TomTom Panorama firm

Data: 2014-05-17 00:27:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TomTom Panorama firm
Czy ktoś tego używa?

   https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.panoramanav.android&hl=pl

I może podzielić się wrażeniami?

Tylko na telefony a zajmuje 170 MB!

Data: 2014-05-18 08:05:36
Autor: Trybun
TomTom Panorama firm
Czy ktoś tego używa?

https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.panoramanav.android&hl=pl

I może podzielić się wrażeniami?

Tylko na telefony a zajmuje 170 MB!

Mam zainstalowany. Słabizna. Nawet nie nie ma sensu porównywać do tego co oferuje choćby OsmAnd..  Na swoja krytyczną opinię na Google Play odpowiedział mi! e-mailem autor tego programu. Zapowiada na czerwiec aktualizacje i duże zmiany na lepsze, tak więc na razie nie warto tego instalować.

Data: 2014-05-18 15:36:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TomTom Panorama firm

"Trybun" 53784daa$0$2372$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Mapy nie są aktualne, ale imo nawigacja jest dobra.

Data: 2014-05-19 13:21:29
Autor: Trybun
TomTom Panorama firm

[...]

Odwrotnie, tzn. mapy są w miarę aktualne, tylko trochę niedokładne, np. mimo tego że od bardzo dawna droga przy moim domu jest asfaltowa, to mapa Tom Tom pokazuje że mieszkam w szczerym polu. Jednak prawdziwy problem to problem z programem do nawigowania. Przyklad - jadę do odległego o kilkanaście km miasteczka. Wpisuje je jako cel podaję ulicę, no i ruszam. Po 2 kilometrach zjeżdżam z wyznaczonej trasy i jadę inną - A nawigacja wobec tej zmiany trasy jest bezradna - komunikaty "zawróć" (po to abym wrócił na starą, wyznaczoną trasę) powtarzają się nawet jeszcze wtedy gdy już dojeżdżam do celu. Jest jeszcze trochę innych niedoróbek, tak wiec lepiej powstrzymać się z instalacją do tej deklarowanej, czerwcowej aktualizacji programu.

P.S. Myślę że nie należy się spodziewać aktualizacji map - Mapy Tom Tom jest to produkt komercyjny i nikt go nie będzie rozdawał ( w 100% zdatnego do użytku) za darmo.

Data: 2014-05-19 16:11:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TomTom Panorama firm

"Trybun" 5379e930$0$2224$65785112@news.neostrada.pl

Odwrotnie, tzn. mapy są w miarę aktualne, tylko trochę niedokładne, np. mimo tego że od bardzo dawna droga przy moim domu jest asfaltowa, to mapa Tom Tom pokazuje że
mieszkam w szczerym polu.

Od paru lat mam dwuzjezdniową -- mapa pokazuje jednozjezdniową.

Jednak prawdziwy problem to problem z programem do nawigowania.

IMO nawiguje dobrze.

[...]

Tego jeszcze nie odkryłem.

[...]

Ja oceniając tę aplikację miałem na myśli szybkość renderowania.
Nawigowanie jest dla mnie niemal nieistotne.

Data: 2014-05-20 09:34:32
Autor: Trybun
TomTom Panorama firm

[...]

I to naprawdę dla ciebie jest problemem. Dla mnie problemem byłby zupełny brak tej drogi na mapie.

No ale to jest program nawigacyjny...

Data: 2014-05-20 19:32:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TomTom Panorama firm

"Trybun" 537b057d$0$2165$65785112@news.neostrada.pl

Od paru lat mam dwuzjezdniową -- mapa pokazuje jednozjezdniową.

I to naprawdę dla ciebie jest problemem. Dla mnie problemem byłby zupełny brak tej drogi na mapie.

Jest problemem drobnym. Jedna jeśli tu jest
sytuacja sprzed lat -- być może także w innym
miejscu mapa pokazuje drogę nieistniejącą od lat.

Ja oceniając tę aplikację miałem na myśli szybkość renderowania. Nawigowanie jest dla mnie niemal
nieistotne.

No ale to jest program nawigacyjny...

Więc nie widzę nic ani rewelacyjnego,
ani skandalicznego -- nawigacja jak inne.

Data: 2014-06-17 20:57:34
Autor: Trybun
TomTom Panorama firm

[...]

