To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?

Data: 2011-11-14 13:49:16
Autor: WW
To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?
Witam.

Widzia³em dzi¶, jak maluj± puszkê fotoradaru na ¿ó³to.
Podobno jaki¶ wymóg, ¿e maj± byæ widoczne.
Gdyby pomalowali i s³up, to by³y by naprawdê widoczne.
A tak maluj± sam± puszkê i to ¿ó³tym niewiele siê ró¿ni±cym od szarego.
W ¿yciu takiego "¿ó³tego" nie widzia³em" !.

Co¶ mi siê widzi, ¿e ¿e to mia³o byæ inaczej.     :-(

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik

Data: 2011-11-14 12:55:51
Autor: AZ
To "żółte" czy szare fotoradary ?
On 2011-11-14, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Widziałem dziś, jak malują puszkę fotoradaru na żółto.
Podobno jakiś wymóg, że mają być widoczne.
Gdyby pomalowali i słup, to były by naprawdę widoczne.
A tak malują samą puszkę i to żółtym niewiele się różniącym od szarego.
W życiu takiego "żółtego" nie widziałem" !.

CoÅ› mi siÄ™ widzi, że że to miaÅ‚o być inaczej.     :-(

Przeciez Ty nie lamiesz przepisow, w czym problem?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-14 13:57:31
Autor: WW
W dniu 2011-11-14 13:55, AZ pisze:
On 2011-11-14, WW<wuwu0@vp.pl>  wrote:

[...]

Staram siê jak mogê, ale na trasie to mi siê zdarza te 90 przdekroczyæ.
Dlatego jestem tylko "zdeklarowany" a nie prawdziwy kapelusznik  :-P

Data: 2011-11-14 13:02:27
Autor: AZ
On 2011-11-14, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Staram się jak mogę, ale na trasie to mi się zdarza te 90 przdekroczyć.
Dlatego jestem tylko "zdeklarowany" a nie prawdziwy kapelusznik  :-P

Nie widzialem na trasie gdzie jest 90 km/h fotoradarow ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-14 13:11:27
Autor: Mirek
To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?
On pon, 14 lis 2011 14:02:27 in article news:<j9r3h3$eh4$7@node2.news.atman.pl>
On 2011-11-14, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Staram siê jak mogê, ale na trasie to mi siê zdarza te 90 przdekroczyæ.
Dlatego jestem tylko "zdeklarowany" a nie prawdziwy kapelusznik  :-P

Nie widzialem na trasie gdzie jest 90 km/h fotoradarow ;-)

To ma³o widzia³e¶ - s± te¿ na 100km/h ;)

Data: 2011-11-14 19:24:16
Autor: Leszek Kowalski
To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?

U¿ytkownik "Mirek" <pisz_na.mirek@dionizos.zind.ikem.pwr.wroc.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9r41v$opb$1z-news.wcss.wroc.pl...

To ma³o widzia³e¶ - s± te¿ na 100km/h ;)

No tylko jeden taki widzia³em, ale wiecznie pusty :-)
Wjazd na most nad Odr± w Cigacicach na S3.
A¿ siê dziwi³em, ¿e ¿adnej 70-tki nie dali

Leszek Kowalski

Data: 2011-11-14 22:58:03
Autor: Mateusz
W dniu 2011-11-14 14:11, Mirek pisze:
To ma³o widzia³e¶ - s± te¿ na 100km/h ;)
taaa... wtedy wszystkie dupy drogowe zwalniaj± do przynajmniej 70.

Data: 2011-11-14 14:25:42
Autor: PaweL
To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?
Nie widzisz tytu³u w±tku? Co ciê obchodzi z jak± prêdko¶ci± podró¿uje autor?

Data: 2011-11-14 18:42:27
Autor: Shrek
On 2011-11-14, WW<wuwu0@vp.pl>  wrote:

Staram się jak mogę, ale na trasie to mi się zdarza te 90 przdekroczyć.
Dlatego jestem tylko "zdeklarowany" a nie prawdziwy kapelusznik  :-P

Nie widzialem na trasie gdzie jest 90 km/h fotoradarow ;-)

Są - mają tą wadę, że sporo ludzików hamuje do 70, czyli w praktyce do 60:(

Shrek.

