Tolerancyjni" pederaści grożą dziewczynce broniącej rodziny

Data: 2012-02-28 01:42:38
Autor: muto2100
Tolerancyjni" pederaści grożą dziewczynce broniącej rodziny
Data: 2012-02-28 10:55:20
Autor: K.S.
Tolerancyjni" pederasci groza dziewczynce broniacej rodziny
http://www.piotrskarga.pl/ps,9632,2,0,1,I,informacje.html
A teraz ciekawy jestem czy pojawia sie tu komentarze typu:
- oto do czego prowadzi religijne wychowanie
- jej rodzice to zapewne katolicy
- ile jej za to obiecal zaplacic Watykan?
- precz ze sredniowiecznymi przesadami
- taka mloda i juz faszystka
- nie ma tolerancji dla nietolerancji

Data: 2012-02-28 12:00:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jii8a3$ok8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Byłaby wiarygodna i jej opinie wziłąbym pod uwagę, gdyby wychowywana była przez parę homoseksualistów. Jej przekonania byłyby wynikiem doświadczeń.
Nie ma pojęcia, co to znaczy "rodzina" homoseksualna.
Nie ma pojęcia, co to znaczy rodzina niepełna.

Tolerancyjni" pederaści grożą dziewczynce broniącej rodziny