[WRO] Tokarz potrzebny

Data: 2012-09-04 16:42:01
Autor: charwel (Oo)==:::
[WRO] Tokarz potrzebny
Cześć.
Znacie jakiegoś człowieka z tokarką, który przetoczy mi sztycę rowerową o 0,4mm?

Pozdrawiam
charwel

Data: 2012-09-04 08:51:29
Autor: Dominik Mirowski
[WRO] Tokarz potrzebny
W dniu wtorek, 4 września 2012 16:42:05 UTC+2 użytkownik charwel (Oo)==::: napisał:

Znacie jakiegoś człowieka z tokarką, który przetoczy mi sztycę rowerową o 0,4mm?

Odpuść - kilka takich eksperymentów już widziałem, wszystkie pękły. Jak bardzo chcesz to papier ścierny, ściągnij farbę + resztki po oryginalnym frezowaniu i zobacz czy wejdzie na wcisk.

Dominik

Data: 2012-09-04 23:28:31
Autor: charwel (Oo)==:::
[WRO] Tokarz potrzebny
W dniu 2012-09-04 17:51, Dominik Mirowski pisze:
[...]

No to spróbuję zrobić tak jak mówisz. W końcu to tylko cztery dziesiątki ;)

Pozdrawiam
charwel

Data: 2012-09-04 23:39:28
Autor: p0li
[WRO] Tokarz potrzebny
T->Dnia 2012-09-04 23:28:31 niejaki charwel (Oo)==::: napisał:
[...]

dodatkowo papier ścierny owiń na kij od szczotki - w wiertarke i w rurę
podsiodłową ja tak robiłem i nawet fajnie wyszło
--
http://42.pl/u/y68
Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.

Data: 2012-09-05 10:48:12
Autor: charwel (Oo)==:::
[WRO] Tokarz potrzebny
W dniu 2012-09-04 23:39, p0li pisze:
[...]

Dzięki za rady :)
A może jeszcze poradzicie jak sobie poradzić z zapieczoną sztycą w rurze podsiodłowej? Za kija nie chce puścić. Podgrzałbym, ale lakier pewnie zejdzie. Same problemy ;)

Pozdrawiam

Data: 2012-09-05 04:36:15
Autor: Dominik Mirowski
[WRO] Tokarz potrzebny
W dniu środa, 5 września 2012 10:48:16 UTC+2 użytkownik charwe: napisał:

A może jeszcze poradzicie jak sobie poradzić z zapieczoną sztycą w rurze podsiodłowej? Za kija nie chce puścić. Podgrzałbym, ale lakier pewnie zejdzie. Same problemy ;)

Sztyce w duże imadło i przekręcić ramą :). Jak nie wyjdzie to w przypadku ekstremalnym - korozja elektrochemiczna a styku stal/alu, najczęściej w połączeniu z solanką z ulicy -> Warsztat przy wydziale mechanicznym PWR, lub inny z duża wiertarką i jeszcze większym uchwytem. Rama w stojak i sztyce wywiercamy... Dominik

Data: 2012-09-05 14:40:13
Autor: p0li
[WRO] Tokarz potrzebny
T->Dnia 2012-09-05 13:36:15 niejaki Dominik Mirowski napisał:
A może jeszcze poradzicie jak sobie poradzić z zapieczoną sztycą w rurze podsiodłowej? Za kija nie chce puścić. Podgrzałbym, ale lakier pewnie zejdzie. Same problemy ;)

Sztyce w duże imadło i przekręcić ramą :).

drugi sposób - jak ci nie zależy na sztycy - ramęoprzyj na jakiejś
desce,weź 5kg młotek i tłucz w sztycę poosiowoo
jak ruszy - wtedy zerwie "spaw" korozyjny i wtedy możesz kręcąć sztycą ją
wyciągnąć ja właśnie miałem taki przypadek i tak sobie poradziłem

Data: 2012-09-05 09:14:53
Autor: cytawa
[WRO] Tokarz potrzebny
Dominik Mirowski pisze:

Odpuść - kilka takich eksperymentów już widziałem, wszystkie pękły.
Jak bardzo chcesz to papier ścierny, ściągnij farbę + resztki po
oryginalnym frezowaniu i zobacz czy wejdzie na wcisk.

Nie rozumiem. Widzialem kilkanascie przypadkow i zaden nie pekl.
Wystarczy dobry noz, szybkie obroty i maly przesow.  Papierem nigdy nie
zrobisz rowno.

Jan Cytawa

Data: 2012-09-06 12:38:03
Autor: charwel (Oo)==:::
[WRO] Tokarz potrzebny
Dzięki panowie. Popróbuję każdego sposobu jeżeli będzie trzeba. A korozja od solanki pewnie bo jeżdżę też zimą.
Pozdrawiam
charwel:)

Data: 2012-09-05 01:54:59
Autor: Titus Atomicus
[WRO] Tokarz potrzebny
In article <k253vm$7c8$2@news.task.gda.pl>,
 "charwel (Oo)==:::" <charwel@gazeta.pl> wrote:

Cześć.
Znacie jakiegoś człowieka z tokarką, który przetoczy mi sztycę rowerową o 0,4mm?
O, wlasnie wracam od takiego magika. Klaudyn k. W-wy. Za Mlocinami.
Ale pewnie taniej wyjdzie ci zakup nowej sztycy.
--
TA

Data: 2012-09-05 10:49:21
Autor: charwel (Oo)==:::
[WRO] Tokarz potrzebny
W dniu 2012-09-05 01:54, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Pewnie taniej nowa sztyca porównując podróż do Warszawy ;)
Problem w tym, że nie ma takiego rozmiary tej akurat sztycy.

Pozdrawiam

Data: 2012-09-05 12:25:57
Autor: Titus Atomicus
[WRO] Tokarz potrzebny
In article <k273mg$pp0$2@news.task.gda.pl>,
> [...]

> Ale pewnie taniej wyjdzie ci zakup nowej sztycy.

Pewnie taniej nowa sztyca porównując podróż do Warszawy ;)

Ano tak. Ten WRO mi umknal...
:-(
--
TA