[info] Token gsm w Pekao SA

Data: 2010-02-05 14:04:07
Autor: xbartx
[info] Token gsm w Pekao SA

http://tinyurl.com/pekao-token
http://preview.tinyurl.com/pekao-token

"KaĹźda wiadomość tekstowa z kodem TAN kosztuje 20 groszy, a korzystanie z PekaoTokena  będzie darmowe (poza opłatami za pobranie aplikacji i związaną ze zmianą domyślnego numeru PIN)."

Jakby nie patrzeć ukłon w stronę klientów banku. Czyżby powoli rysował się nowy trend na rynku? W sumie bank inwestuje tylko raz w napisanie aplikacji a później to już klienci muszą zapewnić platformę do działania aplikacji no i prąd ;)

Data: 2010-02-05 16:26:26
Autor: Krzysztof
[info] Token gsm w Pekao SA

"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:hkh8gg$4ja$1inews.gazeta.pl...

http://tinyurl.com/pekao-token
http://preview.tinyurl.com/pekao-token

"Każda wiadomość tekstowa z kodem TAN kosztuje 20 groszy, a korzystanie z
[...]

Ciekawe, kto jeszcze trwa uporczywie z kontem w takiej instytucji. Nie mowie tutaj o firmach, bo te moze odnosza jakies inne korzysci majac konto w banku z duza siecia. Dla osob indywidualnych liczacych koszty prowadzenia rachunku, ten bank juz dawno jest poza kregiem zainteresowan.
Juz nawet chca skubac klientow za pobranie aplikacji. Podobne rozwiazanie daje Eurobank, ale calkowicie za darmo.

Data: 2010-02-05 07:54:43
Autor: m1ch4l.j
Token gsm w Pekao SA
On 5 Lut, 16:26, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Zapoznałeś się z ich TOiP, czy tylko powtarzasz plotki? Prowadzenie
konta - 0zł, przelewy przez Internet - 0zł. Za kartę pobierają
miesięcznie 3,98zł, to fakt. Ale przy 4 płatnościach w miesiącu opłata
spada do 1,99zł. Poza tym karty brać nie trzeba. Jedyna wada tego
banku to rozbudowana biurokracja i brak możliwości załatwienia nawet
najprostszych spraw przez telefon.

Data: 2010-02-05 17:48:35
Autor: Krzysztof
Token gsm w Pekao SA

"m1ch4l.j" <m1ch4l.j@gmail.com> wrote in message news:c875b5ab-7b7a-454a-a06d-7718d083303ea5g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Z tym bankiem rozstalem sie chyba w 1996, ale wtedy polska bankowosc byla zupelnie inna i nie bylo takiej konkurencji jak jest dzisiaj. O transakcjach na odleglosc mozna bylo pomarzyc, ale pamietam, ze faktycznie wtedy mieli takie cos jak odmiejscowione konta, co bylo  nowoscia i za pomoca karty magn. mozna bylo pobierac pieniadze w innym miescie.
Na dzien dzisiejszy dla kienta indywidualnego zawsze znajde konto lub kilka kont, ktore sa bardziej funkcjonalne, tansze i z wyszym oprocentowaniem od Pekao. Wymien, choc jedna usluge, ktora maja unikatowa i ktorej nie dostane taniej w innym banku. Zbyt duza konkurencja, zebym mial korzystac z ich uslug.

Data: 2010-02-05 12:13:26
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Token gsm w Pekao SA
On 5 Lut, 17:48, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
"m1ch4l.j" <m1ch4...@gmail.com> wrote in message

> [...]

taniej w innym banku. Zbyt duza konkurencja, zebym mial korzystac z ich

Proszę bardzo. Pakiet Pomocny. Taki produkt mają też i inne banki, ale
Pekao SA wynegocjowało najlepsze warunki.
Wielokrotnie korzystałem z tego produktu w ciągu kilku lat. Kiedyś
opisywałem szczegółowo tu na grupie co dokładnie daje taki pakiet i z
czego konkretnie korzystałem - opóźniony bagaż, czyli zwrot kosztu
zakupu odzieży i kosmetyków będzie tego z 7 razy - (rzeczy mam, kasę
mi zwrócili, zauważ, że jednorazowo zwracają do 480 złotych, pomoc
hydrauliczna - 4 wizyty, roczny limit na takie usługi 1000 zł,
serwisant agd raz - robocizna pokryta przez ubezpieczyciela, za
drzwiczki do pralki zapłaciłem, zauważ, że gwarancja producenta to dwa
lata, Elvia naprawia ramoty 8 letnie, wizyta domowa lekarza raz - nie
musiałem korzystać z taxi i czekać w przychodni.
Od wiosny 2008 nie płacę za rachunek z doradcą. Korzystam z promocji
lojalnościowej dla wybranych klientów.
Główne konto mam w innym banku. Lokaty i konta oszczędnościowe nie
muszą być przykute łańcuchem do rachunku w Pekao SA. Przelewać można
dowolnie pieniądze pomiędzy bankami.
NIe daję im zarobić, ani na limicie, ani na karcie, praktycznie
prowadzą mi konto po to, żebym miał korzyści w razie problemu. Do tego
wychodzę na plus i to na setki złotych rocznie. Odsetki z lokat i
oszczędności innny bank mi wypłaca.
Gdyby nie ten Pakiet Pomocny, nie byłoby mnie w Pekao SA.

Data: 2010-02-06 17:46:42
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Token gsm w Pekao SA
Gdyby nie ten Pakiet Pomocny, nie byłoby mnie w Pekao SA.

czy to oferta tylko dla VIP czy dla zwykłych ludzi także/

Data: 2010-02-06 13:38:11
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Token gsm w Pekao SA
On 6 Lut, 17:46, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:
> Gdyby nie ten Pakiet Pomocny, nie byłoby mnie w Pekao SA.

czy to oferta tylko dla VIP czy dla zwykłych ludzi także/

Dla zwykłych też. Przy kontach o wyższych opłatach wyższe są limity
usług i chyba zakres też jest szerszy np. o concierge. A tak to jest
wszystko to samo. Chyba przy zwykłych kontach limit na hydraulika jest
600 zł a przy premium 1000 zł.

Data: 2010-02-05 18:24:54
Autor: J_K_K
Token gsm w Pekao SA
Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hkhi55$3099$1news2.ipartners.pl...

Na dzien dzisiejszy dla kienta indywidualnego zawsze znajde konto lub kilka kont, ktore sa bardziej funkcjonalne, tansze i z wyszym oprocentowaniem od Pekao.

Podstawowa wada - brak kont oszczędnościowych
o sensownym procenice.
Oprocentowanie lokat - żenujące ...
Do tego wysokie opłaty za KK.

Pzdr

JKK

Data: 2010-02-05 15:43:13
Autor: de66
[info] Token gsm w Pekao SA

Pobranie ma być za darmo. Chodzi o koszty połączenia z netem.

[info] Token gsm w Pekao SA