Token-bateria

Data: 2011-06-02 08:13:08
Autor: Jarek Andrzejewski
Token-bateria
On Thu, 02 Jun 2011 07:57:07 +0200, BQB
<adres@antyspamowy.com.invalid> wrote:

Czy wymiana baterii w tokenie nie spowoduje skasowanie z niego jakiegoś algorytmu/klucza z powodu chwilowego braku zasilania baterią? Mam token

może i nie skasuje, ale i nie spowoduje wydłużenia jego działania.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-06-02 06:19:01
Autor:
Token-bateria
Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com> napisał(a):
> [...]

>Czy wymiana baterii w tokenie nie spowoduje skasowanie z niego jakiegoś >algorytmu/klucza z powodu chwilowego braku zasilania baterią? Mam token może i nie skasuje, ale i nie spowoduje wydłużenia jego działania.

no i po co to robić

bank ma obowiązek wymienic ci na nowy sprawny itd.

--

Token-bateria