Tobiszewski następny?

Data: 2010-11-07 18:18:48
Autor: Azor jest pedałem
Tobiszewski następny?
Joanna Kluzik-Rostkowska weźmie udział w poniedziałkowej konwencji samorządowej PiS w Rudzie Śląskiej. Oddział partii w tym mieście podtrzymał wcześniejsze zaproszenie dla wyrzuconej z Prawa i Sprawiedliwości posłanki - informuje TVN24.

W imieniu PiS z Rudy Śląskiej zaproszenie dla Kluzik-Rostkowskiej podtrzymał poseł Grzegorz Tobiszewski.

Jak powiedział Tobiszewski w TVN24, chociaż posłanka została wykluczona z PiS, nie można jej odmówić kompetencji i wiedzy o sprawach społecznych. Zaznaczył, że Kluzik-Rostkowska została zaproszona na konwencję jako była minister, ekspert od programów prorodzinnych i specjalistka od spraw socjalnych, bo Rudzie Śląskiej powiększa się obszar biedy.

Tobiszewski dodał, że Kluzik-Rostkowska będzie uczestniczyć w konwencji razem z innymi parlamentarzystami PiS.

Pytana o swój udział w konwencji Joanna Kluzik-Rostkowska potwierdziła w TVN24, że będzie na niej obecna. - Pojawię się około 16.00, konwencja rozpoczyna się o 17.00 - powiedziała. Zaznaczyła, że zaproszenie pojawiło się kilka tygodni temu i cieszy się, że zostało podtrzymane. - Jestem ze Śląska, problemy Śląska rozumiem bardzo dobrze i bardzo chciałabym wesprzeć kandydata PiS Jarosława Wieszołka na prezydenta Rudy Śląskiej - powiedziała Kluzik-Rostkowska. - Mam nadzieję, że się przydam - zaznaczyła.

Dodała, że zaproszenie z Rudy Śląskiej nie jest jedynym, które zostało podtrzymane. Nie chciała jednak zdradzić, gdzie jeszcze pojawi się w trakcie kampanii samorządowej.

W piątek Joanna Kluzik-Rostkowska i Elżbieta Jakubiak zostały wykluczone z partii przez Komitet Polityczny PiS. Jako powody decyzji podano działanie na szkodę partii i łamanie statutu PiS. Posłanki uznały decyzję władz PiS za niezrozumiałą i dowodzącą, że w partii tej nie ma umiejętności prowadzenia wewnętrznej debaty.

Zarówno Joanna Kluzik-Rostkowska jak i Elżbieta Jakubiak w swoim oświadczeniu mówiły m.in., że żegnają się z kierownictwem PiS, ale nie z osobami, z którymi do tej pory współpracowały przy kampanii samorządowej. Dodały, że w dalszym ciągu będą działać w polityce i angażować się w kampanię kandydatów PiS, jeśli tylko ci kandydaci będą wciąż potrzebować ich poparcia.

Joanna Kluzik-Rostkowska zaznaczała także, że jej wykluczenie może stanowić problem dla osób startujących w wyborach samorządowych z list PiS, którym udzieliła poparcia. Chodziło na przykład o jej podpis złożony pod kandydaturami, przygotowane i już wydrukowane ulotki wyborcze, na których wystąpiła z kandydatami czy zaplanowane już spotkania wyborcze z jej udziałem.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kluzik-Rostkowska-zaproszona-na-konwencje-PiS,wid,12828419,wiadomosc.html?ticaid=1b33b

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-07 18:54:17
Autor: abc
Gdzie diabeł nie może...
Szkoda gadać.

Data: 2010-11-07 19:03:30
Autor: Azor jest pedałem
Gdzie diabeł nie może...

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Szkoda gadać.

Nikt jej nie posyłał. Została zaproszona i zaproszenie zostało podtrzymane. O co chodzi?

 Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-07 19:08:54
Autor: Kawecki jest debilem
Gdzie diabeł nie może...
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:

;-) O czym ty bełkoczesz, biedaku?
--
Obniżymy podatki, zhłobimy z Polski dhługą Ihłlandię...

Data: 2010-11-08 17:43:37
Autor:
Tobiszewski następny?
On Sun, 7 Nov 2010 18:18:48 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote: [...]

Moze i jest. To nie moja sprawa ale nie stosuj tak swinskich metod jakich uzywa rAzor.

From: Azor jest pedałem <Brońmy RP przed pisem@..pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Tobiszewski następny?
Date: Sun, 7 Nov 2010 18:18:48 +0100