ktoś
chodzi z pochodniami, a za wami jak kundelki maszerowały "autorytety"
i mitomani z PO. Ci wasi dyżurni: Niesiołowski, Palikot, Kuc, których
jedyna rada na uzdrowienie sytuacji w Polsce to likwidacja
Kaczyńskiego z życia politycznego. I tak sączyliście, ze taki Ryszard
C., nieudacznik, taksówkarz z kiepski zarobkiem, słuchający non stop
Olejnik i tej całej zgrai z tvn, tok fm, dał sobie wmówić, że to przez
PiS stracił żonę i dom"
J-23

Data: 2010-10-19 20:43:43
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:af6845bf-afd1-4a62-bc97-f5e9de7d7577i5g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- --
Tłuku, kto sieje, ten zbiera.. Nawet dzisiaj nie możecie powstrzymać języka nienawiści..., z prezesem na czele...

boukun

Data: 2010-10-19 12:07:18
Autor: Hans Kloss
To wy stworzyliście Ryszarda C.
On 19 Paź, 20:43, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Tłuku,
Waż słowa skurwysynu bo się doigrasz...
kto sieje, ten zbiera.. Nawet dzisiaj nie możecie powstrzymać języka
nienawiści..., z prezesem na czele...
 Masz tu chamie zbuntowany "sianie":
http://www.youtube.com/watch?v=kdPsjYtMEsM
A zbiory były dzisiaj w Łodzi.
J-23

Data: 2010-10-19 21:30:47
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:ff1b1135-252c-43e8-8e2b-bcbaee28bb67j2g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Co mi tu ofiarę Kaczyńskiego podrzucasz? Siebie zacytuj, ile razy nawoływałeś do zamordowania "pełobydła", mnie i innych?

boukun

Data: 2010-10-19 12:37:11
Autor: Hans Kloss
On 19 Paź, 21:30, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
 Siebie zacytuj, ile razy nawoływałeś do
zamordowania "pełobydła", mnie i innych?

Śmiało chamie zbuntowany, ile? Tylko konkretnie i z dowodami
J-23

Data: 2010-10-19 21:49:48
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:d9a92b6f-143a-4611-9836-7666fc64bfbch7g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Nie zbieram tekstów nawiedzonych oszołomów... Ale nie trzeba będzie długo czekać, taki psychol jak ty, długo się nie powstrzyma, a i już sobie pozwalasz na skrajne wynaturzenia...

boukun

Data: 2010-10-20 08:51:01
Autor: Zahir
[...]

Coż za język miłości! Za takią odzywkę należy ci się po prostu w mordę! W realnym świecie byś pierdział ze strachu, tu czujesz się mocny bo anonimowy! Jesteś zwykłym tchórzliwym bandytą!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 08:49:38
Autor: Zahir
[...]

Coż za język miłości! W normalnym świecie dostałbys po prostu w mordę! Jesteś jednym z grupowych bandytów!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 09:26:31
Autor: cyc

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i9kp7p$vj0$1mx1.internetia.pl...

[...]

Zla ocena sytuacji !!.
Nie " nawet dzisiaj " bo sytuacja dla pisowcow zdzialala jak wylana na ogien oliwa . Podsycila ich nienawistne dzialania eskalujac bezkompromisowe wypowiedzi .
Wydaje sie , ze to ich , pisowski zywiol , ze oni ciesza sie z tragedii bo Macierewicz i jemu podobni maja kolejna okazje do blylowania i wylewanie z siebie nagromadzonej ponad mozliwosci nienawisci ale takze frustracji .
W  Polsce nie bedzie spokoju tak dlugo , jak dlugo w polityce beda krecic sie ludzie pokroju Kaczynskiego , Macierewicza , Kempy i conajmniej paru innych pisowcow .
Zadna ze stron przeciwnych nie ma w swoim gronie rownie zlych ludzi . To ewenement , ze w jednej opcji zgromadzilo ich tylu , ze zadzialala rzadko spotykana negatywna selekcja .

cyc

Data: 2010-10-19 20:54:30
Autor: raff
W dniu 2010-10-19 20:41, Hans Kloss pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=MeB-- 3N0jIE

I nie chodzi tu  o tuskodonka, wajdę, myszkiewicza i całą resztę
zaplutej z nienawiści i pogardy wierchuszkę prominentnych platfonsów.
Ani nawet nie o ich najemnych dziennikarskich cynglĂłw w rodzaju
[...]