Data: 2011-11-14 19:09:18
Autor: Artur Maśląg
On 2011-11-14 14:02, AZ wrote:
On 2011-11-14, WW<wuwu0@vp.pl> wrote:

[...]

Ponieważ niektóre ludzie głupie są i tyle;)
Zapieprzają bez opamiętania i na widok FR dym z kół itd.

Data: 2011-11-14 20:00:09
Autor: Shrek
On 2011-11-14 19:09, Artur Maśląg wrote:

Są - mają tą wadę, że sporo ludzików hamuje do 70, czyli w praktyce do
60:(

Ponieważ niektóre ludzie głupie są i tyle;)
Zapieprzają bez opamiętania i na widok FR dym z kół itd.

Na ich usprawiedliwienie dodam, że sam często wiem jakie było ograniczenie, bo nawigacja podpowiada. Niema się czym chwalic, ale taka smutna rzeczywistość. Przydałoby się, żeby na znaku o budce było też ograniczenie powtórzone.

Shrek.

Data: 2011-11-14 20:50:01
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-11-14 20:00, Shrek pisze:
On 2011-11-14 19:09, Artur Maśląg wrote:

[...]

W czym więc tkwi problem?

Niema się czym chwalic, ale taka smutna rzeczywistość.

Znaczy to, że wiesz, czy że nawigacja podpowiada?

Przydałoby się, żeby na znaku o budce było też
ograniczenie powtórzone.

FR nie pojawia siÄ™ znikÄ…d.

Data: 2011-11-15 17:41:25
Autor: Massai
Artur Maśląg wrote:

> ograniczenie, bo nawigacja podpowiada.

W czym więc tkwi problem?

> Niema się czym chwalic, ale taka smutna rzeczywistość.

Znaczy to, że wiesz, czy że nawigacja podpowiada?

Wie TYLKO dlatego że mu nawigacja podpowiedziała. W natłoku znaków
na naszych drogach, naprawdę nietrudno przeoczyć ograniczenie.

Podobnie z terenem zabudowanym - np. na siódemce, między Grójcem a
Wawą jest kilka skrzyżowań ze światłami, bo jakieś wsie są.

Część jest oznaczona jako teren zabudowany - część nie. Ale i tak
na wszystkich sznur samochodów zwalnia do 50 km/h ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-11-15 19:05:29
Autor: Artur Maśląg

On 2011-11-14 19:09, Artur Maśląg wrote:

[...]

Jasne, jak jej nie było to nikt nie wiedział jakie są aktualne
ograniczenia, a jak jest, to podaje poprawne ograniczenia
i oznakowanie.

W natłoku znaków
na naszych drogach, naprawdę nietrudno przeoczyć ograniczenie.

Jasne, szczególnie w trasach. Weź nie żartuj.

Podobnie z terenem zabudowanym - np. na siódemce, między Grójcem a
Wawą jest kilka skrzyżowań ze światłami, bo jakieś wsie są.

No sÄ….

Część jest oznaczona jako teren zabudowany - część nie. Ale i tak
na wszystkich sznur samochodów zwalnia do 50 km/h ;-)

Tak, tak. Pewnie gdybym nie znał tej trasy to bym uwierzył :)

Data: 2011-11-15 18:50:29
Autor: Massai
Artur Maśląg wrote:

Jasne, jak jej nie było to nikt nie wiedział jakie są aktualne
ograniczenia, a jak jest, to podaje poprawne ograniczenia
i oznakowanie.

Tak szczerze - nigdy się przy fotoradarze nie zastanawiałeś "kurde,
jakie tu jest ograniczenie?"

> W natłoku znaków
> na naszych drogach, naprawdę nietrudno przeoczyć ograniczenie.

Jasne, szczególnie w trasach. Weź nie żartuj.

Szczególnie na polskich "trasach". Postawią sobie we wsi ograniczenie
do 30 km/h, pomiędzy tablicami reklamującymi pobliski zakłąd
pogrzebowy i fabrykę krasnali, i kawałek dalej fotoradar.

> [...]

> tak na wszystkich sznur samochodów zwalnia do 50 km/h ;-)

Tak, tak. Pewnie gdybym nie znał tej trasy to bym uwierzył :)

Odkąd policja lubi się za tymi światłami ustawiać z radarem (tam
gdzie jest ograczenie) - zwalniajÄ….

