To zostało z mojej rzeĽni

Data: 2013-05-24 19:07:48
Autor: boukun
To zostało z mojej rzeĽni
http://dolny-slask.org.pl/850054,foto.html?idEntity=549647

Cały kompleks zaorany, wszystkie hale i działy...

  a.. Zakłady Chemiczne Celwiskoza (Jelchem) - zlikwidowane
  b.. Zakłady Mięsne Jelmes - zlikwidowane
  c.. Huta Szkła Technicznego - zlikwidowane
  d.. Zakłady Farmaceutyczne Jelfa - sprzedane Litwinom
  e.. Zakłady Mechaniczne Jelma - zlikwidowane
  f.. Fabryka Maszyn Papierniczych PMPoland - sprzedana Amerykanom
  g.. Fabryka Zabawek Zorka - zlikwidowane
  h.. Zakłady Odzieżowe Confex - zlikwidowane
  i.. Zakład Kartonaży i Tektury Falistej - zlikwidowany
http://www.zus.pl/wai/default.asp?p=4&id=582&page=631

To tylko czę¶ć mi znanych zakładów zlikwidowanych przez bandziorów okr±głostołowych....
I tak jest w każdym mie¶cie. Mógłbym tak samo wyliczać zlikwidowane zakłady pracy w ¦widnicy...

I tak kurwy oraja POlskę i ludzi gnębi±...

boukun

Data: 2013-05-24 19:55:57
Autor: pluton_
To zostało z mojej rzeĽni
Cały kompleks zaorany, wszystkie hale i działy...

A gdzie ty byles ? Pierdziales w kanape, zamiast bronic
majatku narodowego .

Nullification

Data: 2013-05-24 23:25:05
Autor: boukun
To zostało z mojej rzeĽni
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kno9br$3di$1node2.news.atman.pl...
Cały kompleks zaorany, wszystkie hale i działy...

A gdzie ty byles ? Pierdziales w kanape, zamiast bronic
majatku narodowego .

pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Jak mnie wyjebali, to się w końcu blisko 3 lata póĽniej zabrałem i wyjechałem tam, gdzie Tusk teraz wygania Polaków...

boukun

Data: 2013-05-25 07:46:55
Autor: pluton_
To zostało z mojej rzeĽni

> [...]

Jak mnie wyjebali, to się w końcu blisko 3 lata póĽniej zabrałem i
wyjechałem
tam, gdzie Tusk teraz wygania Polaków...

Wypiales sie na ojczyzne, oddales kraj najezdzcom, zlodziejom
i okupantom.
To przez ciebie i tobie podobnych mamy teraz taka chujoze.

Nullification

Data: 2013-05-25 10:01:20
Autor: boukun
To zostało z mojej rzeĽni
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:knpj0q$9qf$1node2.news.atman.pl...

> [...]

i okupantom.
To przez ciebie i tobie podobnych mamy teraz taka chujoze.

Zbrodniarz Jaruzelski użył przeciwko nam karabinów i czołgi... 10 milionów Polaków nie było w stanie stawić huncie oporu..., a teraz nawet 37 milionów daje się spokojnie zniewolić...

boukun

Data: 2013-05-25 19:29:20
Autor: pluton_
To zostało z mojej rzeĽni
> [...]

Zbrodniarz Jaruzelski użył przeciwko nam karabinów i czołgi... 10 milionów
Polaków nie było w stanie stawić huncie oporu..., a teraz nawet 37

A ile czolgow ochranialo traktory, ktorymi zaorywali
twoja swinioubojnie ?

Nullification

Data: 2013-05-25 19:32:46
Autor: u2
To zostało z mojej rzeĽni
W dniu 2013-05-25 19:29, pluton_ pisze:
A ile czolgow ochranialo traktory, ktorymi zaorywali
twoja swinioubojnie ?

to ty lelak czolgista pipek ?

--
Istniej± trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-26 11:30:08
Autor: Wiesiaczek
To zostało z mojej rzeĽni
On Sat, 25 May 2013 10:01:20 +0200, boukun wrote:

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A gdzie ty byles ? Pierdziales w kanape, zamiast bronic majatku
> narodowego .

Jak mnie wyjebali, to się w końcu blisko 3 lata później zabrałem i
wyjechałem
tam, gdzie Tusk teraz wygania PolakĂłw...

