Tolerancyjny postymp w natarciu...

Data: 2009-09-20 22:15:17
Autor: Piotr
Tolerancyjny postymp w natarciu...
"54-letniej pielęgniarce Shirley Chaplin z Exeter w hrabstwie Devon
zagrożono postępowaniem dyscyplinarnym za to, że otwarcie daje wyraz
swoim przekonaniom religijnym, nosząc na szyi krzyżyk - informuje w
niedzielę BBC.

Zarząd regionalnego ośrodka zdrowia (Royal and Exeter NHS Trust)
stwierdził, że przepisowy strój dla pielęgniarek, które mają styczność
z pacjentami, nie dopuszcza żadnych "naszyjników".

Według zarządu noszenie krzyżyka nie jest wymogiem wiary i
dopuszczalne może być tylko, jeśli jest przypięty do klapy ubrania od
wewnątrz, tak by nie był widoczny.

Chaplin, która nosi krzyżyk od 30 lat, wskazuje, że pielęgniarki noszą
naszyjniki, co w przeszłości nie przeszkadzało zarządowi ośrodka
zdrowia ani dyrekcji szpitala. Fotografie pielęgniarek z naszyjnikami
na szyi były nawet elementem materiałów promocyjnych ośrodka. Zarząd
tłumaczy to niedopatrzeniem i obiecuje, że się tym zajmie."

http://anglia.interia.pl/wiadomosci/news/pielegniarka-szykanowana-za-noszenie-krzyzyka,1370889

A u nas narazie postymp się czai, pedziów na pierwsza linię śle.
Udają, że za nimi tylko dobro wolność i śleboda. Piotr

Data: 2009-09-20 13:26:20
Autor: Antenka
Tolerancyjny postymp w natarciu...
Exeter już się wsławiło spektakularnym, pokazowym procesem na Polaku
Jakubie Tomczaku pomijając istotny dla śledztwa materiał dowodowy (To
Kaczyński wydał Jakuba w ręce Angoli).

Antenka

Data: 2009-09-21 10:23:14
Autor: zbig

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:431e336b-c5c8-48aa-b655-be6746732026l35g2000vba.googlegroups.com...
Exeter już się wsławiło spektakularnym, pokazowym procesem na Polaku
Jakubie Tomczaku pomijając istotny dla śledztwa materiał dowodowy (To
Kaczyński wydał Jakuba w ręce Angoli).

 Jedyne słuszne posunięcie.
Sąd niczego nie pominął. To się tylko roi w waszych mózgownicach przepełnionych współczuciem dla zwyrodnialca, tylko dlatego, ze wydała go na świat polska ziemia.
Takich zwyrodnialców skazuje się w Posce setki i nie bardzo rozumiem skąd nagle ten rejwach.
Polska powinna wydawać swoich zboczeńców i degeneratów tak często jak jest to możliwe. Oszczędzimy na kosztach utrzymania takich bandziorów.

Data: 2009-09-21 10:52:46
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 20 Sep 2009 13:26:20 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Exeter już się wsławiło spektakularnym, pokazowym procesem na Polaku
Jakubie Tomczaku

Zboczeniec miał być bezkarny tylko dlatego że akurat jest Polakiem?

Data: 2009-09-20 22:17:42
Autor: VicAbarca
Piotr пишет:
[...]

Kretynizm, taki sam tak przeginanie w druga strone...

--
Vic

Data: 2009-09-20 22:22:47
Autor: Piotr
Dnia Sun, 20 Sep 2009 22:17:42 +0200, VicAbarca napisał(a):

Kretynizm, taki sam tak przeginanie w druga strone...

