Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik贸w

Data: 2013-02-04 21:20:38
Autor: u2
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik贸w
.... wida膰 ma takie wytyczne z centrali :

http://wpolityce.pl/wydarzenia/46307-kolejny-atak-newsweeka-na-kosciol-tym-razem-ofiara-nagonki-padl-ks-pawel-danek-byly-dyrektor-wadowickiego-muzem

Tygodnik, kt贸ry najwyra藕niej wyspecjalizowa艂 si臋 w walce z katolikami, zawiadomienie o pope艂nieniu o rzekomym przest臋pstwa przez ks. Danka ubra艂 w takie tre艣ci, kt贸re sugeruj膮 czytelnikowi, 偶e sprawa winy ksi臋dza jest w zasadzie przes膮dzona. Ksi膮dz wyst臋puje w tek艣cie Wojciecha Cie艣li z pierwsz膮 liter膮 nazwiska i ma zas艂oni臋te oczy.

Tymczasem jak dowiedzia艂 si臋 portal wPolityce.pl, ksi膮dz nie zosta艂 nawet przes艂uchany przez prokuratur臋, a autor zawiadomienia zosta艂 wcze艣niej zwolniony z pracy przez ksi臋dza.

O tezach opisanych przez "Newsweek" rozmawiali艣my z szefem prokuratury rejonowej w Wadowicach - Jerzym Utrat膮.

Faktycznie mamy u siebie spraw臋, kt贸ra dotyczy niegospodarno艣ci w Muzeum Domu Rodzinnym Jana Paw艂a II. Trwaj膮 czynno艣ci sprawdzaj膮ce, kt贸re maj膮 nam da膰 odpowied藕 na pytanie, czy zachodzi uzasadnione podejrzenie pope艂nienia przest臋pstwa. Je艣li tak b臋dzie, b臋dziemy wszczyna膰 post臋powanie

- m贸wi prokurator. T艂umaczy, 偶e jego plac贸wka zapyta艂a Urz膮d Marsza艂kowski, kt贸ry jest organem nadzorczym nad muzeum, czy ma jakie艣 dane na temat ewentualnych nieprawid艂owo艣ci w muzeum prowadzonym przez ks. Danka.

Jak nas urz膮d poinformowa艂 w oficjalnym pi艣mie, przeprowadzono kontrol臋 dora藕n膮, kt贸ra nie wykaza艂a 偶adnych nieprawid艂owo艣ci, a nawet, 偶e 鈥瀗ie powzi膮艂 w og贸le informacji鈥, kt贸re uprawnia艂yby urz膮d do zawiadomienie o mo偶liwo艣ci pope艂nienia przest臋pstwa鈥. My ze swej strony zlecili艣my gruntown膮 kontrol臋, wyniki powinny by膰 znane do tygodnia czasu

鈥 relacjonuje.

Informacja o tym, 偶e Urz膮d Marsza艂kowski nie widzia艂 potrzeby z艂o偶enia zawiadomienia jest o tyle wa偶na, 偶e przepisy prawa m贸wi膮 wyra藕nie, i偶 ka偶dy organ pa艅stwowy lub samorz膮dowy jest zobowi膮zany do zawiadomienia o podejrzeniu o przest臋pstwie, gdy na 艣lad takowego trafi.

Czy 鈥濶ewsweek鈥 kontaktowa艂 si臋 z ksi臋dzem Dankiem przed publikacj膮 tekstu na jego temat? Organ Lisa twierdzi, 偶e tak. Tymczasem portal internetowy wadowice24.pl dowiedzia艂 si臋 od ksi臋dza Danka, 偶e jaki艣 dziennikarz "Newsweeka" zadzwoni艂 do niego oko艂o 23 w pi膮tek i ponagla艂 go m贸wi膮c, 偶e za chwil臋 zamykaj膮 wydanie.

Zadzwonili do mnie z pytaniami o godz. 23 w pi膮tek. Chcia艂em si臋 spotka膰 i porozmawia膰, ale dziennikarz stwierdzi艂 偶e ma ma艂o czasu, bo gazeta w艂a艣nie oddawana jest do druku. Artyku艂 zawiera wiele nieprawdziwych oskar偶e艅 pod moim adresem. Nie zostawi臋 tego tak i b臋d臋 broni艂 swojego dobrego imienia

鈥 czytamy na portalu, kt贸ry informuje tak偶e, 偶e obron膮 dobrego ksi臋dza przed oszczerstwami zajmie si臋 kancelaria prawna.

