"To wymys³y cz³owieka chorego z nienawi¶ci".

Data: 2011-06-29 14:42:00
Autor: Przemys³aw W
"To wymys³y cz³owieka chorego z nienawi¶ci".
POLITYCY PIS I SLD O "BIA£EJ KSIÊDZE" PIS

W sensie faktograficznym nie ma to ¿adnej warto¶ci. To s± wymys³y cz³owieka chorego z nienawi¶ci - tak "Bia³± ksiêgê" PiS na temat katastrofy smoleñskiej podsumowa³ Stefan Niesio³owski z PO. W tezy zawarte w dokumencie w±tpi te¿ Wac³aw Martyniuk z SLD.Martyniuk zastrzeg³: nigdy nie zak³ada, ¿e ten, który zaczyna co¶ badaæ, ma z³e intencje. - Antoni Macierewicz i jego zespó³ nie mia³ dostêpu - bo nie móg³ mieæ - do tych materia³ów ¼ród³owych, które ma minister Miller i jego zespó³. A skoro nie mia³ dostêpu, to wnioski, które wysnuwa nie mog± byæ wnioskami adekwatnymi do rzeczywisto¶ci, która by³a - stwierdzi³ pose³ Sojuszu.

"To s± brednie"

Suchej nitki na dokumencie Macierewicza i jego zespo³u nie zostawi³ Stefan Niesio³owski.

- W sensie faktograficznym nie ma to ¿adnej warto¶ci. To, co mówi³, powtarza ca³y czas. To s± wymys³y cz³owieka chorego z nienawi¶ci - stwierdzi³ polityk PO.

Wed³ug Niesio³owskiego, Macierewicz za³o¿y³ sobie pewn± tezê z góry. - ¯e zabójstwa najlepszego na ¶wiecie prezydenta dokona³ Tusk, Komorowski wspólnie z Putinem. To s± brednie, nie bêdê nawet tego komentowa³ - powiedzia³ polityk PO. I doda³, ¿e - w jego opinii - Macierewicz jest kandydatem do badañ psychiatrycznych.

W ¶rodê PiS zaprezentowa³o "Bia³± ksiêgê" autorstwa parlamentarnego zespo³u badaj±cego katastrofê smoleñsk±, na czele której stoi Antoni Macierewicz. Polityk prezentuj±c j± stwierdzi³, ¿e "odpowiedzialno¶æ za dramat z 10 kwietnia 2010 r. spada przede wszystkim na stronê rosyjsk±".

Macierewicz zarzuci³ te¿ Rosjanom fa³szowanie i niszczenie dowodów dotycz±cych katastrofy oraz przekazywanie nieprawdziwych informacji o jej przyczynach.

mac/fac/k

http://www.tvn24.pl/-1,1708664,0,1,to-wymysly-czlowieka-chorego-z-nienawisci,wiadomosc.html

Przemek

--

"Szczególnie "masz b³oto na twarzy, ty wielka hañbo" i "masz krew na twarzy
ty wielka hañbo" rycz±ce z g³o¶ników podczas gdy prezes pl±cze siê pomiêdzy

Wydaje siê, ¿e Kaczyñski móg³by zniszczyæ Platformê tylko w jeden jedyny sposób: wstêpuj±c do niej."

Data: 2011-06-29 12:53:04
Autor: obserwator
Stefan Niesio³owski - studium nienawi¶ci .
Data: 2011-06-29 12:58:06
Autor: obserwator
Stefan Niesio³owski - Portret Postaci
Data: 2011-06-29 15:12:53
Autor: CeSaR
Stefan Niesio³owski - Portret Postaci

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iuf7gu$f6t$1inews.gazeta.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=tue-mwNXGFA&feature=related

Chcesz udowodniæ, ¿e nikt nie ma monopolu na g³upotê?

Data: 2011-06-29 13:24:56
Autor: obserwator
Stefan Niesio³owski - Portret Postaci
CeSaR <adres@mail.com> napisa³(a):

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=tue-mwNXGFA&feature=related

Chcesz udowodniæ, ¿e nikt nie ma monopolu na g³upotê?

chce udowodnic, ze PO to wyjatkowo glupkowaci hipokryci.