Wypiales sie na ojczyzne, oddales kraj najezdzcom, zlodziejom i
okupantom.
To przez ciebie i tobie podobnych mamy teraz taka chujoze. pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Zbrodniarz Jaruzelski użył przeciwko nam karabinów i czołgi... 10
milionów Polaków nie było w stanie stawić huncie oporu...,

Pieprzysz... to właśnie te 10 mln doprowadziło do obecnej nędzy i beznadziei ten kraj, to oni klaskali i strajkowali.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-05-28 13:44:20
Autor: boukun
To zostało z mojej rzeźni
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:knsro0$ej0$5news.task.gda.pl...
> [...]

Pieprzysz... to właśnie te 10 mln doprowadziło do obecnej nędzy i
beznadziei ten kraj, to oni klaskali i strajkowali.

Nie łżyj, już my wiemy, kto wyprowadził czołgi przeciwko narodowi i był pierwszym prezydentem tego kurewskiego, złodziejskiego systemu. Dlaczego teraz nikt nie strajkuje i nie wychodzi na ulicę? Bo hunta generała skutecznie spacyfikowała naród polski...

boukun

Data: 2013-05-24 20:07:53
Autor: u2
To zostało z mojej rzeĽni
W dniu 2013-05-24 19:07, boukun pisze:
  d.. Zakłady Farmaceutyczne Jelfa - sprzedane Litwinom

  f.. Fabryka Maszyn Papierniczych PMPoland - sprzedana Amerykanom

czyli nie wszystko zostalo zaorane...-;)

Data: 2013-05-24 23:28:00
Autor: boukun
To zostało z mojej rzeĽni
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:519fac7a$0$1254$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-05-24 19:07, boukun pisze:
  d.. Zakłady Farmaceutyczne Jelfa - sprzedane Litwinom

  f.. Fabryka Maszyn Papierniczych PMPoland - sprzedana Amerykanom

czyli nie wszystko zostalo zaorane...-;)

To gorzej, jak zaorane...

Pozostałe zakłady, takie jak Draexlmaier oraz Schneider maj± mniejsze znaczenie ekonomiczne i przyczyniaj± się przede wszystkim do wzrostu dochodów państw o¶ciennych, głównie Niemiec. Pozostałe firmy, czyli m.in. Finepharm, Jelenia-Plast, Jeleniogórskie Zakłady Optyczne, Anilux, Dolfamex, Progum, Zremb, Jelchem Polimery, FAM Polska i inne, nie chciały udostępnić danych do niniejszej publikacji, zatem prawdopodobnie zostan± wkrótce sprzedane lub zlikwidowane. Jest to zgodne ze strategi± prezydenta miasta, bowiem przemysł szkodzi ¶rodowisku, a my stawiamy na turystykę!. Likwidacja zakładów jest więc oczywista i zrozumiała.

http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Jelenia_G%C3%B3ra

boukun

Data: 2013-05-25 07:48:04
Autor: pluton_
To zostało z mojej rzeĽni
Jest to zgodne ze strategi± prezydenta miasta, bowiem przemysł szkodzi
¶rodowisku, a my stawiamy na turystykę!. Likwidacja zakładów jest więc
oczywista
i zrozumiała.

A co ty pierdziochu kanapowy robisz, zeby temu zapobiec ?

Nullification

Data: 2013-05-25 10:02:39
Autor: boukun
To zostało z mojej rzeĽni
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:knpj2v$9rm$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ja jak wróciłem z exilu, to widzę, że wszystko już zaorane i pozamiatane. Tak sobie radzili¶cie beze mnie...

boukun

Data: 2013-05-25 10:08:38
Autor: u2
To zostało z mojej rzeĽni
W dniu 2013-05-25 10:02, boukun pisze:
Ja jak wróciłem z exilu, to widzę, że wszystko już zaorane i pozamiatane.

kiedy wrociles bekon ?

Data: 2013-05-25 10:19:17
Autor: boukun
To zostało z mojej rzeĽni
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51a07187$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-05-25 10:02, boukun pisze:
Ja jak wróciłem z exilu, to widzę, że wszystko już zaorane i pozamiatane.

kiedy wrociles bekon ?