Używam, i używałem już do nawigowania sporo map. Jednak jak na razie moje zapotrzebowanie na nawigację sprowadza się głównie do dróg drugo, trzecio, a nawet czwartorzędnych. I muszę powiedzieć że z tym jest bardzo nieciekawie, sporo przejezdnych dróg nie ma nawet w tzw. mapach komercyjnych. Natomiast nie ma żadnych problemów z dokładnością map, jeżeli chodzi o o główne drogi czy nawigowanie w mieście.

[...]

Wyeliminują kilka błędów i PF będzie bezdyskusyjnym numerouno darmowych nawigacji.

Data: 2014-06-23 23:31:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TomTom Panorama firm

"Trybun" 53a08f97$0$2140$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Pod warunkiem, że miasto nie przebudowuje się stale?...

Wyeliminują kilka błędów i PF będzie bezdyskusyjnym numerouno darmowych nawigacji.

Jak pisałem -- mam masę nawigacji i w Monsterze, i w Overmaxie.
(więc jedna w tę lub we w tę nie robi różnicy)
Niestety w Overmaxie brakuje już ,,pamięci wewnętrznej''.
Dziwny podział 16 GB -- 1+14. :)

   http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=108

   Nowy słownik ortograficzny PWN podaje pisownię w tę i we w tę, a Inny
   słownik języka polskiego - wte i wewte. W tekstach spotykamy obydwa
   zapisy. Samo wyrażenie jest oczywiście potoczne i, jak widać, bywa
   zapisywane dwojako: pedantycznie albo z uproszczeniami
   charakterystycznymi dla mowy potocznej.

    - Mirosław Bańko

Data: 2014-06-25 16:20:26
Autor: Trybun
TomTom Panorama firm

[...]

Akurat nie oczekuję manny z nieba, tj. nie oczekuje po nawigacji GPS że będzie jakimś wyjątkiem, czyli ideałem w naszym niedoskonałym świecie. Wystarczy mi jak pomoże z grubsza dojechać pod podany adres. :-)

[...]

A którą z tych nawigacji stawiasz najwyżej? Jak dla mnie z tych darmowych to OsmAnd, a z płatnych CoPilot.

Jak dla mnie to ani to ani to - powinno być nie w "tę", a w _tą_..:-)

Data: 2014-06-28 20:03:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TomTom Panorama firm

"Trybun" 53aada91$0$2142$65785112@news.neostrada.pl

A którą z tych nawigacji stawiasz najwyżej? Jak dla
mnie z tych darmowych to OsmAnd, a z płatnych CoPilot.

Nie zastanawiałem się nad tym, która jest najlepsza.

Jak dla mnie to ani to ani to - powinno być nie w "tę", a w _tą_..:-)

   tą osobą posłużę się
   tę osobę zapytam

Data: 2014-06-30 11:36:37
Autor: Trybun
TomTom Panorama firm

[...]

W jednym i drugim przypadku chodzi o nazwę rodzaju  żeńskiego, a więc - "ta","tą".

Data: 2014-07-08 09:55:18
Autor: Chris
TomTom Panorama firm

Jak pisałem -- mam masę nawigacji i w Monsterze, i w Overmaxie.
(więc jedna w tę lub we w tę nie robi różnicy)
Niestety w Overmaxie brakuje już ,,pamięci wewnętrznej''.
Dziwny podział 16 GB -- 1+14. :)

A nie możesz przenieść aplikacji na kartę pamięci ??

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-07-09 19:59:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TomTom Panorama firm

"Chris" lpg856$g1s$1@node2.news.atman.pl

Jak pisałem -- mam masę nawigacji i w Monsterze, i w Overmaxie.
(więc jedna w tę lub we w tę nie robi różnicy)
Niestety w Overmaxie brakuje już ,,pamięci wewnętrznej''.
Dziwny podział 16 GB -- 1+14. :)

1+12 :)

A nie możesz przenieść aplikacji na kartę pamięci ??

Miałeś kiedyś Androida i podział ,,pamięci wewnętrznej''?
Piszesz, jakbyś nie miał.

  -- nie każdą aplikację można przenieść
     (niby można, ale przeniesiona aplikacja
     niekoniecznie będzie w pełni funkcjonalna)

  -- nawet przeniesiona, zajmuje trochę miejsca

  -- aplikacja po przeniesieniu zajmuje sumarycznie
     znacznie więcej miejsca niż przed przeniesieniem

1 GB ,,pamięci wewnętrznej'' to bardzo mało,
a wypadałoby mieć zapasik na wszelki wypadek

Data: 2014-06-17 21:25:32
Autor: Mario
TomTom Panorama firm

"Trybun" 5379e930$0$2224$65785112@news.neostrada.pl

Odwrotnie, tzn. mapy są w miarę aktualne, tylko trochę niedokładne,
np. mimo tego Ĺźe od bardzo dawna droga przy moim domu jest asfaltowa,
to mapa Tom Tom pokazuje Ĺźe
[...]

