[Eurobank] TokenGSM + samsung Wave = :(

Data: 2010-08-24 22:31:21
Autor: Kamil Jońca
[Eurobank] TokenGSM + samsung Wave = :(

Nie pamiętam, żeby ktoś to napisał: token GSM nie będzie działał na
Smasungu Wave. Właśnie się o tym dość boleśnie przekonałem :(
KJ
--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.

Data: 2010-08-25 08:39:06
Autor: Robert Kois
Dnia Tue, 24 Aug 2010 22:31:21 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

Nie pamiętam, żeby ktoś to napisał: token GSM nie będzie działał na
Smasungu Wave. Właśnie się o tym dość boleśnie przekonałem :(

Nie ma Javy?

--
Kojer

Data: 2010-08-24 23:47:54
Autor: Tomek z Wawy
TokenGSM + samsung Wave = :(
On 25 Sie, 08:39, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:

> Nie pamiętam, żeby ktoś to napisał: token GSM nie będzie działał na
> Smasungu Wave. Właśnie się o tym dość boleśnie przekonałem :(

Nie ma Javy?

Ma Javę, toż to "zwykły" linux w zasadzie. Błąd jest w samej aplikacji
i nie potrafi ona poprawnie odczytywać/zapisywać swoich "tajnych"
danych na tym telefonie i EuroBank nie wspiera Wave'a.

Data: 2010-08-25 08:59:34
Autor: Robert Kois
TokenGSM + samsung Wave = :(
Dnia Tue, 24 Aug 2010 23:47:54 -0700 (PDT), Tomek z Wawy napisał(a):

[...]

No to niefajnie. Sprawdzałeś czy http://cerb.wheel.pl/ działa? Może należy zgłosić do
producenta zamiast do Eurobanku. Szczególnie, że proszą o zgłaszanie
problemów. "Prosimy o wszelkie informacje zwrotne związane z obsługą
aplikacji na innych, aniżeli wymienionych poniżej, modelach telefonów.
Informacje prosimy słać na adres info@wheel.pl"

--
Kojer

Data: 2010-08-25 09:16:19
Autor: Kamil Jońca
TokenGSM + samsung Wave = :(
Robert Kois <kojer@hell.pl> writes:

[...]

Nie działa - wiesza się na próbie dodania profilu :(
KJ

The world is coming to an end.  Please log off.

[Eurobank] TokenGSM + samsung Wave = :(