15 marca 2004 roku...

boukun

Data: 2013-05-25 10:25:06
Autor: u2
To zostało z mojej rzeĽni
W dniu 2013-05-25 10:19, boukun pisze:
[...]

a kiedy wyjechales ?

Data: 2013-05-25 10:30:58
Autor: boukun
To zostało z mojej rzeĽni
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51a07563$0$1246$65785112news.neostrada.pl...
[...]

3 lutego 1987 roku...

boukun

Data: 2013-05-25 10:36:19
Autor: u2
To zostało z mojej rzeĽni
W dniu 2013-05-25 10:30, boukun pisze:
kiedy wrociles bekon ?

15 marca 2004 roku...

boukun

a kiedy wyjechales ?

3 lutego 1987 roku...

boukun

czyli nie masz zielonego pojecia co sie dzialo w miedzyczasie.

znalazles wrogow w kaczorach, a prawda jest diametralnie inna.

Data: 2013-05-25 10:38:50
Autor: boukun
To zostało z mojej rzeĽni
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51a07803$0$1246$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie byłem odcięty od ¶wiata, po czterech i pół roku niebytu, od lipca 1991 roku jeĽdziłem już regularnie do kraju....

boukun

Data: 2013-05-25 10:41:26
Autor: u2
To zostało z mojej rzeĽni
W dniu 2013-05-25 10:38, boukun pisze:
[...]

czyli aktywnie sie wlaczyles w zlodziejska prywatyzacje...-;)

Data: 2013-05-25 10:45:07
Autor: boukun
To zostało z mojej rzeĽni
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51a07937$0$1246$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Że co? Ja swój dom budowałem od podstaw, z nieżyj±cym szwagrem wylewałem fundamenty, wszystkie zdjęcia z etapów swojej prywaty porobiłem... A działkę na pustym polu kupiłem na uczciwej licytacji miejskiej, przebijaj±c byłego dyrektora zaoranego "Renifera"...

boukun

Data: 2013-05-25 10:48:24
Autor: u2
To zostało z mojej rzeĽni
W dniu 2013-05-25 10:45, boukun pisze:
[...]

czyli byles w zmowie z nomenklatura prylowska. dzialales wspolnie i w porozumieniu z nimi ...-;)

Data: 2013-05-25 10:53:10
Autor: boukun
To zostało z mojej rzeĽni
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51a07ad8$0$1246$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty mi powiedz tylko jedn± rzecz, czy ¶cięto choć jedn± głowę z nomenklatury prylowskiej? Kto przepoczwarzył system zbrodniarza Jaruzelskiego, w ten kurewski obecny system? Nie było końca ¶wiata, UBecja jak rz±dziła, tak rz±dzi, z namaszczenia NKWD..., z pokolenia na pokolenie, mamy ci±gło¶ć bandytyzmu władzy...

boukun

Data: 2013-05-25 10:59:58
Autor: u2
To zostało z mojej rzeĽni
W dniu 2013-05-25 10:53, boukun pisze:
[...]

nie scieto ani jednego, a ci co sie postawili zgineli w zaaranzowanym wypadku pod smolenskiem...-;)

Data: 2013-05-25 11:02:28
Autor: boukun
To zostało z mojej rzeĽni
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51a07d8e$0$1209$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To byli akurat reżimowcy, ale tylko odsetek. Mieli pecha przez swoje wariactwo, nie ma specjalnie za kim płakać...

boukun

Data: 2013-05-25 11:12:09
Autor: u2
To zostało z mojej rzeĽni
W dniu 2013-05-25 11:02, boukun pisze:
[...]

akurat jest za kim, ale ty jako ten wywodzacy sie z chlewni prylowskiej nigdy tego nie zrozumiesz.

Data: 2013-05-25 11:23:42
Autor: boukun
To zostało z mojej rzeĽni
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51a0806a$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
[...]

akurat jest za kim,

Niewolnik tak już ma...

boukun

Data: 2013-05-25 12:28:22
Autor: u2
To zostało z mojej rzeĽni
W dniu 2013-05-25 11:23, boukun pisze:
[...]

zwlaszcza niemiecki...

Data: 2013-05-26 11:31:50
Autor: Wiesiaczek
To zostało z mojej rzeĽni
On Sat, 25 May 2013 10:38:50 +0200, boukun wrote:

[...]

