Tomaszewski: To PZPN podrzucił kwity na mnie

Data: 2011-11-01 09:06:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Tomaszewski: To PZPN podrzucił kwity na mnie
To wszystko jest grubymi nićmi szyte" - uważa Jan Tomaszewski. Były bramkarz nie ma wątpliwości - to nie przypadek, że akurat teraz kiedy dostał się do Sejmu oskarżono go o współpracę z SB.
więcej: http://wiadomosci.dziennik.pl/sport/pilka-nozna/artykuly/364462,tomaszewski-to-pzpn-podrzucil-kwity-na-mnie.html

Ależ to ciołek. Nie powinien był zostać posłem. Kompletnie nie nadaje się na wybrańca narodu.
Powszechnie wiadomo, że posłowie podlegają lustracji. Wie o tym każde dziecko. Nie wie wybraniec Tomaszewski. Żenujące.

Data: 2011-11-01 01:38:34
Autor: HaMMeR

===============================================>

--
Mam nadzieje smieciu, ze jesli jego wspolpraca z SB okaze sie
manipulacja, to odszczekasz

Data: 2011-11-01 09:47:19
Autor: Leprechaun

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:6f801f75-fc69-445e-9aea-a330f750d802eh5g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Wszyscy wiedzą, żeś kapus i donosiciel. Na dodatek robisz to za michę bigosu i kanapkę z kaszanką! Jak tam, opuchlizna z mordy ci już zeszła? Nie martw się, ci którzy pamietają na pewno zadbają o piekby fiolecik pod twoim zaropiałem slipiem.

BomBel

Data: 2011-11-01 09:59:54
Autor: rAzor
Dnia Tue, 1 Nov 2011 09:47:19 +0100, Leprechaun napisał(a):

[...]

Na dodatek żre z psiej michy! ;)

--
Kasując ten post z 2011-11-01 09:59:41 kundel rAzor wściekle zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 11:15:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4eafb281$1$5801$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wali mnie to czy Tomaszewski był czy nie kapusiem. I w całym tym wątku w ogóle nie jest podnoszone jego wątpliwe kapusiostwo. Dlatego też młoteczku możesz się pierd...ąć w główkę tym młoteczkiem, może w końcu zrozumiesz słowo pisane.
Jesteś dokładnie taki sam jak przedmiotowy poseł. Jesteście obaj idiotami lub takie wrażenie sprawiacie.

A teraz do rzeczy: każdy poseł składa oświadczenie (chyba nazywa się to oświadczenie lustracyjne), w którym przyznaje się lub nie do współpracy z SB. Jeśli przyzna się, to mu włos z głowy nie spada. Jeśli jednak oświadczy, że nie współpracował z SB, takie oświadczenie jest sprawdzane w IPN. W wypadku gdy okaże się że łgał, wówczas jego los jest marny.
O to chodziło w moim poście młotku.

Data: 2011-11-01 11:19:26
Autor: oyster
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Tedy może poczekaj na opinię IPN, a nie zakopuj gościa żywcem. I nie wyciągaj leprogówna z szamba przed ludzkie oczy.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 11:37:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:j8oh3c$dtj$1news.onet.pl...
[...]

Brniesz w absurd. W pierwszym poście na dictum p. Tomaszewskiego, że to PZPN podrzucił na niego kwity i że "to wszystko jest grubymi nićmi szyte" skomentowałem jego wypowiedź tymi słowy:
[...]

Skomentuj postępowanie p. Tomaszewskiego, jego słowa i jego zachowanie dotyczące tej sprawy, a ode mnie się odp...ol. Ocenie podlega Tomaszewski, a ty wzorem pisiaków czepiasz się mnie.

I jeszcze jedna sprawa. Ustawa lustracyjna jest tak skonstruowana, że każdy kto wszedł w pole zainteresowania SB i jest to odnotowane w ich aktach jest TW lub KO. A delikwent nawet o tym nie wie. A propaganda to podchwytuje i korzystając z niewiedzy czytelników określa takiego delikwenta mianem kapusia.

Data: 2011-11-01 11:57:55
Autor: oyster
[...]

OK, tylko jeśli IPN wyda opinię pozytywną dla Tomusia, to nie bądź tchórzem i łaskawie nam tutaj o tym napisz, możesz nawet z komentarzem odnoszącym się do tego co napisałeś dzisiaj.
A tak swoja drogą - jako wielbiciel linii GWna i Michnika powinieneś tutaj zdzierać pazury do krwi w obronie Tomaszewskiego. Dziwna niekonsekwencja.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 13:09:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:j8ojbi$mob$1news.onet.pl...
[...]

