Tomasz Piątek - Macierewicz był współpracownikiem komunistycznych służb specjalnych

Data: 2019-02-15 09:38:38
Autor: Bruno Brunowski
Tomasz Piątek - Macierewicz był współpracownikiem komunistycznych służb specjalnych
Program z PolsatNews "Skandaliści" i rozmowa o tezach zawartych w książce "Macierewicz. Jak to się stało":
http://www.polsatnews.pl/wideo-program/skandalisci-tomasz-piatek_6735559/

A to materiał z 2017 roku, który powstał po książce "Macierewicz i jego tajemnice".:
http://www.polsatnews.pl/wideo-program/skandalisci-tomasz-piatek_6677120/

--
Bruno

Data: 2019-02-15 10:11:21
Autor: bytomir.torpeksowy
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Nu ale sa jakieś dowody? Z  kim antek się spotkałał? Jakiego miał
oficera prowadzącego?

U Donka to wiadomo (Detlef Ruser), są papiery i jest agenciak prowadzący, a tu?

Data: 2019-02-15 10:25:30
Autor: Bruno Brunowski

Zakup Nocniczku, przeczytaj: https://www.ceneo.pl/70848918

--
Bruno

Data: 2019-02-15 10:42:14
Autor: bytomir.torpeksowy
W dniu piątek, 15 lutego 2019 19:25:31 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> oficera prowadzącego?
> Zakup Nocniczku, przeczytaj: https://www.ceneo.pl/70848918

Po chj jak jest darmo wcześniejsza wersja. Można se ściągnąć pdfa
https://docer.pl/doc/n58cnsc

Po owocach ich poznacie.
Za peło były plany utworzenia obrony terytorialnej, ale tylko
Antek miał jajca aby ją utworzyć. Za peło były plany
sprowadzenia tarczy rakietowej, ale tylko Dudeł (słusznie bądź nie)
miał jajca sprowadzić usańczyków.

W sumie jeśli chodzi o  pisiorstwo, to są do przesady anty ruscy,
jak ktoś widzi w Antku agenciaka i to ruskiego, to jest pierdolnięty.
Nikt tak nie szarpie ruska jak Antek&Pisiorstwo.

Ruskie agenciaki prędzej w PSLu/SLD. Zresztą działania ruskiej budy
są ciche, a Antek jest najgłośniejszy. Czyli mamy zupełnie inny
model działania. Dobry agenciak to taki o którym nigdy lud się nie dowie,
it's podstawy mr.Bruno.

Data: 2019-02-15 11:08:51
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 15 lutego 2019 19:42:16 UTC+1 użytkownik bytomir.t....@gmail.com napisał:
> Po chj jak jest darmo wcześniejsza wersja. Można se ściągnąć pdfa
https://docer.pl/doc/n58cnsc

Nocniczku, to jest całkiem inna książka.

--
Bruno

Data: 2019-02-15 20:44:56
Autor: u2
W dniu 15.02.2019 o 19:42, bytomir.torpeksowy@gmail.com pisze:
Po chj jak jest darmo wcześniejsza wersja. Można se ściągnąć pdfa
https://docer.pl/doc/n58cnsc

z The Electric Kool-Aid Acid Test Toma Wolfe nie miałem dzisiaj problemów, a to gie nie chce się zapisać:))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-15 12:59:15
Autor: bytomir.torpeksowy
W dniu piątek, 15 lutego 2019 20:45:02 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> z The Electric Kool-Aid Acid Test Toma Wolfe nie miałem dzisiaj problemów, a to gie nie chce się zapisać:))))))))

Trza kliknąć na pobierz pdf, odczekać ok. 30s - 1 m
wyskoczy Potwierdź swoją osobowość przed wyświetleniem tego dokumentu

trza kliknąć ptaszek obok obok "nie jestem robotem" dalej leci jeszcze jakiś pasek.
Później wczytuje sie pdf, pokaże sie okładka.
Trza kliknąć jeszcze raz pobierz pdf, kliknąć praszek obok "nie jestem robotem"
i wyskakuje już pdf gotowy do zapisu na hdd.

Trza się nauczyć, póxniej już leci z górki.
odczekać ok. 30si się zapisze.

Data: 2019-02-15 19:25:25
Autor: u2
W dniu 15.02.2019 o 19:11, bytomir.torpeksowy@gmail.com pisze:
[...]

Wyszkowski pisał, że Wałęsa zapukał do jego mieszkania w 1978 podczas gdy opozycjoniści oglądali Mundial i pytał się czy są chętni do wysadzania komitetów partyjnych:)

--
George Orwell :

Data: 2019-02-15 19:29:08
Autor: u2
W dniu 15.02.2019 o 19:25, Br Br pisze:
Zakup Nocniczku, przeczytaj

typowy naganiacz ta niemiecka kupa, niemieckim naganiaczom mówimy nasze stanowcze nie:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-16 11:56:07
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:6cfde7ee-bd69-4482-a71c-9807a4f62c9bgooglegroups.com...
[...]

Wychodzi na to, że nie tylko Kudaj ale i Antoś! ;-)))

Agenciak na agenciaku! GW jest be! ;-)))

--
Pajdak

Tomasz Piątek - Macierewicz był współpracownikiem komunistycznych służb specjalnych