Tolerancja wg PO

Data: 2013-02-02 11:17:50
Autor: u2
Tolerancja wg PO
....czyli czarnuchy...-;)

http://wsieci.rp.pl/artykul/891373,976614-- Czarnuch-- -czyli-rzeczowa-dyskusja-o-zwiazkach-partnerskich.html

Słynący z tolerancji "młodzi wykształceni, z dużych ośrodków" znów dali popis

Z pochodzącym z Nigerii posłem Johnem Godsonem z PO, działacze Platformy oraz ta bardziej postępowa część elektoratu wiązała wielkie nadzieje. W końcu był to pierwszy czarnoskóry poseł w Sejmie, dzięki któremu nasza polityka miała stać się nie tylko dosłownie bardziej kolorowa. Niestety, okazało się że poseł Godson nie jest jedynie kwiatkiem do kożucha, a ma swoje poglądy - i to poglądy mocno wsteczniackie, żeby nie powiedzieć "ciemnogrodzkie". Najpierw w sprawie in vitro, potem aborcji, a ostatnio związków partnerskich zawiódł kolorowe marzenia tolerancyjnych wyborców platformy.

Nic dziwnego, że wśród młodych, wykształconych z dużych miast szerzy się bunt. Aż zostali zmuszeni wejść na wyższy poziom tolerancji. Wypominali mu, że gdyby nie tacy jak oni , nadal byłby niewolnikiem (czytaj: czarnoskóry nie ma prawa być chrześcijaninem i konserwatystą), że staje w jednym szeregu z przeciwnikami mieszanych rasowo małżeństw , nawet to że wysługuje się "czarnym" (tj. tym innym czarnym), choć jest protestantem. Jednak najpełniej to oburzenie wyraził pewien "dr Michał Roszak", młody adwokat. Napisał on do Godsona taki oto pełen pasji i rzeczowych argumentów list:

Szanowny Panie Pośle,

głęboko przemyślałem sprawę mojego maila do Pana, Pana odpowiedzi, sprawę dyskusji nad związkami partnerskimi i Pana głosowania. Do Pana, który mimo wszystko jest (chyba?) trochę inteligentniejszy od swoich kolegów, chciałbym więc napisać jeszcze jedno słowo:

CZARNUCH

Niech Pan to sobie przemyśli, Panie Pośle.

Pozdrawiam, dr Michał Roszak michal_roszak@yahoo.com

Data: 2013-02-02 11:20:02
Autor: Grzegorz Z.
Tolerancja wg PO
u2 napisał:

[...]

To teraz niech jeszcze Pani Profesor przeprosi żyjących w związkach
nieformalnych.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 11:21:54
Autor: u2
Tolerancja wg PO
W dniu 2013-02-02 11:20, Grzegorz Z. pisze:
To teraz niech jeszcze Pani Profesor przeprosi żyjących w związkach
nieformalnych.

100 gejow zyjacych w jednym zwiazku partnerskim ? Oczywiscie przepraszamy was geje...-;)

Data: 2013-02-02 11:22:50
Autor: Grzegorz Z.
Tolerancja wg PO
u2 napisał:

[...]

Niech przeprosi mnie i moją "bezproduktywną" przyjaciółkę.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 11:24:18
Autor: u2
Tolerancja wg PO
W dniu 2013-02-02 11:22, Grzegorz Z. pisze:
100 gejow zyjacych w jednym zwiazku partnerskim ? Oczywiscie
przepraszamy was geje...-;)
Niech przeprosi mnie i moją "bezproduktywną" przyjaciółkę.

Oczywiscie przepraszamy ciebie, twojego meza oraz twoja eks, zgrzesiu...-;)

Data: 2013-02-02 11:28:42
Autor: Grzegorz Z.
Tolerancja wg PO
u2 napisał:

[...]

Nie mam męża i nie jestem pedałem ani tym bardziej gejem. --
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 11:53:23
Autor: mkarwan
Tolerancja wg PO
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:keipop$4ds$1dont-email.me...
> Nie mam męża i nie jestem pedałem ani tym bardziej gejem.

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

Data: 2013-02-02 13:16:32
Autor: u2
Tolerancja wg PO
W dniu 2013-02-02 11:28, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

[...]