Nazwijmy rzeczy po imieniu:

Kawecki, Skalimowski, cyc, Zahir, dK, glob, WW, boukun, Idzikowski, Grzegorz Z., Jogi, Polok Prawdziwy, Pestycyd

R.

--
Z Mordercami sie nie dyskutuje.

Data: 2010-10-19 12:11:25
Autor: Hans Kloss
On 19 Paź, 20:54, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Nazwijmy rzeczy po imieniu:

Kawecki, Skalimowski, cyc, Zahir, dK, glob, WW, boukun, Idzikowski,
Grzegorz Z., Jogi, Polok Prawdziwy, Pestycyd

...Stefania, MH, zenuś....jest tego od metra. Wszyscy zapewne
niezmiernie teraz z siebie zadowoleni i przekonani że to znowu wina
tego przebrzydłego kaczora.
A pojutrze znowu wzrośnie sondażowe poparcie dla ryżego donka.
J-23

Data: 2010-10-19 21:12:54
Autor: raff
[...]

niezmiernie teraz z siebie zadowoleni i przekonani Ĺźe to znowu wina
tego przebrzydłego kaczora.

A zebys wiedzial. Widze zero refleksji.

R.

--
Z Mordercami sie nie dyskutuje.

Data: 2010-10-20 08:34:59
Autor: Zahir
To wy stworzyliĹ?cie Ryszarda C.

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i9kphc$rar$1news.onet.pl...
[...]

Masz problemy z pamięcią łobuzie? Kto umieszczał w sygnaturce jpg osmieszającego żonę prezydenta? Kto jak nie ty i jaksa sugerowaliście załatwienie Komorowskiego!? Pamięć was zawodzi bandyci? Poczytajcie swoje wypowiedzi na psp! Wulgarne epitety, wyzwiska, gnojenie to wasz codzienny język! Pocztaj wypowiedzi takich drani jak awe, razor, hans kloss. Poczytaj co wypisywali zaraz po wyborze Komorowskiego! Jak śmiesz łobuzie obwiniać w/w o sianie nienawiści! To wy podli dranie jesteście sami sobie winni. Dotąd czuliście się bezkarni, teraz wiecie, że jakiś wariat może ukręcić wam łeb. Może w końcu spuścicie z tonu i zaczniecie zachowywać się jak cywilizowani ludzie! Ta krew jest na waszych rękach!

--

Zahir

Data: 2010-10-19 23:39:05
Autor: Hans Kloss
On 20 Paź, 07:34, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Ta krew jest na waszych rękach!

Stul ryj morderco.
J-23

Data: 2010-10-20 14:37:54
Autor: rAzor
To wy stworzyliĹ?cie Ryszarda C.
Darz bór! Użytkownik - Hans Kloss raczył napisać:
On 20 Paź, 07:34, "Zahir"<sahibza...@gmail.com>  wrote:
Ta krew jest na waszych rękach!

Stul ryj morderco.
J-23

Nie wyciągaj tej skalimo-podobnej kanalii z sitka.
--
flunk

Data: 2010-10-20 14:55:19
Autor: dK

Użytkownik "rAzor" <porucznik.r|ewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:i9mnr1$r5s$2news.onet.pl...
[...]