Data: 2011-06-29 15:46:12
Autor: CeSaR
Stefan Niesio³owski - Portret Postaci
Chcesz udowodniæ, ¿e nikt nie ma monopolu na g³upotê?

chce udowodnic, ze PO to wyjatkowo glupkowaci hipokryci.

PO to g³upki bo Niesiolowski?
Czyli PiS to g³upki bo Macierewicz :-)

Data: 2011-06-29 13:57:29
Autor: obserwator
Stefan Niesio³owski - Portret Postaci
CeSaR <adres@mail.com> napisa³(a):

> chce udowodnic, ze PO to wyjatkowo glupkowaci hipokryci.

PO to g³upki bo Niesiolowski?

trzeba byc wyjatkowym glupkiem aby wierzyc takim hipokrytom ktorzy zostali
przygarnieci przez Tuska. Czolowych pseudopolitykow typu Niesiolowskiego jest
tam w zarzadzie tej partti wiekszosc.

Czyli PiS to g³upki bo Macierewicz :-)

Macierewicz glupkiem nie jest i nigdy nie byl. To czerwone robactwo ktore rzadzi Polska od 1989 r, przyprawia mu taka latke.

Czerwone robactwo wprowadza *demokracje* na styl putinowsko- chinski. --

Data: 2011-06-29 16:14:09
Autor: CeSaR
[...]

Poproszê o przyk³ad partii z kierownictwem sk³adaj±cym siê w wiêkszo¶ci z wybitnych b±d¼ przynajmniej lepszych ni¿ ¶rednia jednostek.
I proszê wymieniæ te jednostki z imienia i nazwiska :-)

Macierewicz glupkiem nie jest i nigdy nie byl. To czerwone robactwo ktore
rzadzi Polska od 1989 r, przyprawia mu taka latke.

Macierewicz to wybitny polityk, zachowuj±cy siê racjonalnie i rzetelnie argumentuj±cy wszelakie swoje dzia³ania :-))

Czerwone robactwo wprowadza *demokracje* na styl putinowsko- chinski.

Mo¿e, kto ich tam wie :-)

Data: 2011-06-29 15:46:21
Autor: obserwator
> [...]

I proszê wymieniæ te jednostki z imienia i nazwiska :-)

to nie o to chodzi, w kazdej partii sa ludzie ktorzy maja podejscie do etyki i
moralnosci dosc nieciekawe.

Tutaj chodzi o to, zeby tacy nie nadawli tonu calej partii.

Ponadto, powtarzam kolejny raz: sygnaly sa w tej chwili bardzo niepokojace, bo
rezim Tuska nadal urzadza nagonke na opozycje i chwyta sie metod
totalitarnych. Rezim Tuska zagraza demokracji, zwalczajac non stop partie
opozycyjna ktora przeciez nie rzadzi.

Jest to sytuacja anormalna i nie do zaakceptowania w systemie cywilizowanej
demokracji.
> [...]

Macierewicz to wybitny polityk, zachowuj±cy siê racjonalnie i rzetelnie argumentuj±cy wszelakie swoje dzia³ania :-))

Macierewicz jest politykiem konsekwentnym i prawym. Nie zmienia swoich
pogladow jak rekawiczki i dazy do ujawnienia faktow metodami demokratycznymi.

Czerwone robactwo wiec go bezwzglednie zwalcza i szkaluje, bo te fakty
podkopuja fundament na ktorym zbudowalo sobie obecny system polityczny i swoje
bogactwo.

Data: 2011-06-29 15:50:27
Autor: obserwator
Stefan Niesio³owski - Portret Postaci

CeSaR <adres@mail.com> napisa³(a):

 przeciez to dosc wyraznie juz widac do czego zmierza rezim Tuska.

Cieszy cie to? Chcesz powrotu do demokracji w wydaniu putinowskim lub chinskim?

Spoleczenstwo bardzo latwo sterroryzowac. Bandyci maja te metody opanowane do
perfekcji.

Data: 2011-06-30 09:47:29
Autor: CeSaR
[...]

Wez sie chlopie zdecyduj bo w jednym zdaniu piszesz o rezimie Tuska ktory zagraza demokracji. Widziales kiedys w historii rezimowa demokracje? Albo demokratyczny rezim?
Albo widziales kraj, w ktorym rzadzaca partia wspiera partie opozycyjn±? Albo widzia³e¶ partie opozycyjn±, ktora jednoczesnie rzadzi?