Lubisz sobie oglądać ładnie renderowane mapy? Jeden lubi ogórki ...
Dla większość użytkowników nawigacji najważniejsza chyba jest skuteczność nawigowania.

MD

Data: 2014-06-23 23:35:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TomTom Panorama firm

"Mario" lnq5no$5sl$2@mx1.internetia.pl

Lubisz sobie oglądać ładnie renderowane mapy?

Szybko. Ładnie -- to chyba tyle co wyraźnie.

Jeden lubi ogórki ...

Pewnie odchudza się,

Dla większość użytkowników nawigacji najważniejsza chyba jest skuteczność nawigowania.

IMO wszystkie (które poznałem) są równie skuteczne.

Data: 2014-05-18 15:48:59
Autor: J.F.
TomTom Panorama firm
Dnia Sun, 18 May 2014 08:05:36 +0200, Trybun napisał(a):
[...]

Osmand w trybie off-line Ci nawiguje ?
Bo mnie nie, tzn trase wyznacza kilka minut, co sie mija z celem.
Chyba slabizne wole.

J.

Data: 2014-05-19 00:28:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TomTom Panorama firm

"J.F." 1lbm9rdrstg8c.o4bjr6sfsa6z.dlg@40tude.net

Mam zainstalowany. Słabizna. Nawet nie nie ma
sensu porównywać do tego co oferuje choćby OsmAnd..

Osmand w trybie off-line Ci nawiguje ?

U mnie nie nawiguje bez względu na to czy jest offlajn,
czy onlajn, ale pokazje wybrany adres także w offlajnie.

Bo mnie nie, tzn trase wyznacza kilka minut,
co sie mija z celem. Chyba slabizne wole.

IMO offlajn to absurd, ale z innego powodu -- trzeba
mozolnie wpisywać adres. Onlajn daje rozpoznanie mowy.

Dla mnie ważne są mapy -- mapa Tom Tom nie pokrywa się
z mapami bezpłatnymi. Akurat tutaj bezpłatne wypadają
lepiej, ale chyba Tom Tom da nowsze mapy do tej
nawigacji -- oby za free.

Mnie podoba się szybkość renderowania pliku z mapą.
(i nie podoba się to, że mapa mknie samoczynnie po
jej puszczeniu -- po podniesieniu palca)

Wytyczanie drogi dla mnie jest jakimś o_błędem
(zwłaszcza pieszej wędrówki) ale jako rozrywka
może być. Mam już plejadę map i nawigacji, ale
Pilota wywaliłem.

-=-

Dziewiczka od doby nasłuchuje, ale na razie -- cisza.
Po tej zamierzam do VM przenieść 665363835. Dla mnie
lejek na 32 kB wystarczy do m@ili, nawigacji, pogody
i synchronizacji czasu... BTW -- Overmax potrafi
synchronizować z czasem GPS.

Data: 2014-05-19 13:22:16
Autor: Trybun
TomTom Panorama firm

[...]

Co to znaczy - "nie nawiguje"? Wpisujesz adres i ruszasz a OsmAnd pozostaje w stanie bezruchu?

Bo mnie nie, tzn trase wyznacza kilka minut,
co sie mija z celem. Chyba slabizne wole.

IMO offlajn to absurd, ale z innego powodu -- trzeba
mozolnie wpisywać adres. Onlajn daje rozpoznanie mowy.

Jest jeszcze wybór naciśnięcia na danym adresie, przytrzymanie - wywołanie menu kontekstowego i kliknięcia na "wyznacz trasę do tego miejsca". Oczywiście GPS musi być włączony.

Data: 2014-05-20 23:55:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TomTom Panorama firm

"Trybun" 5379e95e$0$2224$65785112@news.neostrada.pl

U mnie nie nawiguje bez względu na to czy jest offlajn,
czy onlajn, ale pokazje wybrany adres także w offlajnie.

Co to znaczy - "nie nawiguje"? Wpisujesz adres i ruszasz a OsmAnd pozostaje w stanie bezruchu?

Zawsze są jakieś problemy. :)

[...]