A co to jest "skalima"???

dK

Data: 2010-10-20 14:58:35
Autor: rAzor
To wy stworzyliĹ?cie Ryszarda C.
Darz bór! Użytkownik... he he - dK raczył napisać:

[...]

Ksywa "scully" (czyli TW "Czacha") - kiedyś pracownik telekomunikacji. Na zlecenie SB zakładał i prowadził podsłuchy telefoniczne.
--
flunk

Data: 2010-10-20 19:14:05
Autor: heÂŽsk
On Wed, 20 Oct 2010 14:55:19 +0200, "dK" <caria@wp.pl> wrote:

> [...]
> Darz bór! Użytkownik - Hans Kloss raczył napisać:

> Nie wyciągaj tej skalimo-podobnej kanalii z sitka.

A co to jest "skalima"???

dK

 ten oblakaniec razor ma juz najwyrazniej kisiel zamiast mozgu.
 caly dolny slask wie, ze w stanie wojennym byl kapusiem.
 razorku, kanalio - pochwal sie swoim nazwiskiem i pseudonimem ;o))))

Data: 2010-10-20 19:14:05
Autor: heÂŽsk
To wy stworzyliĹ?cie Ryszarda C.
On Wed, 20 Oct 2010 08:34:59 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

Masz problemy z pamięcią łobuzie? Kto umieszczał w sygnaturce jpg osmieszającego żonę prezydenta? Kto jak nie ty i jaksa sugerowaliście załatwienie Komorowskiego!? Pamięć was zawodzi bandyci? Poczytajcie swoje wypowiedzi na psp! Wulgarne epitety, wyzwiska, gnojenie to wasz codzienny język! Pocztaj wypowiedzi takich drani jak awe, razor, hans kloss. Poczytaj co wypisywali zaraz po wyborze Komorowskiego! Jak śmiesz łobuzie obwiniać w/w o sianie nienawiści! To wy podli dranie jesteście sami sobie winni. Dotąd czuliście się bezkarni, teraz wiecie, że jakiś wariat może ukręcić wam łeb. Może w końcu spuścicie z tonu i zaczniecie zachowywać się jak cywilizowani ludzie! Ta krew jest na waszych rękach!

 rafalek jeszcze smie zabierac glos? podly dran! --

Data: 2010-10-19 23:13:14
Autor: matusm
[...]

Nakrecanie  spirali nienawisci jest domena  PO bo tez ta organizacja jest spadkobierca   ,,,,,,,,,,

Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-10-20 00:48:25
Autor: Jaksa
On Tue, 19 Oct 2010 20:41:13 +0200, Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> wrote:

[...]

Taki nieudacznik to wlasnie sztandarowy wyborca PO, przeciez ich program
jest adresowany do lumpow.

Dosc spojrzec po tej grupie, kto ich popiera, jakies absolutne  intelektualne
zera jak dirka, bokun, dk, Krzysztof, zahir, zbig, kawecki czy  pietrzykowski.

Ludzie sukcesu?

Chla chla, wez sam sobie odpowiedz.

Nie dziwota, ze polski plebs zarobkujacy w Irlandii na zmywkach u McDonalda
glosuje w 87% na Platforme Obywatelska.

To program wlasnie dla takich jak oni, nieudacznikow, wyrzuconych poza
nawias nowoczesnego spoleczenstwa swoja niekompetencja intelektualna,
ludzie skazani na margines z powodu zwyczajnie swojej glupoty.

Jaksa

Data: 2010-10-20 09:02:58
Autor: Zahir

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vkuhmzzi1j561patlantis...
[...]

Masz skerozę bandyto? Przypomnieć ci co wypisywałeś na temat żony prezydenta?

--

Zahir

Data: 2010-10-20 12:51:43
Autor: dK
To wy stworzyliście Ryszarda C.
A Tusk siedzi w Radyju i nadaje ulubione audycje Ryszarda C. - podobno wiernego słuchacza tejże.

dK

To wy stworzyliście Ryszarda C.