Bo gdy się wejdzie na drogę walki o tolerancję, to później może być
już tylko bezkompromisowo. Tolerancja nie lubi kompromisów, jak każdy
fanatyzm.
Piotr

Data: 2009-09-21 08:28:08
Autor: CYC

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:oqoc0m1ioto5$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ciekawe spostrzezenie , ciekawe . Takie iscie kacze .
Zajales sie filozofia Piotr ? bo tylko specyficznego gatunku , domorosly filozof  moze twierdzic , ze " tolerancja nie lubi kompromisow" :) .

cyc

Data: 2009-09-21 08:37:45
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Tolerancyjny postymp w natarciu...

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał

Ciekawe spostrzezenie , ciekawe . Takie iscie kacze .
Zajales sie filozofia Piotr ? bo tylko specyficznego gatunku , domorosly filozof  moze twierdzic , ze " tolerancja nie lubi kompromisow" :) .

He, he, dobre! Kretynizm hanysa zaczyna przybierac kuriozlne rozmiary.

Przemek

--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Data: 2009-09-21 08:53:13
Autor: Grzegorz Z.
Tolerancyjny postymp w natarciu...
Dnia Mon, 21 Sep 2009 08:37:45 +0200, Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
napisał(a):

[...]

Może chodziło mu o "tolerancję" w wydaniu higienicznie ostrzyżonych -
koktajlami mołotowa częstują "innych" tylko w dniu urodzin Onkela - w
pozostałe dni w roku tolerancyjnie rzucają jedynie cegłówkami w ich okna.

Data: 2009-09-21 10:12:36
Autor: Piotr
Dnia Mon, 21 Sep 2009 08:28:08 +0200, CYC napisał(a):

Ciekawe spostrzezenie , ciekawe . Takie iscie kacze .
Zajales sie filozofia Piotr ? bo tylko specyficznego gatunku , domorosly filozof  moze twierdzic , ze " tolerancja nie lubi kompromisow" :) .

Pomyśl, pofilozofuj na zadany temat, zobaczymy co ci wyjdzie.Tylko się
nie spiesz. :-)
Piotr

Data: 2009-09-21 08:28:45
Autor: CYC
[...]

cd.
...........i jest przejawem fanatyzmu .

cyc

Data: 2009-09-21 09:35:59
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Naprawdę Piotrze, dziwne obawy zaprzątają Twoją głowę.. obawiasz się "pozwolić ludziom życia po swojemu?

Data: 2009-09-21 10:11:12
Autor: Piotr
Dnia Mon, 21 Sep 2009 09:35:59 +0200, jadrys napisał(a):

Naprawdę Piotrze, dziwne obawy zaprzątają Twoją głowę.. obawiasz się "pozwolić ludziom życia po swojemu?

A jak oni będą już sobie żyli, tak po swojemu, to jesteś pewien, że
pozolą mi żyć tak jak ja będę chciał? A ta pielęgniarka, od której
zacząłem wątek, może?
Piotr

Data: 2009-09-21 10:17:28
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 21 Sep 2009 10:11:12 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Pozwolą. Nie oceniaj innych według siebie.

Data: 2009-09-21 10:56:15
Autor: Piotr
Dnia Mon, 21 Sep 2009 10:17:28 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Pozwolą. Nie oceniaj innych według siebie.

Jasne, historycznie nie uzasadnione, ale ładnie brzmi.
Obietnice nic nie kosztują. Nikt tyle nie wyśni, ile obiecał Donald
Tusk. ;-)
Piotr

Data: 2009-09-22 11:15:55
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 21 Sep 2009 10:56:15 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Mon, 21 Sep 2009 10:17:28 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Pozwolą. Nie oceniaj innych według siebie.

Jasne, historycznie nie uzasadnione, ale ładnie brzmi.

Schron buduj i leć do sklepu po konserwy.

Obietnice nic nie kosztują. Nikt tyle nie wyśni, ile obiecał Donald
Tusk. ;-)

Znowu wekslujesz?

Data: 2009-09-21 18:33:09
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Tak, jestem tego pewny. Tolerancja to sztandarowe hasło lewicy. A lewica= postęp..
A co do pielęgniarki - miejsce publiczne to nie miejsce do manifestowania swoich preferencji religijnych..