Jest to sytuacja anormalna i nie do zaakceptowania w systemie cywilizowanej
demokracji.

Jest to sytuacja jak najbardziej normalna ze rzad rzadzi a opozycja jest  w opozycji.
A ty masz o tyle kiepsko, ze twoja opozycja czyli pis nie robi nic zeby ten rzad przestal rzadzic. Ca³e jej dzia³anie opiera siê na jêczeniu o Smoleñsku. Powinni na msze dac za t± katastrofe bo inaczej nie mieliby o czym gadaæ.
Jesli ten rzad przestanie rzadziæ to tylko dla tego, ¿e sam sobie strzeli w stope.
Ta twoja uwielbiona opozycja jest tak mierna i nijaka ze nie potrafi nawet w jednym procencie wykorzystaæ ktoregokolwiek bledu tuskowego rzadu. A ma wybór szeroki.

Macierewicz jest politykiem konsekwentnym i prawym. Nie zmienia swoich
pogladow jak rekawiczki i dazy do ujawnienia faktow metodami demokratycznymi.

Robiac z siebie idiote na kazdym kroku. Do spó³ki z pani± Fotyg±. I majac poparcie JK

Czerwone robactwo wiec go bezwzglednie zwalcza i szkaluje, bo te fakty
podkopuja fundament na ktorym zbudowalo sobie obecny system polityczny i swoje
bogactwo.

To czerwone robactwo ju¿ przestaje nawet komentowac bzdury pisowe bo samo zmadrzalo na tyle, zeby zobaczyæ, ¿e nic mu z tej strony nie grozi.

Data: 2011-06-30 10:14:32
Autor: obserwator
[...]

widze, ze glupoty celowo jednak wypisujesz. Na posterunku czuwacie towarzyszu,aby udawac Greka? Szkoda czasu na propagandystow:)

Data: 2011-06-30 14:23:25
Autor: CeSaR
Stefan Niesio³owski - Portret Postaci
widze, ze glupoty celowo jednak wypisujesz.
Na posterunku czuwacie towarzyszu,aby udawac Greka?

Szkoda czasu na propagandystow:)

Tak jest. I nie Greka tylko Gierka.
BTW argumenty siê skoñczy³y czy zabrak³o?
Z mojej strony EOT

Data: 2011-06-29 20:12:33
Autor: [he®sk]
On Wed, 29 Jun 2011 15:46:12 +0200, "CeSaR" <adres@mail.com> wrote:

> chce udowodnic, ze PO to wyjatkowo glupkowaci hipokryci.

PO to g³upki bo Niesiolowski?
Czyli PiS to g³upki bo Macierewicz :-)

 antoni kiedys byl rozsadnym facetem. zwiazanie sie z kaczynskimi
 spowodowalo, ze stal sie chlopcem na posylki i oszolomem.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-06-29 15:50:12
Autor: cirrus
Stefan Niesio³owski - Portret Postaci
U¿ytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:iuf869$1bn$1news.onet.pl...
[...]

On chce udowodniæ, ¿e ma monopol na g³upotê.

--
stevep

Data: 2011-06-29 14:00:58
Autor: obserwator
Stefan Niesio³owski - Portret Postaci
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisa³(a):
On chce udowodniæ, ¿e ma monopol na g³upotê.

naucz sie dyskutowac w stylu demokratycznym, czerwony aktywisto.
Jak na razie zachowujesz sie jak typowy czerony kretyn.  --

Data: 2011-06-30 03:34:18
Autor: cirrus
Stefan Niesio³owski - Portret Postaci
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iufb6q$13$1inews.gazeta.pl...
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisa³(a):
On chce udowodniæ, ¿e ma monopol na g³upotê.
naucz sie dyskutowac w stylu demokratycznym, czerwony aktywisto.
Jak na razie zachowujesz sie jak typowy czerony kretyn.

Ale Wersal oszo³oma.

--
stevep

Data: 2011-06-30 01:57:26
Autor: obserwator
> [...]
> naucz sie dyskutowac w stylu demokratycznym, czerwony aktywisto.
> Jak na razie zachowujesz sie jak typowy czerony kretyn.

a ty pietrzykowski oczywisci jestes kulturalnym nieoszolomem, bo teraz uzyles slowo Wersal:)

Data: 2011-06-30 11:11:06
Autor: cirrus
Stefan Niesio³owski - Portret Postaci
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iugl65$lmq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na¶ladowa³em koalicjanta twej ukochanej partii Leppera.