Ale piszesz, ze jestes w poprzednich postach.

Poza tym jestes jawnym syjonista. Tego sie chyba nie wypierasz ?

Data: 2013-02-02 14:16:40
Autor: andal
Tolerancja wg PO
On Sat, 02 Feb 2013 14:50:47 +0100, Grzegorz Z. wrote:

Zacytuj.

Poza tym jestes jawnym syjonista. Tego sie chyba nie wypierasz ?

Zacytuj.

Z listĂłw Grzegorza Z. prawiczka.

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
"Tak, ja i mĂłj partner."
"Wespół w zespół z moim partnerem"
"Serdecznie zydĂłw nie znosze"
"spierdalaj Zydu"
"Nie lubie dzieci"
" Jestem prawnikiem"
"Masz cos nie tak z tym lbem!"
"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosĂłw i wybijac
jeden zab."
"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
"Co za skurwysyn"
"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
"Watykanskie totemy won z Polski!"
"MĂłj oficer prowadzacy rĂłwniez tak uwaza"
"i huj "
"O kurwa!"
"Rozjebalo mnie"
"O zesz kurwa"
"Co ty kurwa "
"Jebany"
"Pierdolisz od rzeczy"
"ale wez nie pierdol"
"GĂłwno prawda"
"A teraz spierdalajcie"
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
"Ty popierdolona kurwo!"
"Spierdalaj pedale!"
"Alez ja jestem skurwielem"
"najebany jak swinia"
"Grzesia sobie zamĂłw na telefon."
"Oj boli dzisiaj dupa"
"Mam kurwa w dupie"
"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciĂłl"
"Niechaj bedzie przeklety BĂłg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale krĂłlestwo niebieskie"
"KURWA NIE MAM NIESTETY"
"No bo to kurwa smieszne jest! "
"i co mi kurwa zrobisz"
" kurwa jego mac"
"To kurwa co"
"A zebys kurwa"
"Huj i dupa"
"huj i dupa. Huj i dupa"
"A teraz wykurwiaj w podskokach"

Data: 2013-02-02 16:53:32
Autor: Grzegorz Z.
Tolerancja wg PO
u2 napisał:

W dniu 2013-02-02 14:50, Grzegorz Z. pisze:

Zacytuj.

No i się nie doczekałem.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 16:56:44
Autor: u2
Tolerancja wg PO
W dniu 2013-02-02 16:53, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

W dniu 2013-02-02 14:50, Grzegorz Z. pisze:

Zacytuj.

No i się nie doczekałem.

Zacytowalem cytaty z mkarwan, w ktorych twierdzisz, ze jestes pedalem. Oczywiste, ze zydek mkarwan nie cytuje twoich wypowiedzi, w ktorych jednoznacznie okreslasz sie jako syjonista :-)

Data: 2013-02-02 17:01:16
Autor: Grzegorz Z.
Tolerancja wg PO

u2 napisał:

W dniu 2013-02-02 14:50, Grzegorz Z. pisze:

Zacytuj.

No i się nie doczekałem.

Zacytowalem cytaty z mkarwan, w ktorych twierdzisz, ze jestes pedalem.

Nic takiego nigdy nie napisałem.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 17:06:20
Autor: Grzegorz Z.
Tolerancja wg PO
u2 napisał:

[...]

Anegdota o moim "wyrzuceniu z seminarium za pedalstwo" wzięła się z tego że
jakieś 10 lat temu na psr opisałem moje odejście z szeregów śJ. Odłączyłem
się sam od społeczności, z tym że po paru latach od kogoś ze zboru
dowiedziałem się że zamiast "odłączenia" ze zborowej ambony ogłoszono moje
"wykluczenie".

Ktoś to przekręcił i stąd to się wzięło. Możliwe nawet że byłeś to ty.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 17:12:55
Autor: u2
Tolerancja wg PO
W dniu 2013-02-02 17:06, Grzegorz Z. pisze:
[...]

To ze byles jehowy to tez pisales. A ze wyrzucono ciebie za pedalstwo to tez pisales. Widzisz, kontrolujemy transmisje...-;)

Data: 2013-02-02 17:15:39
Autor: Grzegorz Z.
Tolerancja wg PO
u2 napisał:

[...]