Slaw/ wadowice24.pl

Data: 2013-02-04 23:22:42
Autor: Grzegorz Z.
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik贸w
u2 napisa:

... wida ma takie wytyczne z centrali :

Skoro wida wytyczne to i umiejscowienie centrali r體nie, czy縝y w
Moskwie?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-04 23:29:03
Autor: u2
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik體

A dokladniej na Lubiance.

Data: 2013-02-04 23:31:54
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Cho nie, nie w Moskwie. Polski Ko禼i蟪 ostatnio pojedna si z Moskw.
Pozostaje wi阠 druga opcja.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-04 23:34:51
Autor: u2
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik體
W dniu 2013-02-04 23:31, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisa:

[...]

Karola Wojtyle nigdy nie wpusciliscie do Moskwy zgrzesiu...-;)

Data: 2013-02-04 23:36:33
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Wida za s砤bo si jedna.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-04 23:38:20
Autor: u2
W dniu 2013-02-04 23:36, Grzegorz Z. pisze:

Karola Wojtyle nigdy nie wpusciliscie do Moskwy zgrzesiu...-;)

Wida za s砤bo si jedna.

Wida nie chcia si jedna na kolanach jak von thusk...-;)

Data: 2013-02-04 23:41:33
Autor: Grzegorz Z.
[...]

My秎isz 縠 to von thusk im owo "przes砤nie" za砤twi?

http://wpolityce.pl/wydarzenia/33373-abp-budzik-o-przeslaniu-kosciola-i-cerkwi-do-narodow-polskiego-i-rosyjskiego-nie-padnie-przebaczamy-i-prosimy-o-przebaczenie

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-04 23:46:47
Autor: u2
W dniu 2013-02-04 23:41, Grzegorz Z. pisze:
Wida nie chcia si jedna na kolanach jak von thusk...-;)
My秎isz 縠 to von thusk im owo "przes砤nie" za砤twi?

Jak zabraklo Karola Wojtyly to zabraklo pasterza. Ozwaly sie takie mlode szuje jak ty zgrzesiu...-;)

Data: 2013-02-04 23:50:16
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Ja w ko禼iele by砮m ostatnio w 1993 roku o ile mnie pami赕 nie myli, ju po
tym jak porzuci砮m jehostwo. Na jakim spotkaniu jakie "odnowy w duchu
秝." czy czym w tym rodzaju. P蠹niej ju tylko raz przekroczy砮m pr骻 秝i眛yni - tego drzewiannego
wielkiego baraku w idnicy, wi阠 to si nie liczy. No i w ramach wy潮cznie
zwiedzania.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-04 23:52:07
Autor: u2
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik體
W dniu 2013-02-04 23:50, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisa:

[...]

No i dlatego jestes szuja zgrzesiu. Sadzisz, ze wszystkie rozumy pozjadales, a ty zwykla qrwa jestes...-;)

Data: 2013-02-04 23:55:49
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Dlatego 縠 raz by砮m na spotkaniu "Odnowy" czy dlatego 縠 zwiedzi砮m
"Ko禼i蟪 Pokoju" ? --
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-04 23:59:46
Autor: u2
W dniu 2013-02-04 23:55, Grzegorz Z. pisze:
> [...]
>pozjadales, a ty zwykla qrwa jestes...-;)
Dlatego 縠 raz by砮m na spotkaniu "Odnowy" czy dlatego 縠 zwiedzi砮m

Ja nie wypowiadam sie na temat katolikow w taki obrazliwy sposob jak ty pedalski zgrzesiu. Bylem ostatnio na kilku katolickich pogrzebach, ale nie upowaznia mnie to do gardzenia nimi. Wrecz przeciwnie. Podziwiam ich za honorowanie zmarlych...-;)

Data: 2013-02-05 00:02:51
Autor: Grzegorz Z.
> [...]

"Ko禼i蟪 Pokoju" ?

