Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolikĂłw

Data: 2013-02-04 23:22:42
Autor: Grzegorz Z.
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolikĂłw
u2 napisał:

... widać ma takie wytyczne z centrali :

Skoro widać wytyczne to i umiejscowienie centrali również, czyżby w
Moskwie?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-04 23:29:03
Autor: u2
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolików
W dniu 2013-02-04 23:22, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

... widać ma takie wytyczne z centrali :

Skoro widać wytyczne to i umiejscowienie centrali również, czyżby w
Moskwie?

A dokladniej na Lubiance.

Data: 2013-02-04 23:31:54
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

... widać ma takie wytyczne z centrali :

Skoro widać wytyczne to i umiejscowienie centrali również, czyżby w
Moskwie?

A dokladniej na Lubiance.

Choć nie, nie w Moskwie. Polski Kościół ostatnio pojednał się z Moskwą.
Pozostaje więc druga opcja.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-04 23:34:51
Autor: u2

u2 napisał:

[...]

Karola Wojtyle nigdy nie wpusciliscie do Moskwy zgrzesiu...-;)

Data: 2013-02-04 23:36:33
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Widać za słabo się jednał.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-04 23:38:20
Autor: u2
W dniu 2013-02-04 23:36, Grzegorz Z. pisze:

Karola Wojtyle nigdy nie wpusciliscie do Moskwy zgrzesiu...-;)

Widać za słabo się jednał.

Widać nie chciał się jednać na kolanach jak von thusk...-;)

Data: 2013-02-04 23:41:33
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2013-02-04 23:36, Grzegorz Z. pisze:

Karola Wojtyle nigdy nie wpusciliscie do Moskwy zgrzesiu...-;)

Widać za słabo się jednał.

Widać nie chciał się jednać na kolanach jak von thusk...-;)

Myślisz że to von thusk im owo "przesłanie" załatwił?

http://wpolityce.pl/wydarzenia/33373-abp-budzik-o-przeslaniu-kosciola-i-cerkwi-do-narodow-polskiego-i-rosyjskiego-nie-padnie-przebaczamy-i-prosimy-o-przebaczenie

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-04 23:46:47
Autor: u2
W dniu 2013-02-04 23:41, Grzegorz Z. pisze:
Widać nie chciał się jednać na kolanach jak von thusk...-;)
Myślisz że to von thusk im owo "przesłanie" załatwił?

Jak zabraklo Karola Wojtyly to zabraklo pasterza. Ozwaly sie takie mlode szuje jak ty zgrzesiu...-;)

Data: 2013-02-04 23:50:16
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Ja w kościele byłem ostatnio w 1993 roku o ile mnie pamięć nie myli, już po
tym jak porzuciłem jehostwo. Na jakimś spotkaniu jakieś "odnowy w duchu
św." czy czymś w tym rodzaju. Później już tylko raz przekroczyłem próg świątyni - tego drzewiannego
wielkiego baraku w Świdnicy, więc to się nie liczy. No i w ramach wyłącznie
zwiedzania.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-04 23:52:07
Autor: u2
W dniu 2013-02-04 23:50, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

[...]

No i dlatego jestes szuja zgrzesiu. Sadzisz, ze wszystkie rozumy pozjadales, a ty zwykla qrwa jestes...-;)

Data: 2013-02-04 23:55:49
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Dlatego że raz byłem na spotkaniu "Odnowy" czy dlatego że zwiedziłem
"Kościół Pokoju" ? --
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-04 23:59:46
Autor: u2
W dniu 2013-02-04 23:55, Grzegorz Z. pisze:
> [...]
>pozjadales, a ty zwykla qrwa jestes...-;)
Dlatego że raz byłem na spotkaniu "Odnowy" czy dlatego że zwiedziłem

Ja nie wypowiadam sie na temat katolikow w taki obrazliwy sposob jak ty pedalski zgrzesiu. Bylem ostatnio na kilku katolickich pogrzebach, ale nie upowaznia mnie to do gardzenia nimi. Wrecz przeciwnie. Podziwiam ich za honorowanie zmarlych...-;)

Data: 2013-02-05 00:02:51
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

> [...]
"Kościół Pokoju" ?

Ja nie wypowiadam sie na temat katolikow w taki obrazliwy sposob jak ty pedalski zgrzesiu.

