Tomasz Turowski pod specjalnym i niespotykanym w polskich sadach

Data: 2011-07-28 13:23:22
Autor: obserwator
Tomasz Turowski pod specjalnym i niespotykanym w polskich sadach
....nadzorem i ochrona  - juz obecnych sluzb. Ilu takich *dyplomatow* jeszcze pracuje w polskiej dyplomacji?

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tJdh9jPYH74

Ps. Program *Warto rozmawiac* zostal zdjety z anteny.

Data: 2011-07-28 18:12:51
Autor: u2
W dniu 2011-07-28 15:23,  obserwator pisze:
[...]

I to jest przykre. Ale miliony much jedzac gwno nie moze sie mylic :)

Data: 2011-07-28 18:35:25
Autor: u2
W dniu 2011-07-28 18:12, u2 pisze:
[...]

Dotarlem wlasnie do drugiego odcinka i potwierdza sie moja negatywa
opinia o MSZ Radoslawie S. To ten gnojek nawolujacy do dorzniecia watah
obudzil agentow spiochow, ktorzy wystawili Kaczke do odstrzalu.

Data: 2011-07-28 17:13:09
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Dotarlem wlasnie do drugiego odcinka i potwierdza sie moja negatywa
opinia o MSZ Radoslawie S. To ten gnojek nawolujacy do dorzniecia watah
obudzil agentow spiochow, ktorzy wystawili Kaczke do odstrzalu.

Ten gnojek prawdopodobnie otrzymal jako pierwszy, informacje od Turowskiego,
ktory zadzwonil do niego ze Smolenska.

T.Turowski to takze dosc bliski kolega Komorowskiego.

Data: 2011-07-28 19:15:38
Autor: u2
W dniu 2011-07-28 19:13,  obserwator pisze:
> [...]
ktory zadzwonil do niego ze Smolenska.

T.Turowski to takze dosc bliski kolega Komorowskiego.

Podziwiam Czarka Gmyza za odwage. Moze dlatego odwazny bo luteranin ?

Data: 2011-07-28 17:51:46
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Podziwiam Czarka Gmyza za odwage. Moze dlatego odwazny bo luteranin ?

swoj kosciol, tez zlustrowal:) Twardziel.

Data: 2011-07-28 19:59:20
Autor: u2
W dniu 2011-07-28 19:51,  obserwator pisze:
Podziwiam Czarka Gmyza za odwage. Moze dlatego odwazny bo luteranin ?
swoj kosciol, tez zlustrowal:) Twardziel.

Jego nie tkneli w czasach PRL, bo stanowczo za mlody. Po 6-stym odcinku
zwrocilem uwage z kim sie przywital :)

Data: 2011-07-28 18:24:52
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Jego nie tkneli w czasach PRL, bo stanowczo za mlody. Po 6-stym odcinku
zwrocilem uwage z kim sie przywital :)

.... ten z ktorym sie przywital, czuje nadchodzace zmiany:)))

Data: 2011-07-28 20:28:11
Autor: u2
W dniu 2011-07-28 20:24,  obserwator pisze:
Jego nie tkneli w czasach PRL, bo stanowczo za mlody. Po 6-stym odcinku
> zwrocilem uwage z kim sie przywital :)

... ten z ktorym sie przywital, czuje nadchodzace zmiany:)))

No wiesz, haslem "czas na zmiany" wygral Obama w USA i onegdaj bracia
Kaczyńscy. Czy teraz uda sie innym pokazac Polakom, ze powodzie są
dlatego, bo Pan Premier Tusk leje wodę to tego nie wiem.

Data: 2011-07-29 01:10:10
Autor: stevep
Dnia 28-07-2011 o 18:35:25 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A prochy już wziąłeś, bo cofną ci przepustkę z wariatkowa.

--
stevep

Tomasz Turowski pod specjalnym i niespotykanym w polskich sadach