Data: 2009-09-21 09:59:13
Autor: Antenka
On 21 Wrz, 18:33, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Piotr pisze:

> [...]

lewica= postęp..
A co do pielęgniarki - miejsce publiczne to nie miejsce do
manifestowania swoich preferencji religijnych..

A gdzie Twoja tolerancja do symbolu religijnego? Zapomniałam, że dla
Ciebie ważny jest tylko sierp i młot :( - Gdyby owa pielęgniarka
zawiesiła sobie na plecach sierp a w ręce nosiła cały dzień młot to
byłoby ok. - jasne..

Antenka

Data: 2009-09-22 09:01:17
Autor: jadrys
Antenka pisze:

[...]

To nie tak, miejsce publiczne to nie jest miejsce do manifestowania czegokolwiek.. Taka manifestacja może obrażać uczucia i estetykę innych. Wyobraź sobie pielęgniarza homoseksualistę w szpitalu który chodzi z gołym tyłkiem na wierzchu. :-D Jednym słowem: tolerancja to niewtrącanie się w życie innych, i pozwolenie im życie po swojemu, ale bez  obrażania w taki czy inny sposób uczuć osób trzecich.

Data: 2009-09-22 19:59:03
Autor: Grzegorz Z.

Piotr pisze:

[...]

Albo jakby na bank napadła....

Data: 2009-09-20 22:21:07
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 20 Sep 2009 22:15:17 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Tobie jak zwykle pedzie w głowie.

Co do tematu to kij ma jednak dwa końce Piotrze.

Dzisiaj pozwolisz nosić samolocik, jutro będziesz musiał pozwalać
pielęgniarkom nosić worki po cemencie czy inne "burkini".

Data: 2009-09-20 22:25:52
Autor: Piotr
Dnia Sun, 20 Sep 2009 22:21:07 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Dzisiaj pozwolisz nosić samolocik, jutro będziesz musiał pozwalać
pielęgniarkom nosić worki po cemencie czy inne "burkini".

Jesne, że kij ma dwa końce, przynajmniej te kuje, które ja widziałem,
he, he.
I potem ten drugi koniec będzie znowu zdziwiony, bedzie badał
przyczyny i źródła, kiedy wahadło się odwinie.
Piotr

Data: 2009-09-21 08:25:41
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 20 Sep 2009 22:25:52 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Przecież piszę że ma dwa. Dzisiaj jedna bladź będzie się upierać przy samolociku i uchwalisz dla niej
prawo o tolerancji religijnej dające prawo do noszenia samolocików, jutro
ta sama bladź założy worek na łeb, pojutrze ukamienuje twoją żonę i córki,
za to że worków na łby założyć nie chciały.

Data: 2009-09-21 08:32:22
Autor: Prawusek
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

ta sama bladź założy worek na łeb, pojutrze ukamienuje twoją żonę i córki,
za to że worków na łby założyć nie chciały.

Masz tyle wolności, ile tolerujesz u innych, parchu.
Dlatego też trzeba was przystrzygać jak trawnik, abyście nie wystawiali
kiepał ponad innych, a to, co piszesz jest tego koniecznym i zupełnym
dowodem.

Data: 2009-09-21 08:36:03
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 21 Sep 2009 08:32:22 +0200, Prawusek napisał(a):

[...]

Ich bin kein Jude, sie dummes polnisches schwein!

Data: 2009-09-21 09:11:43
Autor: Prawusek

> [...]

> dowodem.

Ich bin kein Jude, sie dummes polnisches schwein!

Sądząc po świńskiej grypie Grzychu, jest ona aszkenazyjskiego pochodzenia.

Data: 2009-09-21 13:43:55
Autor: raff
Tolerancyjny postymp w natarciu...
Ich bin kein Jude, sie dummes polnisches schwein!

O, jak tu sie nam ladnie Grzesio rozwinal. I bluzgac sie nauczyl.

R.

Tolerancyjny postymp w natarciu...