Tomasz Kaczmarek rezygnuje z emerytury

Data: 2011-10-29 11:49:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Tomasz Kaczmarek rezygnuje z emerytury
Pose³-elekt Tomasz Kaczmarek, by³y funkcjonariusz CBA, zrezygnowa³ z pobierania policyjnej emerytury - dowiedzia³ siê portal Niezalezna.pl.

- Zawiesi³em pobieranie emerytury na okres sprawowania mandatu pos³a - mówi nam pose³ Kaczmarek.
wiêcej: http://niezalezna.pl/18245-tomasz-kaczmarek-rezygnuje-z-emerytury

==================================

Bi³bym mu brawo, gdyby zrezygnowa³, wzorem Palikota, z uposa¿enia poselskiego.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-10-29 12:43:38
Autor: Leprechaun
Tomasz Kaczmarek rezygnuje z emerytury

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4eabcc16$0$5805$65785112news.neostrada.pl...
Pose³-elekt Tomasz Kaczmarek, by³y funkcjonariusz CBA, zrezygnowa³ z pobierania policyjnej emerytury - dowiedzia³ siê portal Niezalezna.pl.

Cwaniaczek. Emeryturka g³odowa, miesiêczne uposa¿enie pos³a malutkie jak roczna pensja w Biedronce. Taki drañ bêdzie ¿y³ z naszych pieniêdzy! Pfffu!

BomBel

Data: 2011-10-29 18:01:52
Autor: jadrys
Tomasz Kaczmarek rezygnuje z emerytury
W dniu 2011-10-29 12:43, Leprechaun pisze:

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eabcc16$0$5805$65785112news.neostrada.pl...
Poseł-elekt Tomasz Kaczmarek, były funkcjonariusz CBA, zrezygnował z pobierania policyjnej emerytury - dowiedział się portal Niezalezna.pl.

Cwaniaczek. Emeryturka głodowa, miesięczne uposażenie posła malutkie jak roczna pensja w Biedronce. Taki drań będzie żył z naszych pieniędzy! Pfffu!

BomBel

Czemu adresujesz to do niego?

Data: 2011-10-29 21:09:59
Autor: jadrys
[...]

Słuszny głos Leprechauna, ale adres niewłaściwy.

Data: 2011-10-29 17:49:08
Autor: pluton
Tomasz Kaczmarek rezygnuje z emerytury
- Zawiesi³em pobieranie emerytury na okres sprawowania mandatu pos³a -
mówi
nam pose³ Kaczmarek.

staty taty.zus mu zawiesil. jezeli emeryt pracuje i zarobki przewyzszaja
jakas kwote, to  zys wstzymuje wyplate emerytury.

Nullification

Data: 2011-10-29 20:13:38
Autor: the_foe
W dniu 2011-10-29 17:49, pluton pisze:
staty taty.zus mu zawiesil. jezeli emeryt pracuje i zarobki przewyzszaja
jakas kwote, to  zys wstzymuje wyplate emerytury.

nie, w przypadku emerytur sluzb specjalnych

--
the_foe

Data: 2011-10-29 20:57:15
Autor: pluton
Tomasz Kaczmarek rezygnuje z emerytury
> staty taty.zus mu zawiesil. jezeli emeryt pracuje i zarobki przewyzszaja
> jakas kwote, to  zys wstzymuje wyplate emerytury.

nie, w przypadku emerytur sluzb specjalnych

jak to dobrze, ze nie place skladek na zus.

Nullification

Data: 2011-10-29 18:01:58
Autor: jadrys
Tomasz Kaczmarek rezygnuje z emerytury
Poseł-elekt Tomasz Kaczmarek, były funkcjonariusz CBA, zrezygnował z pobierania policyjnej emerytury - dowiedział się portal Niezalezna.pl.

- Zawiesiłem pobieranie emerytury na okres sprawowania mandatu posła - mówi nam poseł Kaczmarek.
więcej: http://niezalezna.pl/18245-tomasz-kaczmarek-rezygnuje-z-emerytury

==================================

Biłbym mu brawo, gdyby zrezygnował, wzorem Palikota, z uposażenia poselskiego.

A co ci do jego uposażenia poselskiego? Czy on sam sobie wypłaca pensję?

Data: 2011-10-29 18:49:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8h81f$sr7$2node2.news.atman.pl...
[...]

Chodzi o to, że pewien portal podał tę wiadomość jako niezwykle interesującą. Moim zdaniem byłaby interesująca gdyby agent Tomek zrezygnował z uposażenia poselskiego uzasadniając tę decyzję tym, że jemu, kawalerowi, do życia wystarczy emerytura, a kraj jest w długach i jego poczucie sprawiedliwości społecznej nie pozwala korzystać z większych apanaży.

Data: 2011-10-29 21:08:38
Autor: jadrys
[...]

Mógłby również zrezygnować z niej bez uzasadnienia, ale jaki sens ma czepianie się właśnie jego? Ktoś kiedyś zadecydował że społeczeństwo ma się dzielić na święte krowy z przywilejami w różnych sprawach i woły robocze które na te święte krowy muszą przyp**alać. - I to do niego kieruj pretensje a nie do beneficjenta tego systemu - "agenta Tomka". .

Data: 2011-10-29 22:00:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8hj2p$962$1node2.news.atman.pl...

[...]

To z ciebie taki "komunista"? W tej chwili mówimy o konkretnym człowieku, a nie o systemie. I odnieś się do konkretnego człowieka, a nie weksluj na "system".