Dla mnie chyba najważniejsze jest:

 () odnalezienie danego miejsca na mapie po
    podaniu pocztowego adresu tego miejsca
 () wskazanie mi mego obecnego położenia
 () pokazanie mapy.

Nawigacje: w lewo, w prawo, do tyłu,
na drzewo  -- nie nęcą mnie. :)

Data: 2014-05-19 13:21:58
Autor: Trybun
TomTom Panorama firm
W dniu 2014-05-18 15:48, J.F. pisze:
[...]

OsmAnd bardzo dobrze się u mnie sprawuje. Nie jest to jakaś wybitnie dobra nawigacja, ale chodzi płynnie, no i można używać w nim najlepszych map drogowych w Polsce - UMP, i to jest właśnie jego największym plusem.

Data: 2014-05-19 16:18:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TomTom Panorama firm

"Trybun" 5379e94c$0$2224$65785112@news.neostrada.pl

OsmAnd bardzo dobrze się u mnie sprawuje. Nie jest to jakaś wybitnie dobra nawigacja, ale chodzi płynnie, no i można używać w nim najlepszych map drogowych w Polsce - UMP, i to jest właśnie jego największym plusem.

Wrzuciłem UMPa -- i zaraz skasowałem, bo imo nie ma pokrycia
w rzeczywistości. ;) Sama aplikacja bardzo dobra -- zniechęca
do ciągani map za jej pomocą, ale nakłania do ciągania
PeCetem -- z dużym ekranem.

Data: 2014-06-17 20:57:53
Autor: Trybun
TomTom Panorama firm

[...]

No cóż, jak dla mnie sama nawigacja jest taka sobie, jest sporo nie tylko równorzędnych ale nawet i lepszych. Cała jej zaleta to tylko możliwość używania map UMP.

Data: 2014-06-17 08:18:37
Autor: J.F.
TomTom Panorama firm
Dnia Mon, 19 May 2014 13:21:58 +0200, Trybun napisał(a):
[...]

Masz wytyczanie trasy w offline czy online ?

Czy tylko u mnie off-line liczy kilka minut ?

J.

Data: 2014-06-17 21:01:31
Autor: Trybun
TomTom Panorama firm
W dniu 2014-06-17 08:18, J.F. pisze:

OsmAnd bardzo dobrze się u mnie sprawuje.
Masz wytyczanie trasy w offline czy online ?

Czy tylko u mnie off-line liczy kilka minut ?

J.

Oczywiście że off-line. U mnie na starszym telefonie, przy zmianie zaplanowanej trasy też to trwało bardzo długo, czasem nawet już dojechałem do domu po godzinnej jeździe a OsmAnd nadal obliczał trasę. Teraz na nowym telefonie nie ma żadnych problemów.

Data: 2014-06-18 20:08:06
Autor: J.F.
TomTom Panorama firm
Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości
[...]

No nie, S4 raczej nie mozna podejrzewac o brak zasobow.
Moze cos niekompatybilne sie okazalo ...

J.

Data: 2014-06-19 15:38:20
Autor: Trybun
TomTom Panorama firm
W dniu 2014-06-18 20:08, J.F. pisze:
[...]

Nie, to pewnie nie tym idzie. W grę wchodzi pewnie kompatybilność sprzętu. Bo na tablecie z 512MB RAMu i jednordzeniowym procesorze OsmAnd od samego początku sprawuje się dobrze. Z drugiej jednak strony na starym telefonie w trakcie pracy OsmAnda często pokazywał się komunikat o braku pamięci. Zresztą z Yanosikiem było podobnie.

Data: 2014-06-20 12:53:02
Autor: J.F.
TomTom Panorama firm
Dnia Thu, 19 Jun 2014 15:38:20 +0200, Trybun napisał(a):
[...]

Java powinna byc od sprzetu daleko. Osmand mial co prawda jakies dwie
metody

Bo na tablecie z 512MB RAMu i jednordzeniowym procesorze OsmAnd od samego początku sprawuje się dobrze.

Wlasnie widze ze jest nowy upgrade 1.7 i "calkowicie nowa nawigacja -
fast". Faktycznie liczy w ~20s. Zobaczymy jak bedzie na drodze.

J.

Data: 2014-06-20 15:44:40
Autor: Trybun
TomTom Panorama firm
W dniu 2014-06-20 12:53, J.F. pisze:
[...]