A w czym katolicy lepsi/ważniejsi od innych? O żydach, o kozojebcach i o
protestantach (Godson) również się wypowiadam "w obraźliwy sposób". --
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-05 00:05:31
Autor: u2
W dniu 2013-02-05 00:02, Grzegorz Z. pisze:
A w czym katolicy lepsi/ważniejsi od innych? O żydach, o kozojebcach i o
protestantach (Godson) również się wypowiadam "w obraźliwy sposób".

Wypowiadasz sie pogardliwie o wszystkich, ktorzy stoja tobie na drodze do nikad. Tak wiec pedalski zgrzesiu - spierdalaj...-;)

Data: 2013-02-05 00:07:58
Autor: u2
W dniu 2013-02-05 00:05, u2 pisze:
[...]

Przyjacielska rada...-;)

Data: 2013-02-05 17:22:19
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 05 Feb 2013 00:07:58 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Przyjaciel sie k...wa znalazł... ;-)))

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-05 17:22:53
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 05 Feb 2013 00:05:31 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Czytasz czasem siebie poparańcu?

Data: 2013-02-06 07:08:44
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Pedałem to chyba ty jesteś, bo wszędzie wokół siebie w wirtualu pedalstwo
widzisz. --
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-06 09:42:51
Autor: mkarwan
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolików
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kess1b$ffl$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak będziesz spierdalał"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl

Data: 2013-02-05 17:23:45
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 04 Feb 2013 23:59:46 +0100, u2 napisał(a):

> [...]

Ja nie wypowiadam sie na temat katolikow w taki obrazliwy sposob jak ty pedalski zgrzesiu. Bylem ostatnio na kilku katolickich pogrzebach, ale nie upowaznia mnie to do gardzenia nimi. Wrecz przeciwnie. Podziwiam ich za honorowanie zmarlych...-;)

Nie bój, nie bój. Tobie komuchy nasrają na grób.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2013-02-05 17:41:28
Autor: jr

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:kerblh$7md$1dont-email.me...

| Nie bój, nie bój. Tobie komuchy nasrają na grób.

A co innego potrafia?
Nasrali ludziom do glow, moga nasrac i na grob.

Data: 2013-02-05 17:24:54
Autor: Przemysław M.

u2 napisał:

[...]

Gdzie mu do ciebie. Ty jesteś najgorszą szują wśród kacapów!

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2013-02-05 17:26:06
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 04 Feb 2013 23:46:47 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Zostań pasterzem, na co czekasz szujo? Agnostyk się k...wa znalazł!

Data: 2013-02-05 09:19:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kepdeq$6uo$1dont-email.me...
u2 napisał:

[...]

Chyba nie ma równego przesłania, przesłaniu do Rosjan jakie wyartykułował prezes Kaczyński?

rozbawiony

Data: 2013-02-05 16:56:36
Autor: u2
Tomasz Lis po raz kolejny atakuje katolik�w
rozbawiony

Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

Moze i von thusk jest rozbawiony, ze za jego kadencji zginelo wiecej polskich generalow niz podczas drugiej wojny swiatowej...-;)

Data: 2013-02-05 17:35:15
Autor: u2
W dniu 2013-02-05 17:15, Przemysław M. pisze:
[...]

Razwiedka!

Razwietka...-;)

Data: 2013-02-05 17:46:48
Autor: Przemysław M.

Złamasie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Razwiedka

Data: 2013-02-05 17:57:45
Autor: u2
W dniu 2013-02-05 17:46, Przemysław M. pisze:
Razwietka...-;)
Złamasie:http://pl.wikipedia.org/wiki/Razwiedka

Te kalecki, pisalem juz, ze razwietka okresla polski odlam sowieckiej agentury...-;)

Data: 2013-02-05 18:16:14
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 05 Feb 2013 17:57:45 +0100, Wychodek u2 napisał(a):

W dniu 2013-02-05 17:46, Przemysław M. pisze:
Razwietka...-;)
Złamasie:http://pl.wikipedia.org/wiki/Razwiedka

Te kalecki, pisalem juz, ze razwietka okresla polski odlam sowieckiej agentury...-;)

Gie mnie obchodzi co ty piszesz zasrany i umazany w kale idioto. Kałeckich
szukaj sobie w rodzinie durnowaty przygłupie.

Data: 2013-02-05 18:20:38
Autor: u2
W dniu 2013-02-05 18:16, Przemysław M. pisze:
Gie mnie obchodzi co ty piszesz zasrany i umazany w kale idioto. Kałeckich
szukaj sobie w rodzinie durnowaty przygłupie.

Ale to ty namietnie cytowales gwno kalecki...-;)