Ty z kolei pisałeś że jesteś bogiem. Jesteś?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 17:17:52
Autor: u2
Tolerancja wg PO
W dniu 2013-02-02 17:15, Grzegorz Z. pisze:
To ze byles jehowy to tez pisales. A ze wyrzucono ciebie za pedalstwo to
>tez pisales. Widzisz, kontrolujemy transmisje...-;)
Ty z kolei pisałeś że jesteś bogiem.

Jesteś?

A co, nie jestem ? Udowodnij to :-)

Data: 2013-02-02 17:21:00
Autor: Grzegorz Z.
Tolerancja wg PO
u2 napisał:

> [...]
To ze byles jehowy to tez pisales. A ze wyrzucono ciebie za pedalstwo to
>tez pisales. Widzisz, kontrolujemy transmisje...-;)

Udowodnij że przestałeś już gwałcić.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 17:07:55
Autor: andal
Tolerancja wg PO
On Sat, 02 Feb 2013 17:21:00 +0100, Grzegorz Z. wrote:

u2 napisał:

> [...]
To ze byles jehowy to tez pisales. A ze wyrzucono ciebie za pedalstwo
>tez pisales. Widzisz, kontrolujemy transmisje...-;)

a opierales sie ?

o co ? o szafe czy w szafie ?

Data: 2013-02-02 18:10:05
Autor: u2
Tolerancja wg PO

u2 napisał:

[...]

- Czy powodka opierala sie podczas gwaltu ?

- Tak wysoki sadzie,  o plot.

Data: 2013-02-02 17:16:37
Autor: andal
Tolerancja wg PO

u2 napisał:

[...]

grzesiu by sie nie opieral

on by na tym plocie usiadl

Data: 2013-02-03 08:59:08
Autor: Przemysław M.
Tolerancja wg PO

u2 napisał:

[...]

Kain za to zabił Abla.

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2013-02-02 17:25:10
Autor: u2
Tolerancja wg PO
W dniu 2013-02-02 17:21, Grzegorz Z. pisze:
A co, nie jestem ? Udowodnij to:-)
Udowodnij że przestałeś już gwałcić.

Nikogo nie zgwalcilem, kartoteke mam czysta. W twoim przypadku mam pewne watpliwosci...-;)

Data: 2013-02-02 17:33:32
Autor: Grzegorz Z.
Tolerancja wg PO
u2 napisał:

W dniu 2013-02-02 17:21, Grzegorz Z. pisze:
A co, nie jestem ? Udowodnij to:-)
Udowodnij że przestałeś już gwałcić.

Nikogo nie zgwalcilem, kartoteke mam czysta.

Udowodnij.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 17:45:56
Autor: u2
Tolerancja wg PO
W dniu 2013-02-02 17:33, Grzegorz Z. pisze:

Udowodnij.

Nie jestem karany wiec jestem czysty.

Data: 2013-02-02 17:51:22
Autor: Grzegorz Z.
Tolerancja wg PO
u2 napisał:

W dniu 2013-02-02 17:33, Grzegorz Z. pisze:

Udowodnij.

Nie jestem karany wiec jestem czysty.

Nawet jeśli przedstawisz teraz skan zaświadczenia o niekaralności to będzie
to przesłanka wyłącznie za tym że nie zostałeś nigdy skazany za gwałt.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 18:08:59
Autor: u2
Tolerancja wg PO
W dniu 2013-02-02 17:51, Grzegorz Z. pisze:
Nawet jeśli przedstawisz teraz skan zaświadczenia o niekaralności to będzie
to przesłanka wyłącznie za tym że nie zostałeś nigdy skazany za gwałt.

Widac, zes prawnik rodem z III ubeckiej...-;)

Data: 2013-02-02 20:11:22
Autor: Grzegorz Z.
Tolerancja wg PO
u2 napisał:

[...]

