Tomasz Selder: "Wyborcza" zniszczyła mi życie [SE]

Data: 2015-09-13 20:07:29
Autor: A. Filip
Tomasz Selder: "Wyborcza" zniszczyła mi życie [SE]
http://www.se.pl/wiadomosci/polska/tomasz-selder-wyborcza-zniszczyla-mi-zycie_677758.html
| Tomasz Selder: "Wyborcza" zniszczyła mi życie
| 12.09.2015, godz. 02:00 / aktualizacja 11.09.2015, godz. 19:31
| Przez lata Tomasz Selder (52 l.), były dyspozytor łódzkiego pogotowia, żył z
| piętnem organizatora haniebnego procederu handlowania informacjami o zwłokach
| pacjentów. W 2002 roku oskarżyła go o to "Gazeta Wyborcza" w artykule "Łowcy
| skór". Dziś Selder jest oczyszczony z zarzutów, a Skarb Państwa musi mu
| wypłacić zadośćuczynienie za niesłuszny areszt i oskarżenie. [...]

Już skarży Skarb Państwa, wygrał ale nie tyle żeby go usatysfakcjonowało.
Obstawiam że Agora S.A. jako wydawca Gazety Wyborczej jest następna na liście.

--
A. Filip
Kto w naszych czasach jeszcze mówi o eksterminacji Ormian?

Tomasz Selder: "Wyborcza" zniszczyła mi życie [SE]