--
stevep

Data: 2011-06-30 10:07:23
Autor: obserwator
Stefan Niesio³owski - Portret Postaci
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisa³(a):

Na¶ladowa³em koalicjanta twej ukochanej partii Leppera.

przeciez Lepper i Giertych to teraz kumple Tuska, rowno nadaja na lidera
partii opozycyjnej. Pamiec czy wzrok nawala, towarzyszu z GW?

Data: 2011-06-30 14:05:27
Autor: cirrus
Stefan Niesio³owski - Portret Postaci
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iuhhsq$g2l$1inews.gazeta.pl...
[...]

Lepper, mo¿esz to uzasadniæ?

--
stevep

Data: 2011-06-29 20:12:33
Autor: [he®sk]
Stefan Niesio³owski - Portret Postaci
On Wed, 29 Jun 2011 15:50:12 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote:

> [...]
> Chcesz udowodniæ, ¿e nikt nie ma monopolu na g³upotê?

On chce udowodniæ, ¿e ma monopol na g³upotê.

 biedny obsrywator. postawil na ochwaconego konia.

Data: 2011-06-30 12:41:09
Autor: obserwatore
Stefan Niesio³owski - Portret Postaci
[he?sk] <euro€bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):
 biedny obsrywator. postawil na ochwaconego konia.

biedny to ty jestes Skalimowski, bos glupi, ale nic dziwnego skoro pod innym nickiem (SP4LEL) zdradziles jakie lektury czytasz i kto jest dla ciebie jakims autorytetem. Tym autorytetem jest np. Vladimir Volkoff, wielbiciel Putina i jego sluzb specjalnych.

Sowiecka menda jestes, a nie Polak.

http://en.wikipedia.org/wiki/Vladimir_Volkoff

Prowadzisz widze niezle forum inwigilacyjne w Polsce.

http://qrz.pl/callbook.asp?f_domena=sp4lel

Data: 2011-06-29 16:56:19
Autor: u2
Stefan Niesio³owski - studium nienawi¶ci .
W dniu 2011-06-29 14:53,  obserwator pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=aggDGlusAEY

Jak ja was kurwy nienawidzê

I jak ja wami kurwy gardzê

Jak ja siê za was kurwy wstydzê

Gdy za granicê czasem zajrzê

Jak ja siê wami kurwy brzydzê

Jak ja was dobrze kurwy znam

Jak ja siê bardzo ludziom dziwiê

Którzy wybrali taki ch³am

Data: 2011-06-29 15:28:44
Autor: [he®sk]
"To wymys³y cz³owieka chorego z nienawi¶ci".
On Wed, 29 Jun 2011 14:42:00 +0200, Przemys³aw W <Broñmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

POLITYCY PIS I SLD O "BIA£EJ KSIÊDZE" PIS

 zalozmy, ze to ruscy przylozyli reke do tej katastrofy.
 pytam:
  - co za idiota zapakowal do prezydenckiego samolotu    4 generalow, szefow sztabow i szefa bbn?
 - co za idiota kazal ladowac pilotom w gestej mgle?
 - co za idiota sadzil, ze ruscy odpuszcza l.kaczynskiemu
   prowokacje w gruzji?
 - co za idiota wiedzac, ze ruscy tylko czekaja by    odstrzelic dupy kaczynskim pchal sie na lotnisko,
   ktore bylo bardziej pastwiskiem niz bemowem?
 - co za idiota ... itd itp.

 panie prezesie PiS, dlaczego byl pan takim idiota?

Data: 2011-06-29 13:39:09
Autor: obserwator
pisem@...pl> wrote:

> [...]

   ktore bylo bardziej pastwiskiem niz bemowem?

... to Prezydent Kaczynski ich zapakowal, czy urzednicy rezimu Tuska to
zrobili? Kto zapakowal w CASE elite dowodcow polskich?

Kto doprowadzil do tego, ze za czasow rezimu Tuska, rozwalono wojsko polskie i
wytluchono wiecej polskich najwyzszych dowodcow anizeli podczas II woiny
swiatowej?