Dalej nie rozumiesz. Wali mnie opinia lustracyjna o Tomusiu, Pozytywna, czy negatywna. Tym bardziej, że jest to tłumok, który normalne postępowanie sprawdzające, czy nie skłamał składając oświadczenie lustracyjne, przypisuje jakimś siłom nieczystym, które chcą go pogrążyć.
Walisz mnie ty także, ponieważ okazujesz się być także tłumokiem, który nie potrafi czytać ze zrozumieniem. Wypisz wymaluj - pisiaczek.

Data: 2011-11-01 13:15:14
Autor: oyster
[...]

Skoro cię "wali", to po jaką cholerę się tak flaczysz nad tym tematem, komentujesz i na dodatek jeszcze dostajesz nerwowych drgawek i ślinotoku? Czego się tak trzęsiesz?

Walisz mnie ty także, ponieważ okazujesz się być także tłumokiem, który
nie potrafi czytać ze zrozumieniem. Wypisz wymaluj - pisiaczek.

No proszę - wykaż takiemu niekonsekwencję, brak logiki, przyciśnij do ściany, a sieczka mu się zza pazuchy taniego garnituru wysypie.
Kolejny platformiany prostak.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 13:18:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:j8onsh$53j$1news.onet.pl...
[...]

Niestety... Mówił dziad do obrazu...
I to byłoby na tyle.

Data: 2011-11-01 13:33:00
Autor: oyster
[...]

Ale jeszcze do tematu wrócimy, prawda?
Liczę na twoje dementi, jeżeli okaże się, że Tomuś jest czysty i przeprosiny dla niego. Mam nadzieję, że przyciśnięty po raz kolejny do ściany nie udowodnisz znowu, ze jesteś zwykłym chamem, który sądzi ( na skutek mentalnej introdukcji), że "zapisanie" sie do PełO z chamstwa oczyszcza i nawet buraka czyni konsulem.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 13:48:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:j8ootr$87m$1news.onet.pl...
[...]

Napiszę po raz ostatni - może w końcu zrozumiesz.
Czy Tomuś skłamał czy nie, to mnie wcale nie obchodzi i nie obchodziło. To, czy Tomuś był, czy nie był współpracownikiem, to mnie wcale nie obchodziło i nie obchodzi.  To mnie wali i waliło od początku. I to nie było tematem i treścią moich postów.

Napisałem, że Tomuś jest przygłupem, który nie rozumie, co to znaczy być posłem. Nie rozumie, że każdy poseł składa oświadczenie czy współpracował z tajnymi służbami (czy jakiś tak) i to oświadczenie jest sprawdzane. I, że majaczenia Tomusia są żałosne i bez sensu.

Jeśli teraz tego nie zrozumiałeś, to jesteś taki sam głąb i przygłup jak Tomuś!

Data: 2011-11-01 13:58:12
Autor: oyster
[...]

Napiszę po raz ostatni

Nie, nie pisz - dałem do zrozumienia czego się spodziewam i EOT, po prostu.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 09:53:26
Autor: rAzor
Dnia Tue, 1 Nov 2011 09:06:15 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Nie wiadomo czy Jasio donosił czy tylko konsultował. Być może ani jedno ani
drugie. Jedno jest pewne: Jasio to pieniacz i jako taki doskonale nadaje
się do PiS. --
Kasując ten post z 2011-11-01 09:52:04 kundel rAzor wściekle zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 13:15:45
Autor: the_foe
[...]

:palmface:
kolo chyba nie zna ustawowych obowiazkow IPN. Gdyby nie zostal "wybrancem narodu" nikt nie mialby prawa ani obowiazku grzebac w jego teczkach.

--
the_foe

Data: 2011-11-01 13:24:54
Autor: Andrzej Zbierzchowski
[...]

Dokładnie.
Zamknąłby się i nie rujnował do końca i tak już wątłej własnej wiarygodności...
--
Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego wszystko, co powiedzieliście w mroku, w świetle będzie słyszane, a coście w izbie szeptali do ucha, głosić będą na dachach (Łk 12,1-3).

Tomaszewski: To PZPN podrzucił kwity na mnie