Tomasz Arabski i Plichta mają wspólnych dziadków...

Data: 2012-08-13 04:15:23
Autor: muto2100
Tomasz Arabski i Plichta mają wspólnych dziadków...
jak  wyzej

Data: 2012-08-13 13:20:20
Autor: A. Filip
Tomasz Arabski i Plichta mają wspólnych dziadków... [linka/źródła NIET]
muto2100 <misiaxxxxyyyy@gmail.com> pisze:
jak  wyzej

A masz na to źródło/link? Bo niby na psp nie ma "faktów prasowych" z
agencji "mój własny brudny paluch ssę"? :-)

Data: 2012-08-13 04:25:24
Autor: muto2100
On 13 Sie, 13:20, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> pisze:

> jak  wyzej

A masz na to źródło/link? Bo niby na psp nie ma "faktów prasowych" z
agencji "mój własny brudny paluch ssę"? :-)

no wlasnie     tzw    prasa    ci  tego    niepotwierdzi-  bo  taką
informacjia   skonczylby  sie    uklad    dla   bardzo    wielu
ze   juz    niewspomne    o   TVN24  czy  GóW-no

Data: 2012-08-13 05:11:39
Autor: brat_olin
On 13 Aug, 13:25, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:

> [...]

informacjia   skonczylby  sie    uklad    dla   bardzo    wielu
ze   juz    niewspomne    o   TVN24  czy  GóW-no

Rzeczywiscie wroble o tym cwierkaja, szczegolnie gdanskie.
A Arabski i Plichta nawet fenotypowo podobni do siebie!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-08-13 15:14:25
Autor: u2
W dniu 2012-08-13 14:11, brat_olin pisze:
[...]

Wczoraj w merdiach mowili, ze P. jest kuzynem A.

Data: 2012-08-13 06:40:57
Autor: brat_olin
On 13 Aug, 15:14, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Rzeczywiscie wroble o tym cwierkaja, szczegolnie gdanskie.
> A Arabski i Plichta nawet fenotypowo podobni do siebie!

Wczoraj w merdiach mowili, ze P. jest kuzynem A.

Gdzie?

--
Smart que

Data: 2012-08-13 15:43:38
Autor: u2
W dniu 2012-08-13 15:40, brat_olin pisze:
Wczoraj w merdiach mowili, ze P. jest kuzynem A.
Gdzie?

--
Smart que

Mam rozne polszmaty i wsi-oki.

Data: 2012-08-13 16:13:21
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 13 Aug 2012 15:43:38 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Coś jeszcze masz do powiedzenia?

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2012-08-13 16:16:03
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 13 Aug 2012 15:14:25 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Wczoraj w mediach mówli, że u2 jest czerwoną mendą.

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-08-13 10:24:25
Autor: brat_olin
"A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> pisze:

> jak  wyzej

A masz na to źródło/link? Bo niby na psp nie ma "faktów prasowych" z
agencji "mój własny brudny paluch ssę"? :-)

"Plichta jest bliskim krewnym ministra Egipskiego z rządu Tuska"
http://www.se.pl/wydarzenia/opinie/marek-krol-obywatelu-pusc-baka_273308.html

I wszystko jasne z tym Amber Gold!  Ta KREW!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-08-17 19:57:58
Autor: pluton
Tomasz Arabski i Plichta maja wspólnych dziadków...
jakby tak zaczac od malpy, to kaczynski z plichta mieli wspolnego orangutana

Nullification

Tomasz Arabski i Plichta mają wspólnych dziadków...