"To wymys³y cz³owieka chorego z nienawi¶ci".

Data: 2011-06-29 15:28:44
Autor: [he®sk]
"To wymys³y cz³owieka chorego z nienawi¶ci".
On Wed, 29 Jun 2011 14:42:00 +0200, Przemys³aw W <Broñmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

POLITYCY PIS I SLD O "BIA£EJ KSIÊDZE" PIS

 zalozmy, ze to ruscy przylozyli reke do tej katastrofy.
 pytam:
  - co za idiota zapakowal do prezydenckiego samolotu    4 generalow, szefow sztabow i szefa bbn?
 - co za idiota kazal ladowac pilotom w gestej mgle?
 - co za idiota sadzil, ze ruscy odpuszcza l.kaczynskiemu
   prowokacje w gruzji?
 - co za idiota wiedzac, ze ruscy tylko czekaja by    odstrzelic dupy kaczynskim pchal sie na lotnisko,
   ktore bylo bardziej pastwiskiem niz bemowem?
 - co za idiota ... itd itp.

 panie prezesie PiS, dlaczego byl pan takim idiota?

  --

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-06-29 13:39:09
Autor: obserwator
[he?sk] <euro€bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):
pisem@...pl> wrote:

> [...]

   ktore bylo bardziej pastwiskiem niz bemowem?

... to Prezydent Kaczynski ich zapakowal, czy urzednicy rezimu Tuska to
zrobili? Kto zapakowal w CASE elite dowodcow polskich?

Kto doprowadzil do tego, ze za czasow rezimu Tuska, rozwalono wojsko polskie i
wytluchono wiecej polskich najwyzszych dowodcow anizeli podczas II woiny
swiatowej?

Gucio, czy ten nieudolny, antypolski rezim Tuska osiagnal taki sukces na polu
walki z polskim narodem?

Widziales czerwony robalu, jak sluzby jankeskie ochranialy wizyte Obamy w Polsce?

 panie prezesie PiS, dlaczego byl pan takim idiota?

a dlaczego ty jestes az takim idiota Hersk, ze nie docieraja do ciebie fakty? --

Data: 2011-06-30 12:24:06
Autor: Hans Kloss
[he?sk] <euro&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):
 panie prezesie PiS,

Jakim bydlakiem i wymó¿d¿eñcem byæ trzeba, ¿eby za skandaliczne niedopatrzenia
urzêdasów pe³ore¿ymu ry¿ego gnoja obarczaæ... lidera opozycji?
Kim by³ wtedy JK ¿eby mieæ w³adzê "zapakowania" do samolotu KOGOKOLWIEK oprócz
siebie?
J-23

Data: 2011-06-30 16:04:30
Autor: CeSaR
Kim by³ wtedy JK ¿eby mieæ w³adzê "zapakowania" do samolotu KOGOKOLWIEK oprócz
siebie?

Jasne :-))))
Donek tam wszystkich zagoni³ :-))))
Pod bagnetami ruskich karabinów :-))))
Ale jazda :-)))

Data: 2011-06-30 14:17:10
Autor: obserwator
CeSaR <adres@mail.com> napisa³(a):
> Kim by³ wtedy JK ¿eby mieæ w³adzê "zapakowania" do samolotu KOGOKOLWIEK > oprócz
> [...]

 no i z czego sie smiejesz ? To w koncu za co ten Donek odpowiada?

A kto odpowiadal np. w USA za zabezpieczenie wizyty Obamy w Polsce? Sam Obama?

Wezmy inny przyklad, blizszy twojemu sercu: kto odpowiada za zabezpieczenie
wizyt Putina w innych panstwach? Putin osobiscie?

Jesli Obama lub Putin, zgineliby w katastrofie lotniczej na terytorium innego
panstwa, to oskarzano by ich za te katastrofe czy ludzi, ktorzy ja zle
zabezpieczyli oraz czlowieka ktoremu odpowiedzialne za przygotowanie wizyty
sluzby, podlegaja? Sugerujesz, ze inni nie mysla. A ty potrafisz myslec? To udowodnij to i
odpowiedz na te pytania.

Data: 2011-06-30 16:49:26
Autor: CeSaR
no i z czego sie smiejesz ?

Mimo wszystko nie z czego a z kogo. Z ciebie.

To w koncu za co ten Donek odpowiada?

No na pewno za sk³ad delegacji. I za l±dowanie w Smoleñsku. Pewnie wskaza³ palcem na pilota-ochotnika.
I rozpyli³ hel...

Data: 2011-06-30 14:54:25
Autor: obserwator
> [...]

>To w koncu za co ten Donek odpowiada?

No na pewno za sk³ad delegacji. I za l±dowanie w Smoleñsku. Pewnie wskaza³ palcem na pilota-ochotnika.

no i widzisz, powycinales proste w koncu pytania, aby na nie nie odpowiedziec.
Twoj kolejny tekst nawet smieszny nie jest. Jest zalozny.

Smiej sie wiec, ale ze swojej glupty.

Data: 2011-06-30 17:14:33
Autor: u2
W dniu 2011-06-30 16:17,  obserwator pisze:
 no i z czego sie smiejesz ? To w koncu za co ten Donek odpowiada?

A kto odpowiadal np. w USA za zabezpieczenie wizyty Obamy w Polsce? Sam Obama?

Oczywisce, Donek nawet nie podskoczyl.

Data: 2011-06-30 19:37:40
Autor: raff

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4e0c92da$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gdyby cos sie stalo Obamie w Polsce, to odpowiedzialny bylby brat Obamy. To oczywiste.

R.

Data: 2011-06-30 19:39:41
Autor: u2
W dniu 2011-06-30 19:37, raff pisze:

[...]

Oczywiscie, Donek nawet nie podskoczyl.

Gdyby cos sie stalo Obamie w Polsce, to odpowiedzialny bylby brat Obamy. To oczywiste.

R.

Ten z Afryki ? :)

"To wymys³y cz³owieka chorego z nienawi¶ci".