Gucio, czy ten nieudolny, antypolski rezim Tuska osiagnal taki sukces na polu
walki z polskim narodem?

Widziales czerwony robalu, jak sluzby jankeskie ochranialy wizyte Obamy w Polsce?

 panie prezesie PiS, dlaczego byl pan takim idiota?

a dlaczego ty jestes az takim idiota Hersk, ze nie docieraja do ciebie fakty? --

Data: 2011-06-30 12:24:06
Autor: Hans Kloss
[he?sk] <euro&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):
 panie prezesie PiS,

Jakim bydlakiem i wymó¿d¿eñcem byæ trzeba, ¿eby za skandaliczne niedopatrzenia
urzêdasów pe³ore¿ymu ry¿ego gnoja obarczaæ... lidera opozycji?
Kim by³ wtedy JK ¿eby mieæ w³adzê "zapakowania" do samolotu KOGOKOLWIEK oprócz
siebie?
J-23

Data: 2011-06-30 16:04:30
Autor: CeSaR
Kim by³ wtedy JK ¿eby mieæ w³adzê "zapakowania" do samolotu KOGOKOLWIEK oprócz
siebie?

Jasne :-))))
Donek tam wszystkich zagoni³ :-))))
Pod bagnetami ruskich karabinów :-))))
Ale jazda :-)))

Data: 2011-06-30 14:17:10
Autor: obserwator
CeSaR <adres@mail.com> napisa³(a):
> Kim by³ wtedy JK ¿eby mieæ w³adzê "zapakowania" do samolotu KOGOKOLWIEK > oprócz
> [...]

 no i z czego sie smiejesz ? To w koncu za co ten Donek odpowiada?

A kto odpowiadal np. w USA za zabezpieczenie wizyty Obamy w Polsce? Sam Obama?

Wezmy inny przyklad, blizszy twojemu sercu: kto odpowiada za zabezpieczenie
wizyt Putina w innych panstwach? Putin osobiscie?

Jesli Obama lub Putin, zgineliby w katastrofie lotniczej na terytorium innego
panstwa, to oskarzano by ich za te katastrofe czy ludzi, ktorzy ja zle
zabezpieczyli oraz czlowieka ktoremu odpowiedzialne za przygotowanie wizyty
sluzby, podlegaja? Sugerujesz, ze inni nie mysla. A ty potrafisz myslec? To udowodnij to i
odpowiedz na te pytania.

Data: 2011-06-30 16:49:26
Autor: CeSaR
no i z czego sie smiejesz ?

Mimo wszystko nie z czego a z kogo. Z ciebie.

To w koncu za co ten Donek odpowiada?

No na pewno za sk³ad delegacji. I za l±dowanie w Smoleñsku. Pewnie wskaza³ palcem na pilota-ochotnika.
I rozpyli³ hel...

Data: 2011-06-30 14:54:25
Autor: obserwator
> [...]

>To w koncu za co ten Donek odpowiada?

No na pewno za sk³ad delegacji. I za l±dowanie w Smoleñsku. Pewnie wskaza³ palcem na pilota-ochotnika.

no i widzisz, powycinales proste w koncu pytania, aby na nie nie odpowiedziec.
Twoj kolejny tekst nawet smieszny nie jest. Jest zalozny.

Smiej sie wiec, ale ze swojej glupty.

Data: 2011-06-30 17:14:33
Autor: u2
W dniu 2011-06-30 16:17,  obserwator pisze:
 no i z czego sie smiejesz ? To w koncu za co ten Donek odpowiada?

A kto odpowiadal np. w USA za zabezpieczenie wizyty Obamy w Polsce? Sam Obama?

Oczywisce, Donek nawet nie podskoczyl.

Data: 2011-06-30 19:37:40
Autor: raff

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4e0c92da$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gdyby cos sie stalo Obamie w Polsce, to odpowiedzialny bylby brat Obamy. To oczywiste.

R.

Data: 2011-06-30 19:39:41
Autor: u2
W dniu 2011-06-30 19:37, raff pisze:

[...]

Oczywiscie, Donek nawet nie podskoczyl.

Gdyby cos sie stalo Obamie w Polsce, to odpowiedzialny bylby brat Obamy. To oczywiste.

R.

Ten z Afryki ? :)

"To wymys³y cz³owieka chorego z nienawi¶ci".