To zosta³o z mojej rze¼ni

Data: 2013-05-24 19:55:57
Autor: pluton_
To zosta³o z mojej rze¼ni
Ca³y kompleks zaorany, wszystkie hale i dzia³y...

A gdzie ty byles ? Pierdziales w kanape, zamiast bronic
majatku narodowego .

Nullification

Data: 2013-05-24 23:25:05
Autor: boukun
To zosta³o z mojej rze¼ni
U¿ytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kno9br$3di$1node2.news.atman.pl...
Ca³y kompleks zaorany, wszystkie hale i dzia³y...

A gdzie ty byles ? Pierdziales w kanape, zamiast bronic
majatku narodowego .

pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Jak mnie wyjebali, to siê w koñcu blisko 3 lata pó¼niej zabra³em i wyjecha³em tam, gdzie Tusk teraz wygania Polaków...

boukun

Data: 2013-05-25 07:46:55
Autor: pluton_
To zosta³o z mojej rze¼ni

> [...]

Jak mnie wyjebali, to siê w koñcu blisko 3 lata pó¼niej zabra³em i
wyjecha³em
tam, gdzie Tusk teraz wygania Polaków...

Wypiales sie na ojczyzne, oddales kraj najezdzcom, zlodziejom
i okupantom.
To przez ciebie i tobie podobnych mamy teraz taka chujoze.

Nullification

Data: 2013-05-25 10:01:20
Autor: boukun
To zosta³o z mojej rze¼ni
U¿ytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:knpj0q$9qf$1node2.news.atman.pl...

> [...]

i okupantom.
To przez ciebie i tobie podobnych mamy teraz taka chujoze.

Zbrodniarz Jaruzelski u¿y³ przeciwko nam karabinów i czo³gi... 10 milionów Polaków nie by³o w stanie stawiæ huncie oporu..., a teraz nawet 37 milionów daje siê spokojnie zniewoliæ...

boukun

Data: 2013-05-25 19:29:20
Autor: pluton_
To zosta³o z mojej rze¼ni
> [...]

Zbrodniarz Jaruzelski u¿y³ przeciwko nam karabinów i czo³gi... 10 milionów
Polaków nie by³o w stanie stawiæ huncie oporu..., a teraz nawet 37

A ile czolgow ochranialo traktory, ktorymi zaorywali
twoja swinioubojnie ?

Nullification

Data: 2013-05-25 19:32:46
Autor: u2
To zosta³o z mojej rze¼ni
W dniu 2013-05-25 19:29, pluton_ pisze:
A ile czolgow ochranialo traktory, ktorymi zaorywali
twoja swinioubojnie ?

to ty lelak czolgista pipek ?

--
Istniej± trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-26 11:30:08
Autor: Wiesiaczek
To zosta³o z mojej rze¼ni
On Sat, 25 May 2013 10:01:20 +0200, boukun wrote:

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A gdzie ty byles ? Pierdziales w kanape, zamiast bronic majatku
> narodowego .

Jak mnie wyjebali, to się w końcu blisko 3 lata później zabrałem i
wyjechałem
tam, gdzie Tusk teraz wygania Polaków...

Wypiales sie na ojczyzne, oddales kraj najezdzcom, zlodziejom i
okupantom.
To przez ciebie i tobie podobnych mamy teraz taka chujoze. pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Zbrodniarz Jaruzelski użył przeciwko nam karabinów i czołgi... 10
milionów Polaków nie było w stanie stawić huncie oporu...,

Pieprzysz... to właśnie te 10 mln doprowadziło do obecnej nędzy i beznadziei ten kraj, to oni klaskali i strajkowali.

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-05-28 13:44:20
Autor: boukun
To zostało z mojej rzeźni
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:knsro0$ej0$5news.task.gda.pl...
> [...]

Pieprzysz... to właśnie te 10 mln doprowadziło do obecnej nędzy i
beznadziei ten kraj, to oni klaskali i strajkowali.

Nie łżyj, już my wiemy, kto wyprowadził czołgi przeciwko narodowi i był pierwszym prezydentem tego kurewskiego, złodziejskiego systemu. Dlaczego teraz nikt nie strajkuje i nie wychodzi na ulicę? Bo hunta generała skutecznie spacyfikowała naród polski...

boukun

To zosta³o z mojej rze¼ni