Bodajże w Złotokłosie jest taka fajna miejscówka, przystanek,
zatoczka, drzewa, kompletnie nieoświetlone.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-11-15 19:12:30
Autor: AZ
On 2011-11-15, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

Tak szczerze - nigdy się przy fotoradarze nie zastanawiałeś "kurde,
jakie tu jest ograniczenie?"

Oczywiscie, ze nie. Przeciez to Artur, on juz wszystko przezyl, wszystko
widzial, nic go na polskich drogach nie zaskoczy.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-15 20:59:17
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-11-15 20:12, AZ pisze:
On 2011-11-15, Massai<tsender@wp.pl>  wrote:

[...]

Widzisz, sporo widziałem, sporo przeżyłem, nie jeżdżę na krawędzi,
z zasady przestrzegam przepisów i zasad bezpieczeństwa.
Pozwala mi to dość bezpiecznie poruszać się po drogach od wielu lat.
Z racji doświadczenia mało co mnie jest w stanie zaskoczyć, a nawet
jeśli, to w większości jednak mam taki margines bezpieczeństwa
i krytyczne podejście do jazdy swojej i innych, że naprawdę nie
mam specjalnego problemu by uniknąć choćby stłuczki. Wiadomo,
wszystkiego człowiek nie przewidzi, ale w znakomitej większości
wypadków można jednak pomóc swojemu szczęściu wcześniej, niż
później zbierać efekty swojej "fantazji".

Co do Twojego zaczepnego stwierdzenie - jak przy 200 FR na całą
Polskę można się zastanawiać jakie jest aktualnie ograniczenie?
Owszem, nie raz pisałem, że jestem za stawianiem takich małych
reapeterów (to się spotyka zagranicą), które przy długich odcinkach
(mniej typowych czy bardziej nużących, ew. zmianie przepisów) są
używane dla przypomnienia np. dopuszczalnej prędkości, ale to
zupełnie nie podpada pod sytuacje z FR w Polsce. Nie wiem też
jak to jest, ale jednak większość ludzi wie jakie jest ograniczenie
i spokojnie sobie jedzie z prędkością dopuszczalną (bądź spokojnie
trochę zwalnia przed FR), a tylko niewielu jedzie ile uważa,
a później dym z kół, ponieważ FR, a oni i tak nie wiedzieli
jakie jest ograniczenie, ponieważ nie zwracali na to w ogóle
uwagi.

Data: 2011-11-15 20:30:24
Autor: Artur Maśląg

On 2011-11-14 19:09, Artur Maśląg wrote:

[...]

Wiesz, że nie? Oczywiście nie jest wykluczone, że kiedyś miałem
jakąś wątpliwość, ale tego nie pamiętam i do tego FR mnie nigdy
nie namierzył - czytaj nic mi do domu nie przyszło, a samochody
mam na siebie rejestrowane, nie jestem bezdomny i nie jeżdżę
w kominiarce.

[...]

LOL - weź mnie nie rozśmieszaj z takimi argumentami. Jak już
piszesz o natłoku znaków to może trzymaj się jednak znaków,
a nie fabryk krasnali w kooperacji z zakładami pogrzebowymi.
Zresztą chętnie się dowiem, gdzie są takie 30 z natłokiem
znaków doprowadzających do przeoczenia samego ograniczenia.

[...]

Za jakimi światłami i "odkąd"? Policja od zawsze na tym odcinku
pilnuje ograniczeń i wcale się nie dziwię. A to, ze ludzie
zwalniają na ograniczeniu to chyba oczywiste. Zresztą było
w tej okolicy parę niezbyt miłych wypadków właśnie przez
gnających bez opamiętania, a ruch lokalny tam jak najbardziej
występuje. Spróbuj tam może kiedyś przez przez pasy, albo
przeprawić się w poprzez 7 z przyczepą - emocje gwarantowane.

Bodajże w Złotokłosie jest taka fajna miejscówka, przystanek,
zatoczka, drzewa, kompletnie nieoświetlone.

W Złotokłosie? 7 przez Zlotokłos nie przechodzi.

Data: 2011-11-16 21:03:13
Autor: John Kołalsky
To "żółte" czy szare fotoradary ?

Użytkownik "Shrek" <user@domain.invalid>

[...]

A najlepiej jakby od ograniczenia do fotoradaru ciągnęły się znaki ograniczeń co 3 metry ...