Nie byłem odcięty od świata, po czterech i pół roku niebytu, od lipca
1991 roku jeździłem już regularnie do kraju....

Wtedy już było po grzybach...

Data: 2013-05-28 13:45:32
Autor: boukun
To zostało z mojej rzeźni
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:knsrr6$ej0$6news.task.gda.pl...
[...]

Wiadomo, generał "prywatyzował" już od stanu wojennego...

boukun

Data: 2013-05-28 16:24:05
Autor: Trybun
To zostało z mojej rzeźni
W dniu 2013-05-28 13:45, boukun pisze:
Wiadomo, generał "prywatyzował" już od stanu wojennego...

boukun

Nie, nie generał - to ta twoja horda, której ty załatwiłeś koryto. Generał gdy zobaczył z kim przyszło współpracować to wolał się podać do dymisji. Pewnie liczył że ta horda da się jakoś ucywilizować. Mimo tego że życie zahartowało go, to jednak był dziecinnie naiwny.

Data: 2013-05-28 18:25:34
Autor: boukun
To zostało z mojej rzeźni
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:ko2emk$amr$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie wieśniaku, to twój zbrodniarz generał z właśnej i nie przymuszonej woli przy pomocy swojej agentury sprzedał Polskę, a wcześniej napadł na polski naród. I nic tu nie da taka prymitywna gadka, był pierwszym prezydentem tego kurewskiego systemu, po tym, jak sacyfikował na amen polski naród...

Podał się do dymisji? Obsadzając swoją agenturę do stołu biesiadnego? Dlaczego wcześniej zlikwidował Gierka, ba, jak napadł na polski naród i nas spacyfikował, to także internował Gierka. Pozakładał obozy pracy w OC w OHP i zniewolił totalnie polski naród, przy pomocy karabinów i czołgów...
A przecież jak się łajza nie nadawała, mogła oddać władzę w ręce polskiego ludu, a nie w ręce swojej agentury...

boukun

Data: 2013-05-28 15:19:54
Autor: Leming Show
To zostało z mojej rzeĽni
On 24 Maj, 19:07, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
http://dolny-slask.org.pl/850054,foto.html?idEntity=549647

Caly kompleks zaorany, wszystkie hale i dzialy...

Kilka lat temu, twojego entuzjazmu dla PO konca nie bylo. Ja
wiedzialem bardzo dobrze co bedzie sie dzialo. Wiadomo, wiekszosc ma
"racje" jak sie postawilo krzyzyk w niewlasciwym miejscu to trzeba go
niesc przez 4 lata.
http://pldocs.docdat.com/docs/index-4803.html

Hasbara i projekt "Heart" zrobia swoje, płacz i płac, od tego jestes.
Od bogacenia sie sa inni. To nie szkodzi ze GW i TVn poluzowaly troche
Pisowi przy jednoczesnych pomrukach na PO, przyjda wybory to sie
zmieni.

Data: 2013-05-29 00:34:06
Autor: boukun
To zostało z mojej rzeĽni
Użytkownik "Leming Show" <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:e7aa92f9-16f0-4bdb-98fb-c028a6df6219l5g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nigdy, ale to nigdy nie okazywałem entuzjazmu dla PO, co najwyżej wyj±tkow± antypatię dla PiS..., ale w sumie zawsze byłem przeciwko koalicji POPiS i głupkom, którzy się w to bawi±...

boukun

Data: 2013-07-15 23:08:23
Autor: Ikselka
To zostało z mojej rzeĽni
Dnia Fri, 24 May 2013 19:07:48 +0200, boukun napisał(a):

http://dolny-slask.org.pl/850054,foto.html?idEntity=549647

Cały kompleks zaorany, wszystkie hale i działy...

  a.. ZakĹ‚ady Chemiczne Celwiskoza (Jelchem) - zlikwidowane
  b.. ZakĹ‚ady MiÄ™sne Jelmes - zlikwidowane
  c.. Huta SzkĹ‚a Technicznego - zlikwidowane
  d.. ZakĹ‚ady Farmaceutyczne Jelfa - sprzedane Litwinom
  e.. ZakĹ‚ady Mechaniczne Jelma - zlikwidowane
  f.. Fabryka Maszyn Papierniczych PMPoland - sprzedana Amerykanom
  g.. Fabryka Zabawek Zorka - zlikwidowane
  h.. ZakĹ‚ady OdzieĹĽowe Confex - zlikwidowane
  i.. ZakĹ‚ad KartonaĹĽy i Tektury Falistej - zlikwidowany
http://www.zus.pl/wai/default.asp?p=4&id=582&page=631

To tylko część mi znanych zakładów zlikwidowanych przez bandziorów okrągłostołowych....
I tak jest w każdym mieście. Mógłbym tak samo wyliczać zlikwidowane zakłady pracy w Świdnicy...

