Toledo I szarpanie silnikiem na wolnych obrotach

Data: 2011-11-18 15:39:05
Autor: Ukaniu
Toledo I szarpanie silnikiem na wolnych obrotach

Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:ja5ldl$4rp$7node2.news.atman.pl...
Zrobione:
- swiece wraz z kablami wymienione zeszlej zimy
- oblecialem wszystkie kostki od wtrysku i czujnikow temperatury
- wczoraj zalozona nowa kopulka wraz z palcem

Paliwo nowe? Moze warto wlac preparat do czyszczenia wtrysków?

--
Pozdrawiam,
Lukasz

Data: 2011-11-18 08:55:31
Autor: AZ
On 18 Lis, 15:39, "Ukaniu" <l99ukaszWYWA...@gazeta.pl> wrote:
Uzytkownik "AZ" <artur.zabron...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:ja5ldl$4rp$7node2.news.atman.pl...

> [...]
> - wczoraj zalozona nowa kopulka wraz z palcem

Paliwo nowe? Moze warto wlac preparat do czyszczenia wtrysków?

Paliwo swieze, bo juz od 2tygodni jezdzone, pewnie ze 300-400km.
Wymienilem swiece i nadal to samo...

Przychodzi mi do glowy czujnik temperatury bo na ssaniu nie trzesie,
no i TPS.
--
Artur

Toledo I szarpanie silnikiem na wolnych obrotach