Tomasz Sakiewicz: Wierzę w zamach

Data: 2010-05-31 23:52:46
Autor: awe
Tomasz Sakiewicz: Wierzę w zamach
Data: 2010-05-31 15:20:13
Autor: Antenka
Tomasz Sakiewicz: Wierzę w zamach
On 31 Maj, 23:52, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://www.se.pl/wydarzenia/opinie/wierze-w-zamach_141106.html

 Oczywi¶cie, że był to misternie utkany zamach i nie jest to kwestia
wiary. Tylko, że carewicz Władimir ostro się na nim przejedzie. Chciał
przechytrzyć po stokroć m±drzejszego, chytrzejszego przeciwnika -
Naród Polski.

Antenka

Data: 2010-06-01 00:22:19
Autor: Lorn
Tomasz Sakiewicz: WierzĂŞ w zamach
Antenka pisze:
On 31 Maj, 23:52, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://www.se.pl/wydarzenia/opinie/wierze-w-zamach_141106.html

 OczywiĹ›cie, ĹĽe byĹ‚ to misternie utkany zamach

.... do tego w kopii nagrań z czarnych skrzynek usłyszymy "spieprzaj dziadu' :>

Data: 2010-06-01 06:17:07
Autor: awe
Tomasz Sakiewicz: Wierze w zamach

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:hu1cr0$b2j$6news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- --
a bolka i lolka juz widziales?
awe

Data: 2010-05-31 23:53:31
Autor: Lorn
Tomasz Sakiewicz: Wierzę w zamach

Wierzę w rękę Boga, która str±ciła samolocik.

Data: 2010-06-01 00:14:14
Autor: awe
Tomasz Sakiewicz: Wierzę w zamach

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:hu1b50$6ag$7news.onet.pl...

Wierzę w rękę Boga, która str±ciła samolocik.

lol
awe

Data: 2010-06-01 00:16:36
Autor: Lorn
awe pisze:
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:hu1b50$6ag$7news.onet.pl...
Wierzę w rękę Boga, która str±ciła samolocik.

lol

Nie jeste¶ katolikiem? :> Czyżby¶ był tym 0.01%? :>

Data: 2010-06-01 06:16:41
Autor: awe
Tomasz Sakiewicz: Wierzę w zamach

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:hu1cg9$b2j$2news.onet.pl...
awe pisze:
[...]

=-- -- -- -- -- -- --
wierze w lenina i partie tak jak wy lorn
awe

Data: 2010-06-01 01:08:03
Autor: Antenka
Tomasz Sakiewicz: Wierzę w zamach
On 31 Maj, 23:52, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://www.se.pl/wydarzenia/opinie/wierze-w-zamach_141106.html

Nic dodać, nic uj±ć - to był zamach.

Antenka

Data: 2010-05-31 14:40:36
Autor: cyc
Tomasz Sakiewicz: Wierze w zamach

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7d4fbd6c-869e-4bb9-8461-cd8b948453few3g2000vbd.googlegroups.com...
On 31 Maj, 23:52, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://www.se.pl/wydarzenia/opinie/wierze-w-zamach_141106.html

Nic dodać, nic uj±ć - to był zamach.

Antenka

Rydzyk juz do tego sie posunal ? . Nie wystarczyly mu kalumnie rzucane na prezydenta i jego zone ? .

cyc

Data: 2010-06-01 11:22:06
Autor: Bombelek
[...]

Kto się zamachn±ł i na kogo?

Data: 2010-06-01 17:33:07
Autor: cirrus
Tomasz Sakiewicz: Wierzę w zamach
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c04d138$0$19170$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Anten na kał.

--
stevep

Data: 2010-06-01 08:38:30
Autor: Bombelek
Tomasz Sakiewicz: Wierzę w zamach

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hu1b1p$848$1news.onet.pl...
http://www.se.pl/wydarzenia/opinie/wierze-w-zamach_141106.html

Jeżeli to był zamach to na własne życzenie.

Data: 2010-06-01 00:00:53
Autor: zbig
On 1 Cze, 08:38, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶cinews:hu1b1p$848$1news.onet.pl...

>http://www.se.pl/wydarzenia/opinie/wierze-w-zamach_141106.html

Jeżeli to był zamach to na własne życzenie.

Miałem Sakiewicza za rozs±dnego człowieka, choć tendencyjnie
nastawionego propisowsko. Teraz zrobił z siebie idiotę.

Data: 2010-06-01 09:10:07
Autor: Roman Rumian
Tomasz Sakiewicz: WierzÄ™ w zamach
UĹĽytkownik "awe"<fakej2...@poczta.onet.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›cinews:hu1b1p$848$1news.onet.pl...

http://www.se.pl/wydarzenia/opinie/wierze-w-zamach_141106.html

Jeżeli to był zamach to na własne życzenie.

Miałem Sakiewicza za rozsądnego człowieka, choć tendencyjnie
nastawionego propisowsko. Teraz zrobił z siebie idiotę.

http://niezalezna.pl/article/show/id/34802

W 1986 r. w RPA rozbił się Tu-134 z prokomunistycznym prezydentem Mozambiku na pokładzie. Rosjanie, którzy w katastrofie stracili wiernego sojusznika, gwałtownie oprotestowali raport komisji południowoafrykańskiej. Oskarżyli władze RPA o zamach polegający na... zakłóceniu sygnału nawigacyjnego samolotu.