Przecież mówimy o Androidzie, chyba? Tak to już jest w tym systemie - na jednym telefonie aplikacja hula aż miło a na drugim nawet nie chce się zainstalować. Takie małe spostrzeżenie związane z opiniami użytkowników na Google Play - wydaje sie że najwięcej problemów z kompatybilnością programów mają właściciele sprzętu marki HTC.

Na pewno będzie dobrze.

Data: 2014-06-23 23:43:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
TomTom Panorama firm

"Trybun" 53a43ab2$0$2157$65785112@news.neostrada.pl

[...]

U mnie zazwyczaj Osmand ma problemy różne i trudno mi o jakieś wnioski.
Na dodatek zgłasza ;) problemy z brakiem głosów wewnętrznych. ;)

Gdybu nie zdecydowane poparcie Grupowiczów -- nie zaprzątałbym
głowy tą nawigacją.

Data: 2014-06-25 16:21:35
Autor: Trybun
TomTom Panorama firm

[...]

Być może musisz skonfigurować program..? Oczywiście że nie ma głosów, owe trzeba doinstalować - "przetwarzanie pisma na mowę" - "Ivona" (krowa - nie polecam), "SynTalk" (lekki, niezły), bądź gdy masz Andka 4xxx, to Googlowskie "przetwarzanie pisma na mowę" (niedawno dołożyli polski język, super).

Data: 2014-06-27 08:15:40
Autor: J.F.
TomTom Panorama firm
Dnia Wed, 25 Jun 2014 16:21:35 +0200, Trybun napisał(a):
[...]

Obecna wersja ma tez glosy w plikach audio.

- "Ivona" (krowa - nie polecam)

A ja polecam.

"SynTalk" (lekki, niezły), bądź gdy masz Andka 4xxx, to Googlowskie "przetwarzanie pisma na mowę" (niedawno dołożyli polski język, super).

ale wymaga lacznosci. Chwila przerwy w zasiegu i brak nawigacji ? Nie, dziekuje.

J.

Data: 2014-06-27 15:41:02
Autor: Trybun
TomTom Panorama firm
W dniu 2014-06-27 08:15, J.F. pisze:
[...]

Chyba każda od zawsze miała miała, chodzi o oddzielny program do przetwarzania pisma na mowę.

- "Ivona" (krowa - nie polecam)
A ja polecam.

No cóż, jak dla mnie jest to program za ciężki. a ponadto kłopotliwy w użytkowaniu. Te odnawiania licencji są kłopotliwe, tym gorzej że konieczność odnawiania przeważnie zaistnieje gdy już się jest w aucie i nie można tego zrobić za pomocą wi-fi.

[...]

Żadnej łączności, ani SynTalk ani googlowskie przetwarzanie mowy nie potrzebuje łączności z netem. W jednym i drugim przypadku słownik PL jest pobierany na telefon zaraz po instalacji programu.

Data: 2014-06-27 17:47:43
Autor: J.F.
TomTom Panorama firm
[...]

No wlasnie - jak pamietam to zawsze Osmand wymagal TTS, a teraz mozna wybrac glosy bez TTS.

[...]

Klopotliwe ? Nie wiem o czym piszesz ... odnawia mi automatycznie ?

[...]

A faktycznie, mozna pobrac. Dzieki za podpowiedz, dobrze dziala.
Ale ... Ivona Maja 57MB, Google 26MB - tez nie jest lekko :-)

J.

Data: 2014-06-28 13:19:42
Autor: Trybun
TomTom Panorama firm
W dniu 2014-06-27 17:47, J.F. pisze:
[...]

Nie wiem dokładnie, ale wydaje mi się że bez zewnętrznego programu i teraz nie będzie głosów w OsmAndzie..

[...]

Jakiś rok temu ostatnio używałem Ivony. i wtedy trzeba było tą wersje trial, dostępną na Androida co jakiś czas odnawiać. Odbywało sie to pod pozorem aktualizacji, z tą różnicą od normalnych aktualizacji innych programów że gdy użytkownik nie zaktualizował, Ivony - nie, "niezaktualizowanie" sprawiało że program przestawał działać. Teraz może już jest inaczej, jednak SynTalk jest na tyle dobry dla mnie że nawet nie będę instalował tego "Ivony" żeby sprawdzić.

[...]

Oj, jesteś pewny? Jak pamiętam - sam słownik PL do Ivony pobierał się koszmarnie długo, a więc musiał swoje "ważyć".

Data: 2014-06-28 16:00:59
Autor: J.F.
TomTom Panorama firm
Dnia Sat, 28 Jun 2014 13:19:42 +0200, Trybun napisał(a):
[...]

