Tomasz Kaczmarek rezygnuje z emerytury

Data: 2011-10-29 17:49:08
Autor: pluton
Tomasz Kaczmarek rezygnuje z emerytury
- Zawiesiłem pobieranie emerytury na okres sprawowania mandatu posła -
mówi
nam poseł Kaczmarek.

staty taty.zus mu zawiesil. jezeli emeryt pracuje i zarobki przewyzszaja
jakas kwote, to  zys wstzymuje wyplate emerytury.

Nullification

Data: 2011-10-29 20:13:38
Autor: the_foe
W dniu 2011-10-29 17:49, pluton pisze:
staty taty.zus mu zawiesil. jezeli emeryt pracuje i zarobki przewyzszaja
jakas kwote, to  zys wstzymuje wyplate emerytury.

nie, w przypadku emerytur sluzb specjalnych

--
the_foe

Data: 2011-10-29 20:57:15
Autor: pluton
Tomasz Kaczmarek rezygnuje z emerytury
> staty taty.zus mu zawiesil. jezeli emeryt pracuje i zarobki przewyzszaja
> jakas kwote, to  zys wstzymuje wyplate emerytury.

nie, w przypadku emerytur sluzb specjalnych

jak to dobrze, ze nie place skladek na zus.

Nullification

Tomasz Kaczmarek rezygnuje z emerytury