To zdrada. Radny zapowiada wystąpienie z picu.

Data: 2010-10-26 08:40:38
Autor: boukun
To zdrada. Radny zapowiada wystąpienie z picu.

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:ia5r5h$cd9$1inews.gazeta.pl...
Partia Jarosława Kaczyńskiego nie wystawi Arkadiusza Marcinkiewicza (brata byłego premiera) w wyborach samorządowych. - To polityczna zdrada - mówi radny Gorzowa z 20-letnim stażem. Zapowiada wystąpienie z PiS

A bracia mnie ostrzegali, że w tej partii nie dadzą mi wystartować na radnego. Ale ja byłem naiwny, wierzyłem, że nikt mi tego nie zabroni - mówi Arkadiusz Marcinkiewicz. Bracia to Kazimierz i Mirosław. Pierwszy to były premier, który kilka lat temu pożegnał się z PiS. Drugi startuje do lubuskiego sejmiku z listy PO. Tylko Arkadiusz wciąż był w PiS.

To jak u Kurskich, jeden w PiS, drugi w Wyborczej... i się rzekomo zwalczają...
Znamienne...

boukun

To zdrada. Radny zapowiada wystąpienie z picu.