Nie, to ty wywracasz reguły prawne (i nie tylko prawne) do góry nogami. To
w czasach ubecji i sbecji oczekiwano że podejrzani będą udowadniać swoją
niewinność, tak jak dzisiaj ty oczekujesz ode mnie udowadnianie że nie
jestem pedałem.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 20:38:34
Autor: u2
Tolerancja wg PO
W dniu 2013-02-02 20:11, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Bez przesadyzmu zgrzesiu, to ty chcesz, abym udowodnil, ze nie jestem wielbladem jak przystalo na prawnika rodem z III ubeckiej.

A twoja tfurczosc jest szeroko znana :

Data: 2013-02-02 20:56:35
Autor: Grzegorz Z.
Tolerancja wg PO
u2 napisał:

[...]

Bez przesadyzmu panie Grzegorzu, to ty chcesz, abym udowodnil, ze nie jestem wielbladem

Nic podobnego, oczekuję od ciebie przedstawienia dowodów na moje pedalstwo
i/lub na twoje bycie Bogiem.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 21:54:10
Autor: Grzegorz Z.
Tolerancja wg PO
u2 napisał:

[...]

To była odpowiedź na twoje: "No i zapisz się wreszcie do seminarium
duchownego, nie będziesz musiał zazdrościć sukienek."

https://groups.google.com/d/msg/pl.soc.polityka/j2G-iop6o_k/bJglwHKUVoEJ

I to ma być ten dowód na moje bycie pedziem?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 21:57:12
Autor: u2
Tolerancja wg PO
W dniu 2013-02-02 21:54, Grzegorz Z. pisze:
I to ma być ten dowód na moje bycie pedziem?

Pozostaja jeszcze kolejne cytaty, jesli z pierwszego sie wycofujesz...;-)

Data: 2013-02-03 08:57:00
Autor: Przemysław M.
Tolerancja wg PO
Dnia Sat, 02 Feb 2013 21:57:12 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2013-02-02 21:54, Grzegorz Z. pisze:
I to ma być ten dowód na moje bycie pedziem?

Pozostaja jeszcze kolejne cytaty, jesli z pierwszego sie wycofujesz...;-)

Kolejny raz Wychodek zasrałeś to szacowne forum. Zacytować twoje
"mondrości" z psp i scp? --
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-02-03 17:32:13
Autor: jr
Tolerancja wg PO

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:kel583$48u$1dont-email.me...

| Kolejny raz Wychodek zasrałeś to szacowne forum.

'szacowne' - :-DDDD

Data: 2013-02-03 08:58:01
Autor: Przemysław M.
Tolerancja wg PO
Dnia Sat, 02 Feb 2013 20:38:34 +0100, u2 napisaů(a):

Date: Sat, 02 Feb 2013 20:38:34 +0100
From: u2 <u_2@o2.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Tolerancja wg PO
References: <510ce7cf$0$26696$65785112@news.neostrada.pl> <keipdp$41k$1@dont-email.me> <510ce953$0$26696$65785112@news.neostrada.pl> <keipop$4ds$1@dont-email.me> <510d03a1$0$26684$65785112@news.neostrada.pl> <kej5jn$gj3$2@dont-email.me> <510d1f05$0$1231$65785112@news.neostrada.pl> <kejcps$o7b$1@dont-email.me> <510d373c$0$1209$65785112@news.neostrada.pl> <kejd8c$ogq$1@dont-email.me> <510d38df$0$1209$65785112@news.neostrada.pl> <kejdhr$ot6$1@dont-email.me> <510d3b07$0$1315$65785112@news.neostrada.pl> <keje3b$pka$1@dont-email.me> <510d3c31$0$1315$65785112@news.neostrada.pl> <kejedb$pr0$1@dont-email.me> <510d3de7$0$1315$65785112@news.neostrada.pl> <kejf4s$qtc$1@dont-email.me> <510d42c4$0$1220$65785112@news.neostrada.pl> <kejg6a$ru7$1@dont-email.me> <510d482b$0$1296$65785112@news.neostrada.pl> <kejocp$5bb$1@dont-email.me>

W dniu 2013-02-02 20:11, Grzegorz Z. pisze:
Widac, zes prawnik rodem z III ubeckiej...-;)
Nie, to ty wywracasz reguůy prawne (i nie tylko prawne) do góry nogami. To
w czasach ubecji i sbecji oczekiwano ýe podejrzani bćdą udowadniaă swoją
niewinnośă, tak jak dzisiaj ty oczekujesz ode mnie udowadnianie ýe nie
jestem pedaůem.

