[WRO] Tokarz potrzebny

Data: 2012-09-05 01:54:59
Autor: Titus Atomicus
[WRO] Tokarz potrzebny
In article <k253vm$7c8$2@news.task.gda.pl>,
 "charwel (Oo)==:::" <charwel@gazeta.pl> wrote:

Cześć.
Znacie jakiegoś człowieka z tokarką, który przetoczy mi sztycę rowerową o 0,4mm?
O, wlasnie wracam od takiego magika. Klaudyn k. W-wy. Za Mlocinami.
Ale pewnie taniej wyjdzie ci zakup nowej sztycy.
--
TA

Data: 2012-09-05 10:49:21
Autor: charwel (Oo)==:::
[WRO] Tokarz potrzebny
W dniu 2012-09-05 01:54, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Pewnie taniej nowa sztyca porównując podróż do Warszawy ;)
Problem w tym, że nie ma takiego rozmiary tej akurat sztycy.

Pozdrawiam

Data: 2012-09-05 12:25:57
Autor: Titus Atomicus
[WRO] Tokarz potrzebny
In article <k273mg$pp0$2@news.task.gda.pl>,
> [...]

> Ale pewnie taniej wyjdzie ci zakup nowej sztycy.

Pewnie taniej nowa sztyca porównując podróż do Warszawy ;)

Ano tak. Ten WRO mi umknal...
:-(
--
TA