Sa, wlasnie sprawdzilem. Caly katalog voice ... oczywiscie po
sciagnieciu.

[...]

Byc moze, musze sprawdzic ...

już jest inaczej, jednak SynTalk jest na tyle dobry dla mnie że nawet nie będę instalował tego "Ivony" żeby sprawdzić.

Dla mnie byl na tyle zly zeby go nie instalowac, bo Cool reader nie
czytal przez niego ksiazek. Ale teraz czyta.

Hm, dane glosu 10 MB ... czy mi sie wydaje czy pierwsza wersja na
peceta byla znacznie krotsza ?

[...]

Tak sklep podaje. A u mnie akurat internet szybki.
Ale tez i jakosc ma najlepsza.

J.

Data: 2014-06-30 11:39:04
Autor: Trybun
TomTom Panorama firm
W dniu 2014-06-28 16:00, J.F. pisze:

Sa, wlasnie sprawdzilem. Caly katalog voice ... oczywiscie po
sciagnieciu.

Jednak potrzebny jest jeszcze program zewnętrzny to odczytania tego. Np Yanosik ma już taki sytezator na składzie, A OsmAnd - nie.

[...]

Z racji tego że od dawna nie używam, to też nie jestem pewny czy nadal te obowiązują te przymusowe aktualizacje.

[...]

Oj nie wiem, nigdy na pecie nie używałem żadnych syntezatorów mowy.

[...]

No tak. U mnie z prędkością netu bywa różnie.

Istotnie, wydaje się że Ivona lepiej brzmi, ma bardziej naturalny głos.

Data: 2014-06-30 21:35:32
Autor: J.F.
TomTom Panorama firm
Dnia Mon, 30 Jun 2014 11:39:04 +0200, Trybun napisał(a):
[...]

Nic nie jest potrzebne - to sa ogg.
Oczywiscie sa tez pliki tts i mozna korzystac z syntezatora.

P.S. Te pliki TTS sa Prologu, ze tez im sie chcialo ...

[...]

W nawigacji niewielka zaleta, ale przynajmniej wiadomo co tak ciazy
:-)

J.

Data: 2014-07-06 09:05:20
Autor: Trybun
TomTom Panorama firm
W dniu 2014-06-30 21:35, J.F. pisze:
[...]

W którym miejscu są te pliki ogg?

[...]

Ale jednak można przyznać Ivonie mały plusik za to, tzn. za bardziej naturalny głos niż w konkurencji.. ;-)

Data: 2014-07-08 01:23:49
Autor: J.F.
TomTom Panorama firm
[...]

osmand/voice/pl/, nie mylic z osmand/voice/pl-tts/.
Oczywiscie po sciagnieciu odpowiedniego glosu.

a potem slychac "5 godziny" czy "2 kilometrów", ale z tego co widze, to i tts na to cierpi ?

J.

Data: 2014-06-28 22:43:11
Autor: animka
TomTom Panorama firm
W dniu 2014-06-27 15:41, Trybun pisze:
[...]

Nie ustawiałam, nie testowałam, ale mam w swoim nowym telefonie czytanie na głos (e-maile, sms-y też), pisanie jak się dyktuje na głos oraz przy każdym kontakcie także połączenie wideo.

--
animka

Data: 2014-06-30 11:37:14
Autor: Trybun
TomTom Panorama firm
W dniu 2014-06-28 22:43, animka pisze:

[...]

Pewnie masz nowy telefon.. Google to swojego syntezatora mowy wprowadził polski jezyk dopiero niedawno, ale Twój telefon widać się na to załapał, i producent dodał do niego tą funkcje fabrycznie.

Data: 2014-06-24 18:40:20
Autor: J.F.
TomTom Panorama firm
Dnia Fri, 20 Jun 2014 15:44:40 +0200, Trybun napisał(a):
[...]

No i *. Zapodalem trase 250km, skrecilem w inna strone, to uslyszalem
tylko "jestes poza trasa 350m ..... 800m .... okolo 1km ...".
Liczy, liczy, doliczyc nie moze.

J.

Data: 2014-06-25 16:24:50
Autor: Trybun
TomTom Panorama firm
W dniu 2014-06-24 18:40, J.F. pisze:
[...]

Naprawdę dziwne.. Ale prawdę mówiąc nie było potrzeby, a więc nie eksperymentowałem z tak długą trasą. Przy najbliższej okazji wypróbuję OsmAnda pod tym kątem.

TomTom Panorama firm