Tokarczuk na prezydenta!

Data: 2019-10-18 20:58:17
Autor: A. Filip
Tokarczuk na prezydenta!
Polska nie może dyskryminować kobiet laureatek nagrody Nobla.
Jak "facet z noblem" był już prezydentem to "kobieta z noblem"
*MUSI* też być! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-18 21:03:00
Autor: u2
Tokarczuk na prezydenta!
W dniu 18.10.2019 o 20:58, A. Filip pisze:
Polska nie może dyskryminować kobiet laureatek nagrody Nobla.
Jak "facet z noblem" był już prezydentem to "kobieta z noblem"
*MUSI* też być! ;-)

to czemu Wisi nie proponowałeś ?

Data: 2019-10-18 21:04:34
Autor: A. Filip
Tokarczuk na prezydenta!
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Bo wtedy ta dyskryminacja  jeszcze nie kłuła po oczach! ;-)

Jak znowu będzie gówniany wybór Duda v. X to niech choć będzie
śmieszniej jak nie może być lepiej.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-18 21:10:53
Autor: u2
Tokarczuk na prezydenta!
W dniu 18.10.2019 o 21:04, A. Filip pisze:
to czemu Wisi nie proponowałeś ?
Bo wtedy ta dyskryminacja  jeszcze nie kłuła po oczach!

nie ściemniaj, widać, że stosujesz podwójne standardy

Data: 2019-10-18 13:42:57
Autor: Jacek Bialy
Tokarczuk na prezydenta!
to czemu Wisi nie proponowałeś ?
Bo wtedy ta dyskryminacja  jeszcze nie kłuła po oczach!

   -- - nie ściemniaj, widać, że stosujesz podwójne standardy

A wy ciotka jak se wypijecie, to zawsze coś komplikujecie...

_kolektyw

Data: 2019-10-19 07:59:46
Autor: Runt
Kaczyński na prezydenta!
W dniu 2019-10-18 o 20:58, A. Filip pisze:
Polska nie może dyskryminować kobiet laureatek nagrody Nobla.
Jak "facet z noblem" był już prezydentem to "kobieta z noblem"
*MUSI* też być! ;-)
Czy ktoś z PiS POwąchał kiedykolwiek jakąś nagrodę międzynarodową?
https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI
--
Runt

Data: 2019-10-19 01:57:50
Autor: Jacek Bialy
Kaczyński na prezydenta!
Czy ktoś z PiS POwąchał kiedykolwiek jakąś nagrodę międzynarodową?
-- -- -- -- -- -

Nie obchodzi mnie to.  Polityk powinien pracować dla kraju, a nie dla międzynarodowych nagród tudziez synekur.

JB

Data: 2019-10-20 07:10:56
Autor: Runt
Kaczyński na prezydenta!
W dniu 2019-10-19 o 10:57, Jacek Bialy pisze:
Runt> Czy ktoś z PiS POwąchał kiedykolwiek jakąś nagrodę międzynarodową?
Nie obchodzi mnie to.
Jasne ;-)))
Polityk powinien pracować dla kraju,
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" (c) J.Kaczyński brzmi jak rechot żabiego stawu.
a nie dla międzynarodowych nagród tudziez synekur.
Wymień kilka nazwisk swoich bohaterów, którzy POsiadają w/w "zalety".--
Runt

Data: 2019-10-24 01:06:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kaczyński na prezydenta!
W dniu niedziela, 20 października 2019 07:10:53 UTC+2 użytkownik Runt napisał:

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" (c) J.Kaczyński brzmi jak rechot żabiego stawu.

Kaczego, kwakwarakwa!

Data: 2019-10-24 08:31:31
Autor: Zenek Kapelinder
Kaczyński na prezydenta!
Chcesz pizdziak vel runt dziura w dupie banana dla białego?

Data: 2019-10-24 17:38:09
Autor: Runt
Kaczyński na prezydenta!
W dniu 2019-10-24 o 17:31, BĘKART PRL Zenek Kapelinder pisze:
Chcesz pizdziak vel runt dziura w dupie banana dla białego?

W O N !!!

--
Runt

Tokarczuk na prezydenta!