Data: 2011-10-30 21:47:19
Autor: jadrys
[...]

Nie jestem żadnym komuchem. Na takie miano trzeba zasłużyć.
  Nic mnie obchodzi czÅ‚owiek ktoremu jako nielicznemu wÅ›ród spoÅ‚eczeÅ„stwa zagwarantowano nieograniczone czerpanie dochodów z wielu źródeÅ‚.. MiaÅ‚bym mu za zÅ‚e gdyby on sam sobie przyznaÅ‚ takie uprawnienia stawiajÄ…ce go w roli Å›wiÄ™tej krowy.  A nie za to że on sie nie zrzekl ktoregos z tych źródeÅ‚ dochodu.

Data: 2011-10-30 22:25:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8kd54$47a$1node2.news.atman.pl...

[...]

ZrzekÅ‚ siÄ™  4 tysiÄ™cy, dwanaÅ›cie zostawiÅ‚.
Gdyby zrzekł się 12 tysięcy, a zadowolił się dotychczasowymi czterema, to byłbym go podziwiał. I o to cały czas mi biega.

Data: 2011-10-31 15:12:53
Autor: jadrys
[...]

Zupełnie niepotrzebnie się zrzekał czegokolwiek. On takim jak ty niczym i nigdy nie jest w stanie zaimponować.

Data: 2011-10-30 10:25:51
Autor: Maniek Karwanowicz
On Sat, 29 Oct 2011 18:01:58 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

[...]

A co ci do jego uposa¿enia poselskiego? Czy on sam sobie wyp³aca pensjê?

Oczywi¶cie, ¿e sam. Klasa pró¿niacza czyli 560 deputowanych sama sobie
wyznaczy³a pensje z naszych pieniêdzy. Swoj± drog±, og³upienie pisiarczykow jest zabawne: pracodawca
(podatnik) odzywa siê s³owami: co ci do jego uposazenia. No coz,
kwalifikacje na minfina spe³nione, podobna wiedzê ekonomiczn±
prezentuje caly PIS.

Data: 2011-10-30 21:47:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-30 10:25, Maniek Karwanowicz pisze:

Biłbym mu brawo, gdyby zrezygnował, wzorem Palikota, z uposażenia
poselskiego.

A co ci do jego uposażenia poselskiego? Czy on sam sobie wypłaca pensję?
Oczywiście, że sam. Klasa próżniacza czyli 560 deputowanych sama sobie
wyznaczyła pensje z naszych pieniędzy.

Swoją drogą, ogłupienie pisiarczykow jest zabawne: pracodawca
(podatnik) odzywa się słowami: co ci do jego uposazenia. No coz,
kwalifikacje na minfina spełnione, podobna wiedzę ekonomiczną
prezentuje caly PIS.

Fantazjujesz. Agent Tomek nie ma z tym nic wspólnego. - Nie on stworzył środowiska uprzywilejowanych w tym kraju.

Data: 2011-10-31 05:51:32
Autor: stevep
Tomasz Kaczmarek rezygnuje z emerytury
Dnia 30-10-2011 o 21:47:13 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Fantazjujesz. Agent Tomek nie ma z tym nic wspólnego. - Nie on stworzy³  ¶rodowiska uprzywilejowanych w tym kraju.

Strasznie ciê krêci ten agent Tomek, ale on woli baby ni¿ cioty.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-10-31 15:15:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-31 05:51, stevep pisze:

Fantazjujesz. Agent Tomek nie ma z tym nic wspólnego. - Nie on stworzył środowiska uprzywilejowanych w tym kraju.

Strasznie cię kręci ten agent Tomek, ale on woli baby niż cioty.

Czyli - na próżno te twoje wzdychania do niego? Stefan, nie uprawiaj tu na grupie publicznego masochizmu.. - To nie przystoi, a zwłaszcza gdy weźmiemy pod uwagę to ze kilku z nich to jeszcze młokosy.

Data: 2011-10-31 16:22:03
Autor: stevep
Tomasz Kaczmarek rezygnuje z emerytury
Dnia 31-10-2011 o 15:15:20 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Czyli - na pró¿no te twoje wzdychania do niego? Stefan, nie uprawiaj tu  na grupie publicznego masochizmu.. - To nie przystoi, a zw³aszcza gdy  we¼miemy pod uwagê to ze kilku z nich to jeszcze m³okosy.

Ja chyba ci policzê wzdychania do tego debilka, nawet antenkê  zaniedbujesz.  :D

Data: 2011-10-29 20:11:55
Autor: the_foe
[...]

duzo nie straci, jego emerytura brutto to cos ponad 4 tys zl. Rzygnujac zneij dostanie dodatkowe uposazenie w wysokosci 2,5 tys zl tyle ze bez obciazen. Straci nie wiecej niz 1000 zl.
A jak ma dlugi to jedynie sluszny ruch - zarobki poselskie nie podlegaja egzekucji komorniczej, emerytura owszem

--
the_foe

Data: 2011-10-30 11:30:11
Autor: matusm
[...]

Jak zwykle dorabiaja ideologie do zwyklego ustawowego obowiazku.Nie  zrobi³ zadnej ³aski
bo jego poselskie  wynagrodzenie przewyzsza wysoko¶æ emerytury a  T Kaczmarek nie naby³ pelnych uprawnieñ do emerytury MSWiA

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Tomasz Kaczmarek rezygnuje z emerytury