Polskie cukrownie, huty, kopalnie, stocznie, zakłady włókiennicze...

I tak kurwy oraja POlskę i ludzi gnębią...

Teraz przyszedł czas na wykańczanie przedsiębiorców prywatnych...

--
XL   "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

Data: 2013-07-15 23:18:07
Autor: Tuskobus
To zostało z mojej rzeźni
W dniu 2013-07-15 23:08, Ikselka pisze:
[...]

pracy w Ĺšwidnicy...

Polskie cukrownie, huty, kopalnie, stocznie, zakłady włókiennicze...

I tak kurwy oraja POlskę i ludzi gnębią...

Teraz przyszedł czas na wykańczanie przedsiębiorców prywatnych...

Widzisz, jakie jesteście głupie, kapitalizmu wam się zachciało, i złodziejstwa majątku narodowego Polaków..

Tylko nacjonalizacja gospodarki, może ten kraj uratować...

Data: 2013-07-15 23:19:59
Autor: u2
To zostało z mojej rzeźni
W dniu 2013-07-15 23:08, Ikselka pisze:
I tak kurwy oraja POlskę i ludzi gnębią...

Teraz przyszedł czas na wykańczanie przedsiębiorców prywatnych...

ale pamietaj xl-ka ze wsrod tych qrew znajduje sie tuskobus aka niedzwiecki, szpicel na uslugach panny stasi ...-;)

--
http://www.youtube.com/watch?v=iWJgJkVL0xM

Data: 2013-07-15 23:26:20
Autor: Tuskobus
To zostało z mojej rzeźni
W dniu 2013-07-15 23:19, u2 pisze:
[...]

Do STASI to bliżej kaczorowi, on stoi tam, gdzie stał Geremek:

Na poparcie swojej tezy generał przywołuje słowa Jarosława Kaczyńskiego, zamieszczone w książce "My" Teresy Torańskiej, w której prezes PiS mówi m.in. o "Solidarności". "Ten monstrualny ruch ze względu na swój charakter i konstrukcję do demokracji się nie nadawał. [...] Gdyby "Solidarność" w 1989 roku miała siłę z 1981 roku, to w ogóle żadnego normalnego mechanizmu demokratycznego w Polsce by się nie zbudowało" - cytuje Jaruzelski.

Cały tekst: http://wyborcza.pl/1,75478,14267708,Jaruzelski__Ekshumuja_mnie_jak_generala_Sikorskiego.html#ixzz2YrCVfjNi

Ciosek na temat Geremka:

Odbylem wlasnie osobliwa rozmowe z szefem sztabu
ekspert w Geremkiem (bliskie zwiazki z miedzynarod wka socjaldemokratyczna,
osobiste kontakty z Kreiskym i innymi). Nie wierzylem wlasnym uszom. Geremek
oswiadczyl, ze dalsza pokojowa koegzystencja pomiedzy w obecnej formie i
realnym socjalizmem [jest] niemozliwa. Konfrontacja silowa nieunikniona.
Wybory do rad narodowych musza zostac przesuniete. Organy wladzy panstwowej
musza zlikwidowac aparat Solidarnosci. Po konfrontacji silowej moglaby
powstac na nowo, ale jako rzeczywisty zwiazek zawodowy, bez Matki Boskiej w
klapie, bez programu gdanskiego, bez politycznego charakteru i bez ambicji
siegania po wladze. Byc moze - kontynuowal Geremek - zostana zachowane sily
umiarkowane, takie jak Walesa. Po konfrontacji nowa wladza panstwowa moglaby
w oparciu o odmienna sytuacje polityczna kontynuowac okreslone procesy
demokratyczne".

To zostało z mojej rzeĽni