Data: 2011-11-17 09:01:28
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-11-16 21:03, John Kołalsky pisze:

[...]

nie przesadzaj, co 100 zupełnie wystarczy.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepoważne,
gts /kropka/ pl    |  lub caÅ‚oÅ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2011-11-17 09:24:30
Autor: AZ
On 2011-11-17, Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote:

A najlepiej jakby od ograniczenia do fotoradaru ciągnęły się znaki ograniczeń co 3 metry ...

nie przesadzaj, co 100 zupełnie wystarczy.

I bedzie mozna powiedziec "kiedy wjechali na wynioslosc drogi, oczom ich ukazal sie las... znakow". W zadnym kraju nie ma tyle znakow ile w
Polsce a wy jeszcze chcecie dokladac?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-17 16:38:27
Autor: John Kołalsky
To "żółte" czy szare fotoradary ?

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com>

[...]

Tak, i po to kupiliśmy samochody by wolniej przemieszczać się...

Data: 2011-11-17 09:28:22
Autor: Artur Maśląg
To "żółte" czy szare fotoradary ?
W dniu 2011-11-16 21:03, John Kołalsky pisze:

Na ich usprawiedliwienie dodam, że sam często wiem jakie było
ograniczenie, bo nawigacja podpowiada. Niema siÄ™ czym chwalic, ale
[...]

LOL - teraz będą szpalery/lasy znaków? W ogóle poustawiać co 100 metrów
znaki przypominającego o ograniczeniach prędkości. Jeszcze ktoś biedny
zapomni...

Zapomniałem - w zabudowanym gęściej...

Data: 2011-11-15 16:47:27
Autor: Bydlê

On 2011-11-14, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

maluj± sam± puszkê i to ¿ó³tym niewiele siê ró¿ni±cym od szarego.

Przeciez Ty nie lamiesz przepisow, w czym problem?

Problem jest w ¿ó³tym, niewiele ró¿ni±cym siê od szarego.
:-)

--
Bydlê

Data: 2011-11-14 14:00:44
Autor: Myjk
To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?
Mon, 14 Nov 2011 13:49:16 +0100, WW
A tak malują samą puszkę i to żółtym niewiele się różniącym od szarego.
W życiu takiego "żółtego" nie widziałem" !.

Może za bardzo farbę rozrzedzili i nie kryła. :P Te co widziałem są
oczojebnie żółte. Ostatnio pożółcili radar (w ogóle, to chyba oklejony jest
żółtą folią, ciekawe jak długo) na Trakcie Brzeskim [DC] (w stronę Starej
Miłosnej), następnego dnia już wypełnili (przenieśli z Kajki) i tylko za
mną naklepał już dwie foty. :P Żeby było ciekawiej, SM kolorowała i
wypełniała puszkę. :P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-11-14 15:13:42
Autor: Kliczko3
To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?
Co¶ mi siê widzi, ¿e ¿e to mia³o byæ inaczej.     :-(

ustawa daje 3 lata na dostosowanie, wienc prubuja rozne

jk

Data: 2011-11-14 19:36:47
Autor: glang
To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?
Widzia³em dzi¶, jak maluj± puszkê fotoradaru na ¿ó³to.
Podobno jaki¶ wymóg, ¿e maj± byæ widoczne.

¿ó³te s± ITD
pzdr
GL

Data: 2011-11-14 19:41:34
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2011-11-14 19:36, glang pisze:
Widzia³em dzi¶, jak maluj± puszkê fotoradaru na ¿ó³to.
Podobno jaki¶ wymóg, ¿e maj± byæ widoczne.

¿ó³te s± ITD

A s± inne sta³e FR ni¿ ITD?

Data: 2011-11-16 13:40:07
Autor: J.F
To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?
U¿ytkownik "Artur Ma¶l±g"  napisa³ w wiadomo¶ci
¿ó³te s± ITD
A s± inne sta³e FR ni¿ ITD?

Strazy wiejskiej.

Aczkolwiek trzeba by sie wczytac w obecne przepisy - cos mialo byc zeby nie staly puste slupy, ale czy to dotyczy ITD czy wszystkich.

P.S. Widzialem Zandarma Wojskowego z lizakiem w reku - i tak sie zastanawiam - cwiczenia, czy polowal na wojskowe, bo uprawnienia chyba maja na wszystkich, ale zeby gdzies polowali z radarem czy FR na szeroka publike ... to chyba nie widzialem.

