To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?

Data: 2011-11-14 14:00:44
Autor: Myjk
To "¿ó³te" czy szare fotoradary ?
Mon, 14 Nov 2011 13:49:16 +0100, WW
A tak malują samą puszkę i to żółtym niewiele się różniącym od szarego.
W życiu takiego "żółtego" nie widziałem" !.

Może za bardzo farbę rozrzedzili i nie kryła. :P Te co widziałem są
oczojebnie żółte. Ostatnio pożółcili radar (w ogóle, to chyba oklejony jest
żółtą folią, ciekawe jak długo) na Trakcie Brzeskim [DC] (w stronę Starej
Miłosnej), następnego dnia już wypełnili (przenieśli z Kajki) i tylko za
mną naklepał już dwie foty. :P Żeby było ciekawiej, SM kolorowała i
wypełniała puszkę. :P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player