[...]

"Wespóů w zespóů z moim partnerem"
[...]

Daj to jeszcze kilka razy "tolerancyjny" Wychodku.

--

Wystŕpienie Jarosůawa Kaczyńskiego dowiodůo, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcć zabiegaă o to, by stanŕă jeszcze raz na czele rzŕdu Rzeczypospolitej - krzyczaů donoúnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstajŕc z krzeseů. - Nie dla wůadzy, ale po to by zrealizowaă program 2020, zamoýna Polska w G20 - zakończyů

Data: 2013-02-02 17:05:47
Autor: andal
Tolerancja wg PO

u2 napisał:

[...]

Z listĂłw grzesia klamczuszka

Data: 2013-02-02 18:13:02
Autor: mkarwan
Tolerancja wg PO
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kejd8c$ogq$1dont-email.me...
> Nic takiego nigdy nie napisałem.

Kłamiesz, linki do twoich wypowiedzi są na to dowodem

Data: 2013-02-02 17:04:59
Autor: andal
Tolerancja wg PO
On Sat, 02 Feb 2013 16:53:32 +0100, Grzegorz Z. wrote:

u2 napisał:

W dniu 2013-02-02 14:50, Grzegorz Z. pisze:

Zacytuj.

No i się nie doczekałem.

Z listĂłw Grzegorza Z. prawnika zreszta

Data: 2013-02-02 11:35:08
Autor: zdumiony
Tolerancja wg PO
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:keipdp$41k$1dont-email.me...
Niech przeprosi mnie i moją "bezproduktywną" przyjaciółkę.

to ty masz jakąś przyjaciolke? czy tylko tak gadasz?

Data: 2013-02-02 11:35:54
Autor: Grzegorz Z.
Tolerancja wg PO
zdumiony napisał:

Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:keipdp$41k$1dont-email.me...
Niech przeprosi mnie i moją "bezproduktywną" przyjaciółkę.

to ty masz jakąś przyjaciolke?

Co w tym dziwnego?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 11:37:19
Autor: zdumiony
Tolerancja wg PO
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:keiq69$4uj$1dont-email.me...
Co w tym dziwnego?

a ożeń się

Data: 2013-02-02 11:42:45
Autor: Grzegorz Z.
Tolerancja wg PO
zdumiony napisał:

Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:keiq69$4uj$1dont-email.me...
Co w tym dziwnego?

a ożeń się

Nie ma przymusu.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 11:45:41
Autor: zdumiony
Tolerancja wg PO
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:keiqj4$5ah$1dont-email.me...
Nie ma przymusu.

To w takim razie nikt Ci nie broni żyć w wolnym związku, nie masz jednak prawa narzucać społeczeństwu aby wprowadzało instytucję niby małżeństwa

Data: 2013-02-02 11:50:34
Autor: Grzegorz Z.
Tolerancja wg PO
zdumiony napisał:

nie masz jednak prawa narzucać społeczeństwu

Muzea też należy zburzyć a uprawiania sztuki zakazać?

Przecież większość społeczeństwa nie ma uzdolnień artystycznych i nigdy nie
była w muzeum.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 13:20:31
Autor: u2
Tolerancja wg PO
W dniu 2013-02-02 11:50, Grzegorz Z. pisze:
zdumiony napisał:

[...]

Moze jeszcze nie karac pedofilow czy zabojcow zgrzesiu ?

Data: 2013-02-02 14:51:43
Autor: Grzegorz Z.
Tolerancja wg PO

zdumiony napisał:

[...]

Zapomniałeś o pijanych kierowcach.

A "Grzesia" to sobie zamów na telefon.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 14:18:11
Autor: andal
Tolerancja wg PO
On Sat, 02 Feb 2013 14:51:43 +0100, Grzegorz Z. wrote:

A "Grzesia" to sobie zamĂłw na telefon.

Z listĂłw Grzegorza Z. telefonisty

Data: 2013-02-02 21:24:30
Autor: jr