Ja nie wypowiadam sie na temat katolikow w taki obrazliwy sposob jak ty pedalski zgrzesiu.

A w czym katolicy lepsi/wa縩iejsi od innych? O 縴dach, o kozojebcach i o
protestantach (Godson) r體nie si wypowiadam "w obra糽iwy spos骲". --
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-05 00:05:31
Autor: u2
W dniu 2013-02-05 00:02, Grzegorz Z. pisze:
A w czym katolicy lepsi/wa縩iejsi od innych? O 縴dach, o kozojebcach i o
protestantach (Godson) r體nie si wypowiadam "w obra糽iwy spos骲".

Wypowiadasz sie pogardliwie o wszystkich, ktorzy stoja tobie na drodze do nikad. Tak wiec pedalski zgrzesiu - spierdalaj...-;)

Data: 2013-02-05 00:07:58
Autor: u2
W dniu 2013-02-05 00:05, u2 pisze:
[...]

Przyjacielska rada...-;)

Data: 2013-02-05 17:22:19
Autor: Przemys砤w M.
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik體
Dnia Tue, 05 Feb 2013 00:07:58 +0100, u2 napisa(a):

Przyjaciel sie k...wa znalaz... ;-)))

--
"Jedn z zalet demokracji jest to, 縠 nikt kto zosta wybrany
nie jest g硊pszy ni ci co go wybrali. Im g硊pszy jest ten wybrany, tym g硊psi s ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-05 17:22:53
Autor: Przemys砤w M.
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik體
Dnia Tue, 05 Feb 2013 00:05:31 +0100, u2 napisa(a):

Czytasz czasem siebie popara馽u?

Data: 2013-02-06 07:08:44
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Peda砮m to chyba ty jeste, bo wsz阣zie wok蟪 siebie w wirtualu pedalstwo
widzisz. --
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-06 09:42:51
Autor: mkarwan
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik體
U縴tkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisa w wiadomo禼i news:kess1b$ffl$1dont-email.me...

Z list體 Grzegorza Z. tch髍zliwie ukrywaj眂ego si za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i m骿 partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wesp髄 w zesp髄 z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zam體 sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zyd體 nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlos體 i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"M骿 oficer prowadzacy r體niez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"G體no prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zam體 na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosci髄"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety B骻 Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale kr髄estwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak b阣ziesz spierdala"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl

Data: 2013-02-05 17:23:45
Autor: Przemys砤w M.
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik體
Dnia Mon, 04 Feb 2013 23:59:46 +0100, u2 napisa(a):

> [...]

Ja nie wypowiadam sie na temat katolikow w taki obrazliwy sposob jak ty pedalski zgrzesiu. Bylem ostatnio na kilku katolickich pogrzebach, ale nie upowaznia mnie to do gardzenia nimi. Wrecz przeciwnie. Podziwiam ich za honorowanie zmarlych...-;)

Nie b骿, nie b骿. Tobie komuchy nasraj na gr骲.

--

Wyst眕ienie Jaros砤wa Kaczy駍kiego dowiod硂, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przyw骴ztwo w PiS. - Chc zabiega o to, by stan辨 jeszcze raz na czele rz眃u Rzeczypospolitej - krzycza dono秐ie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj眂 z krzese. - Nie dla w砤dzy, ale po to by zrealizowa program 2020, zamo縩a Polska w G20 - zako馽zy

Data: 2013-02-05 17:41:28
Autor: jr
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik體

U縴tkownik "Przemys砤w M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa w wiadomo禼i news:kerblh$7md$1dont-email.me...
| Dnia Mon, 04 Feb 2013 23:59:46 +0100, u2 napisa(a):

| Nie b骿, nie b骿. Tobie komuchy nasraj na gr骲.

A co innego potrafia?
Nasrali ludziom do glow, moga nasrac i na grob.

Data: 2013-02-05 17:24:54
Autor: Przemys砤w M.
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik體
Dnia Mon, 04 Feb 2013 23:52:07 +0100, u2 napisa(a):

[...]

Gdzie mu do ciebie. Ty jeste najgorsz szuj w秗骴 kacap體!