J.

Data: 2011-11-16 15:10:20
Autor: Deflegmator
J.F wrote:

[...]

Za co¶ trzeba utrzymaæ rosomaki w Afganie... :)

--
Deflegmator

Data: 2011-11-16 21:44:09
Autor: jerzu
To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?
On Wed, 16 Nov 2011 13:40:07 +0100, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Strazy wiejskiej.

Stra¿ wiejska nie mia³a i nie ma raczej ¿adnych s³upów pod fotoradary,
wiêc ma³o mozliwe.

Aczkolwiek trzeba by sie wczytac w obecne przepisy - cos mialo byc zeby nie staly puste slupy, ale czy to dotyczy ITD czy wszystkich.

Pusty s³up, do którego mo¿na w³o¿yæ FR, mo¿e staæ dalej - tak jest
interpretacja przepisów przez ITD. Mia³y znikn±æ atrapy, ale dzisiaj
widzia³em na DT¦ przy Castoramie ¿e atrapa ma siê dobrze.

[...]

Kilka razy widzia³em zestaw ¿andarm + misiek z suszark±.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-16 21:55:17
Autor: J.F
To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?
U¿ytkownik "jerzu"  napisa³ w wiadomo¶ci grup
[...]

W Wejherowie ma
http://www.youtube.com/watch?v=G7nOfSVT24Y
I radze uwazac bo od tylu tez lapia :-)

[...]

Nie czytalem ustawy, ale jak nazwac pusty slup jesli nie atrapa ?

Ale tu miska zabraklo ... chyba.
\

J.

Data: 2011-11-16 22:23:00
Autor: jerzu
To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?
On Wed, 16 Nov 2011 21:55:17 +0100, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

W Wejherowie ma
http://www.youtube.com/watch?v=G7nOfSVT24Y
I radze uwazac bo od tylu tez lapia :-)

Teraz sobie przypomnia³em, ¿e w D±bkach te¿ jest FR stacjonarny
obs³ugiwany przez Stra¿ Gminn±.

Data: 2011-11-16 22:36:46
Autor: Marcin Stankiewicz
To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?
Dnia Wed, 16 Nov 2011 22:23:00 +0100, jerzu na pl.misc.samochody
napisa³(a):

Teraz sobie przypomnia³em, ¿e w D±bkach te¿ jest FR stacjonarny
obs³ugiwany przez Stra¿ Gminn±.

Eee, a Bia³y Bór i s³upek na foto w do³ku na 40tce ? A Rzeczenica i piêkny s³up w krzaczorach ;-) ?

A co do pustych s³upów - mia³y znikn±æ atrapy, czyli s³upy gdzie foto nigdy siê nie pojawi³o, a to chocia¿by z powodu braku pr±du ;-)

m.stankiewicz na pomarañczka [ czyli orange ].pl
"Deklaracja: Deklaracje s± filtrem s³ów. Sedlak W."

Data: 2011-11-16 22:49:28
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2011-11-16 22:36, Marcin Stankiewicz pisze:
[...]

:)

A co do pustych s³upów - mia³y znikn±æ atrapy, czyli s³upy gdzie
foto nigdy siê nie pojawi³o, a to chocia¿by z powodu braku pr±du ;-)

Czyta³ ustawê/rozporz±dzenie? 3 lata.

Data: 2011-11-16 23:01:04
Autor: Marcin Stankiewicz
To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?
Dnia Wed, 16 Nov 2011 22:49:28 +0100, Artur Ma¶l±g na pl.misc.samochody
napisa³(a):

A co do pustych s³upów - mia³y znikn±æ atrapy, czyli s³upy gdzie
foto nigdy siê nie pojawi³o, a to chocia¿by z powodu braku pr±du ;-)

Czyta³ ustawê/rozporz±dzenie? 3 lata.

I co z tego, ¿e 3 lata. ZTCP to kto¶ z ITD powiedzia³, ¿e atrapy ju¿
polikwidowali, ale z oznakowaniem nie bêd± siê spieszyæ. Puste s³upki gdzie foto mo¿e dzia³aæ dalej bêd± sta³y. Puste albo nie. --
m.stankiewicz na pomarañczka [ czyli orange ].pl
"Jad±c za morze klimat zmieniamy, nie siebie. Horacy (Quintus Horatius
Flaccus, 65 - 8 p.n.e.)"

