Tomasz Lis o Polsacie i TVN

Data: 2010-09-28 23:30:51
Autor: awe
Tomasz Lis o Polsacie i TVN
Data: 2010-09-28 21:37:47
Autor: b0niek
Tomasz Lis o Polsacie i TVN
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=qrPEPKLrNAo

Weź jeszcze sto razy wklej ten link, durny zjebie.

Data: 2010-09-29 00:01:04
Autor: awe
Tomasz Lis o Polsacie i TVN

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i7tn7b$4na$1inews.gazeta.pl...
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=qrPEPKLrNAo

Weź jeszcze sto razy wklej ten link, durny zjebie.

-- -- -- -- --
widze zae trudno ci sie pogodzic z faktami. to pierwsza oznaka do wyzdrowienia;-)) a link jest pierwszy raz puszczony
awe

Data: 2010-09-28 22:02:20
Autor: b0niek
Tomasz Lis o Polsacie i TVN
> [...]

widze zae trudno ci sie pogodzic z faktami. to pierwsza oznaka do wyzdrowienia;-)) a link jest pierwszy raz puszczony

Heh, z jakimi faktami ćwoku? Chyba sam tego filmu nie wiedziałeś.

Data: 2010-09-29 00:13:24
Autor: awe
Tomasz Lis o Polsacie i TVN

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i7tolc$9iv$1inews.gazeta.pl...
> [...]

wyzdrowienia;-)) a link jest pierwszy raz puszczony

Heh, z jakimi faktami ćwoku? Chyba sam tego filmu nie wiedziałeś.

-- -- -- -- -- -
widzialem ten, ale trwa 1,4 godziny. bardzo puczajacy
http://www.youtube.com/watch?v=er0Uwd0nJEg&feature=related
awe

Data: 2010-09-29 09:12:38
Autor: b0niek
Tomasz Lis o Polsacie i TVN
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Heh, z jakimi faktami ćwoku? Chyba sam tego filmu nie wiedziałeś.

-- -- -- -- -- -
widzialem ten, ale trwa 1,4 godziny. bardzo puczajacy

Ale nie dla ciebie. Jak widać nic nie zrozumiałeś, skoro się tak jarasz.
lol.

Data: 2010-09-29 12:06:22
Autor: awe
Tomasz Lis o Polsacie i TVN

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i7uvu6$ogc$1inews.gazeta.pl...
> [...]

widzialem ten, ale trwa 1,4 godziny. bardzo puczajacy

Ale nie dla ciebie. Jak widać nic nie zrozumiałeś, skoro się tak jarasz.

-- -- -- -- -- -- -- -
dlaczego. wypowiedzi Lisa nie stanowia dla mnie zadnego problemu, raczej sadze ze dla ciebie moze to byc szok stad uwazam ze powinienes te wypowiedz cala ogladnac. trwa to 1,4 godziny ale warto, potem moze nie bedziesz tak latal po grupach i robil z siebie durnia co to zarzuca ludziom klamstwa a jak leca argumenty to potem jedyna twoja reakcja sa wyzwiska
awe

Data: 2010-09-29 10:57:49
Autor: b0niek
Tomasz Lis o Polsacie i TVN
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
dlaczego. wypowiedzi Lisa nie stanowia dla mnie zadnego problemu, raczej sadze ze dla ciebie moze to byc szok stad uwazam ze powinienes te wypowiedz cala ogladnac.

nie mam pojęcia skąd takie wnioski, moim zdaniem Lis nic takiego nie
powiedział, z czym nie mógłbym się zgodzić, podejrzewam natomiast, że chodzi
tu o podobną analogię jak z katastrofą smoleńską - ty widzisz "zamach", ja
widzę zwykły wypadek i ludzkie zaniedbania

trwa to 1,4 godziny ale warto,

nie warto, szkoda czasu

potem moze nie bedziesz tak latal po grupach i robil z siebie durnia

po jakich ja grupach latam, znowu kłamiesz

co to zarzuca ludziom klamstwa a jak leca argumenty to potem jedyna twoja reakcja sa wyzwiska

bo kłamiesz, a jak próbuję ci to wytykać, to rzucasz nowe kłamstwa i
manipulacje i uważasz to za "argumenty", podajesz "fakty" co do których nie
możesz mieć żadnej wiedzy

Data: 2010-09-29 12:06:07
Autor: mi
Tomasz Lis o Polsacie i TVN
On 29.09.2010 12:06, awe wrote:
[...]

Daj spokĂłj, jego wypowiedzi przecieĹź nie niosą ĹťADNYCH argumentĂłw prĂłcz ad personam, epitetĂłw  i jakiś ogĂłlnikĂłw typu "pewnie nie widziałeś". Ĺťadnych konkretĂłw z ktĂłrymi moĹźna dyskutować. To typowe dla propagandy i pozostających w jej cieniu lemingĂłw.

mi

Data: 2010-09-29 13:33:34
Autor: awe
Tomasz Lis o Polsacie i TVN

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:i7v32f$qkb$1news.onet.pl...
On 29.09.2010 12:06, awe wrote:
[...]

Daj spokój, jego wypowiedzi przecież nie niosą ŻADNYCH argumentów prócz ad personam, epitetów  i jakiś ogólników typu "pewnie nie widziałeś". Żadnych konkretów z którymi można dyskutować. To typowe dla propagandy i pozostających w jej cieniu lemingów.

mi
wczesniej juz to zauwazylem i masz racje. szkoda czasu na leminga
awe

Tomasz Lis o Polsacie i TVN