19 października 1986 r. na terytorium RPA rozbił się Tu-134 z prokomunistycznym prezydentem Mozambiku na pokładzie (oprócz niego w samolocie znajdowały się 43 osoby, w tym kilkunastu ministrów i innych ważnych urzędników tego państwa).

Podobnie jak w przypadku katastrofy pod Smoleńskiem, maszyna roztrzaskała się, odchyliwszy się wcześniej o 37 stopni od właściwego toru loru, a piloci obniżali samolot, zachowując się tak, jakby nie mieli świadomości, na jakiej wysokości się znajdują. Zignorowali też – tak jak polska załoga – sygnał ostrzegawczy GWPS, który włączył się 32 sekundy przed upadkiem.

Po katastrofie południowoafrykańska policja zabrała wszystkie czarne skrzynki, odmawiając poddania ich niezależnemu badaniu.

Oficjalny raport przygotowany przez śledczych RPA do złudzenia przypominał ustalenia Rosjan ws. katastrofy pod Smoleńskiem. Jego tezy były następujące: 1) samolot prezydenta Mozambiku był w pełni sprawny, 2) wykluczono akt terroru lub sabotażu, 3) załoga nie przestrzegała procedur obowiązujących przy lądowaniu, 4) załoga zignorowała ostrzeżenia GWPS.

Rosjanie, którzy w katastrofie stracili wiernego sojusznika, gwałtownie oprotestowali raport komisji południowoafrykańskiej. Oskarżyli władze RPA o zamach polegający na... zakłóceniu sygnału nawigacyjnego samolotu. Wskazywały na to okoliczności wypadku, bardzo przypominające zresztą – jak już wspomnieliśmy – to, co wydarzyło się 10 kwietnia 2010 r. pod Smoleńskiem.

Po kilkunastu latach okazało się, że w tym akurat przypadku rację mieli komuniści. W styczniu 2003 r. Hans Louw, były agent służb specjalnych rasistowskiego reżimu RPA, przyznał, że samolot został strącony wskutek celowego zakłócenia sygnału nawigacyjnego przez południowoafrykańskich agentów. Dodał, że w wypadku niepowodzenia ataku maszyna miała zostać zestrzelona przez jedną z dwóch specjalnych ekip.

Data: 2010-06-01 00:18:41
Autor: zbig
On 1 Cze, 09:10, Roman Rumian <rumian.wytn...@agh.edu.pl> wrote:

> [...]

Mozambiku na pokładzie. Rosjanie, którzy w katastrofie stracili wiernego
sojusznika, gwałtownie oprotestowali raport komisji
południowoafrykańskiej. Oskarżyli władze RPA o zamach polegaj±cy na...
zakłóceniu sygnału nawigacyjnego samolotu.

19 paĽdziernika 1986 r. na terytorium RPA rozbił się Tu-134 z
[...]

roztrzaskała się, odchyliwszy się wcze¶niej o 37 stopni od wła¶ciwego
toru loru, a piloci obniżali samolot, zachowuj±c się tak, jakby nie
mieli ¶wiadomo¶ci, na jakiej wysoko¶ci się znajduj±. Zignorowali też -
tak jak polska załoga - sygnał ostrzegawczy GWPS, który wł±czył się 32
sekundy przed upadkiem.

Po katastrofie południowoafrykańska policja zabrała wszystkie czarne
skrzynki, odmawiaj±c poddania ich niezależnemu badaniu.

Oficjalny raport przygotowany przez ¶ledczych RPA do złudzenia
przypominał ustalenia Rosjan ws. katastrofy pod Smoleńskiem. Jego tezy
były następuj±ce: 1) samolot prezydenta Mozambiku był w pełni sprawny,
2) wykluczono akt terroru lub sabotażu, 3) załoga nie przestrzegała
procedur obowi±zuj±cych przy l±dowaniu, 4) załoga zignorowała
ostrzeżenia GWPS.

Rosjanie, którzy w katastrofie stracili wiernego sojusznika, gwałtownie
oprotestowali raport komisji południowoafrykańskiej. Oskarżyli władze
RPA o zamach polegaj±cy na... zakłóceniu sygnału nawigacyjnego samolotu.
Wskazywały na to okoliczno¶ci wypadku, bardzo przypominaj±ce zreszt± -
jak już wspomnieli¶my - to, co wydarzyło się 10 kwietnia 2010 r. pod
Smoleńskiem.

Po kilkunastu latach okazało się, że w tym akurat przypadku rację mieli
komuni¶ci. W styczniu 2003 r. Hans Louw, były agent służb specjalnych
rasistowskiego reżimu RPA, przyznał, że samolot został str±cony wskutek
celowego zakłócenia sygnału nawigacyjnego przez południowoafrykańskich
agentów. Dodał, że w wypadku niepowodzenia ataku maszyna miała zostać
zestrzelona przez jedn± z dwóch specjalnych ekip.

To ma być jaki¶ rodzaj dowodu an uzasadnienie rojeń Sakiewicza? Wolne
żarty.

Data: 2010-06-01 12:00:09
Autor: he®sk
Tomasz Sakiewicz: Wierzę w zamach
On Tue, 01 Jun 2010 09:10:07 +0200, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

 [...]

http://niezalezna.pl/article/show/id/34802

 zalozmy, ze byl to zamach. starannie przygotowywany od lat.
 zapytam: KTO stworzyl DOSKONALA okazje do takiego zamachu ?
 dla przypomnienia, w feralnym samolocie byl szef bbn i generalicja.
 putin kazal im sie tam zebrac?

--

 HeSk

Tomasz Sakiewicz: Wierzę w zamach