Data: 2011-11-17 08:22:11
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2011-11-16 23:01, Marcin Stankiewicz pisze:
[...]

I co z tego, ¿e 3 lata.

Normalnie - 3 lata. 3 lata to 3 lata.

ZTCP to kto¶ z ITD powiedzia³, ¿e atrapy ju¿
polikwidowali, ale z oznakowaniem nie bêd± siê spieszyæ. Puste s³upki
gdzie foto mo¿e dzia³aæ dalej bêd± sta³y. Puste albo nie.

No i?

Data: 2011-11-17 08:51:55
Autor: Marcin Stankiewicz
To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?
Dnia Thu, 17 Nov 2011 08:22:11 +0100, Artur Ma¶l±g na pl.misc.samochody
napisa³(a):

No i?

Masz problem z postrzeganiem rzeczywisto¶ci ? Bo w sumie to co¶ napisa³e¶,
nic z tego nie wynika, a próbujesz dalej dyskutowaæ. Chocia¿ w Twoim
przypadku to raczej bardziej nieskoordynowane pierdy ni¿ s³owa. EOT z mojej strony.

m.stankiewicz na pomarañczka [ czyli orange ].pl

Data: 2011-11-17 09:24:25
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2011-11-17 08:51, Marcin Stankiewicz pisze:
[...]

¯e¶ b³ysn±³ - co¶ marudzisz, ¿e mia³y znikn±æ, piszê ¿e maj± na to
3 lata, a Ty ¿e co¶ s³ysza³e¶, ¿e niby kto¶ mówi³, ¿e niby zniknê³y.
Teraz próbujesz personalnie sobie co¶ tam popisaæ, by co¶ pokazaæ
- w sumie nie wiem co oraz po co.

EOT z mojej strony.

:)

Data: 2011-11-16 23:02:18
Autor: jerzu
To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?
On Wed, 16 Nov 2011 22:36:46 +0100, Marcin Stankiewicz
<e-mail@w.sigu.invalid> wrote:

Eee, a Bia³y Bór i s³upek na foto w do³ku na 40tce ? A Rzeczenica i piêkny s³up w krzaczorach ;-) ?

Nie mia³em okazji byæ w tych metropoliach ;)

Data: 2011-11-16 23:12:38
Autor: Marcin Stankiewicz
To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?
Dnia Wed, 16 Nov 2011 23:02:18 +0100, jerzu na pl.misc.samochody
napisa³(a):

Nie mia³em okazji byæ w tych metropoliach ;)

No proszê Ciê ... najs³ynniejsze obok Kobylnicy miejscowo¶ci w Polsce
i Ty tam nie by³e¶ :D ?

m.stankiewicz na pomarañczka [ czyli orange ].pl
"Mówca: Najwiêkszym mówc± ¶wiata jest sukces. Napoleon Bonaparte"

Data: 2011-11-17 09:22:26
Autor: J.F
To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?
U¿ytkownik "Marcin Stankiewicz"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1fz6axct0jyw9$.u2usbkhaii0k.dlg@40tude.net...
A co do pustych s³upów - mia³y znikn±æ atrapy, czyli s³upy gdzie
foto nigdy siê nie pojawi³o, a to chocia¿by z powodu braku pr±du ;-)

To nie jest problem - moze dzialac na akumulatorze, moze na generatorze, mozna bedzie pociagnac z pobliskiego viatolla, mozna sie zaslonic projektem elektryfikacji  :-)

J.

Data: 2011-11-17 09:34:54
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2011-11-17 09:22, J.F pisze:
[...]

Tym bardziej, ¿e docelowo ma byæ zdaje siê ich ~1000, wiêc w±tpliwe, by
teraz likwidowali, a za jaki¶ czas stawiali powtórnie w tym samym
miejscu. Inna sprawa, ¿e w sumie nie wiem po co je w ogóle likwidowaæ,
skoro przed dzia³aj±cymi maj± byæ znaki :)

Data: 2011-11-17 18:32:42
Autor: Cavallino
To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?
U¿ytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:eca8c7peballgbp6iemqr21ro30vc4llj34ax.com...
[...]

W okolicach Bia³ego Boru jest ich zatrzêsienie.

To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?