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Je秎i to by "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno舵 za 秏ier Lecha Kaczy駍kiego i ca砮j delegacji prezydenckiej. Musia砨ym by psychicznie niezr體nowa縪ny, 縠by tolerowa Tuska, kt髍y odpowiada za 秏ier moich przyjaci蟪. Powtarzam, 縠 nie kieruj si 勘dz zemsty. Ja potrafi砮m w 縴ciu wybaczy wielokrotnie, ale pan Tusk nie spe硁ia 縜dnego kryterium, 縠bym mia mu wybaczy - podsumowuje
Kaczy駍ki.

Data: 2013-02-05 17:26:06
Autor: Przemys砤w M.
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik體
Dnia Mon, 04 Feb 2013 23:46:47 +0100, u2 napisa(a):

[...]

Zosta pasterzem, na co czekasz szujo? Agnostyk si k...wa znalaz!

Data: 2013-02-05 09:19:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik體

U縴tkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisa w wiadomo禼i news:kepdeq$6uo$1dont-email.me...
u2 napisa:

[...]

Chyba nie ma r體nego przes砤nia, przes砤niu do Rosjan jakie wyartyku硂wa prezes Kaczy駍ki?

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wola砨ym si nie urodzi, ni na grobach zmar硑ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2013-02-05 16:56:36
Autor: u2
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik锟絯
rozbawiony

Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰
swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Moze i von thusk jest rozbawiony, ze za jego kadencji zginelo wiecej polskich generalow niz podczas drugiej wojny swiatowej...-;)

Data: 2013-02-05 17:15:22
Autor: Przemys砤w M.
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik锟絯
Dnia Tue, 05 Feb 2013 16:56:36 +0100, u2 napisa(a):

Razwiedka! ;-)

Data: 2013-02-05 17:35:15
Autor: u2
W dniu 2013-02-05 17:15, Przemys艂aw M. pisze:
[...]

Razwiedka!

Razwietka...-;)

Data: 2013-02-05 17:46:48
Autor: Przemys砤w M.
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik锟絯
Dnia Tue, 05 Feb 2013 17:35:15 +0100, u2 napisa(a):

Z砤masie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Razwiedka

Data: 2013-02-05 17:57:45
Autor: u2
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik锟絯
W dniu 2013-02-05 17:46, Przemys艂aw M. pisze:
Razwietka...-;)
Z艂amasie:http://pl.wikipedia.org/wiki/Razwiedka

Te kalecki, pisalem juz, ze razwietka okresla polski odlam sowieckiej agentury...-;)

Data: 2013-02-05 18:16:14
Autor: Przemys砤w M.
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik锟絯
Dnia Tue, 05 Feb 2013 17:57:45 +0100, Wychodek u2 napisa(a):

W dniu 2013-02-05 17:46, Przemys砤w M. pisze:
Razwietka...-;)
Z砤masie:http://pl.wikipedia.org/wiki/Razwiedka

Te kalecki, pisalem juz, ze razwietka okresla polski odlam sowieckiej agentury...-;)

Gie mnie obchodzi co ty piszesz zasrany i umazany w kale idioto. Ka砮ckich
szukaj sobie w rodzinie durnowaty przyg硊pie.

Data: 2013-02-05 18:20:38
Autor: u2
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik锟絯
W dniu 2013-02-05 18:16, Przemys艂aw M. pisze:
Gie mnie obchodzi co ty piszesz zasrany i umazany w kale idioto. Ka艂eckich
szukaj sobie w rodzinie durnowaty przyg艂upie.

Ale to ty namietnie cytowales gwno kalecki...-;)

Data: 2013-02-05 07:42:56
Autor: mkarwan
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik體
U縴tkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisa w wiadomo禼i news:kepcbg$60r$1dont-email.me...

Data: 2013-02-05 02:51:27
Autor: jr
Pa艣ciarz!

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51101815$0$1297$65785112news.neostrada.pl...
| ... wida膰 ma takie wytyczne z centrali

i ciota
(ciach...)

Data: 2013-02-05 12:16:01
Autor: matusm
[...]

Typowe dzia艂ania od  okre艣lonych os贸b,nic nowego bo tylko kontynuacja faktu,ze ,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik贸w