Tomek Radko w milionerach

Data: 2009-10-25 00:51:58
Autor: sooobi
Tomek Radko w milionerach
Dzisiaj widzialem zajawke milionerow (odcinek jutro o 18) i na pytania ma odpowiadac osobnik wygladajacy identycznie jak Trad. Watpie zeby byla w Polsce druga osoba wygladaja jak on, wiec to na pewno Trad.
Kto wie moze wygral banke i zniknal z prsk...na zawsze;)

Data: 2009-10-25 19:03:04
Autor: s
Tomek Radko w milionerach
sooobi pisze:
[...]

Ogladalem :-)

Zatem juz nie tylko my znamy ciete riposty Tomka :D

Pozdr

Data: 2009-10-25 18:05:04
Autor: sooobi
Tomek Radko w milionerach
s pisze:
sooobi pisze:
[...]

Oj tak polozyl mnie na lopatki z rzutem moneta.
Ostatecznie i definitywnie nie mam pytan:)

Ale lepsza bylaby wersja z e-basketu:

- Prosze zaznaczyc odpowiedz C, Ostatecznie i Zdecydowanie
- Czy na pewno?
- A w ryj chcesz?

Trad kibicuje Ci!:)

Data: 2009-10-25 19:22:08
Autor: lorak
Tomek Radko w milionerach
sooobi pisze:
s pisze:
sooobi pisze:
[...]

można to gdzieś obejrzeć w sieci?

Data: 2009-10-27 15:29:04
Autor: Tomasz Radko
Tomek Radko w milionerach
lorak pisze:

[...]

Nasi górą!

Cytat z wykopu:
- Gość jest moim idolem.
- Bo?
- Bo w ryj!

pzdr

TRad

Data: 2009-10-27 07:45:23
Autor: Leszczur
Tomek Radko w milionerach
On 27 Paź, 15:29, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
lorak pisze:

> można to gdzieś obejrzeć w sieci?

Nasi górą!

Cytat z wykopu:
- Gość jest moim idolem.
- Bo?
- Bo w ryj!

:-D

Ale są też inne - tak dla zachowania równowagi emocjonalnej ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-27 15:53:19
Autor: Tomasz Radko
Tomek Radko w milionerach
Leszczur pisze:

[...]

Najbardziej mi się o tym samcu beta, któy zawsze chciał zostać samcem alfa :) Popatrz, ma facet do dyspozycji kilka minut pomontowanego materiału, i pierdut, pełna analiza psychologiczna. I dlatego czuciowce są lepsi od numerkowców. Numerkowiec musi pozbierac dane, policzyć korelacje, przetestowac wyniki - a czuciowiec popatrzy i od razu wie.

pzdr

TRad

Data: 2009-10-27 07:59:14
Autor: Leszczur
Tomek Radko w milionerach
On 27 Paź, 15:53, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> :-D

> Ale są też inne - tak dla zachowania równowagi emocjonalnej ;-)

Najbardziej mi się o tym samcu beta, któy zawsze chciał zostać samcem
alfa :)

Przyznaj sie - nie sadziles, ze tak szybko zostaniesz rozpracowany!
A tworzyłeś mistyczną aurę tajemniczości wokol wlasnej osoby przez
tyle lat
Jeden nierozwazny ruch i caly misterny plan idzie w ...... :-)

Popatrz, ma facet do dyspozycji kilka minut pomontowanego
materiału, i pierdut, pełna analiza psychologiczna.

Musi zawodowiec. Albo inny samiec beta. W koncu swoj pozna swego :-)

I dlatego czuciowce są lepsi od numerkowców. Numerkowiec musi pozbierac dane, policzyć
korelacje, przetestowac wyniki - a czuciowiec popatrzy i od razu wie.

I zycie jest prostsze. I mniej masz dylematow. Pozniej dostajesz
wrzodow. Pozniej łysiejesz.
Generalnie umierasz bedac zdrowszym czlowiekiem ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-27 16:11:43
Autor: Tomasz Radko
Tomek Radko w milionerach
Leszczur pisze:

Popatrz, ma facet do dyspozycji kilka minut pomontowanego
materiału, i pierdut, pełna analiza psychologiczna.

Musi zawodowiec. Albo inny samiec beta. W koncu swoj pozna swego :-)

Zazdrość przez Ciebie przemawia. To po prostu świetny fachowiec.

pzdr

TRad

Data: 2009-10-27 08:28:48
Autor: Leszczur
Tomek Radko w milionerach
On 27 Paź, 16:11, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Musi zawodowiec. Albo inny samiec beta. W koncu swoj pozna swego :-)

Zazdrość przez Ciebie przemawia.

Niewatpliwie. W koncu nigdy nie pomyslalem o Tobie jako o samcu beta.
Juz predzej theta lub iota (i to nawet bez złośliwych
przedrostkow) ;-)

To po prostu świetny fachowiec.

W koncu samych takich mamy na forach :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-27 18:42:06
Autor: Budzik
Tomek Radko w milionerach
Osobnik posiadający mail trad@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

mnie sie podoba, ze najwiecej zarzutów tyczy sie tego, ze milionerzy to program rozrywkowy a ty zachowałes sie jak buc, zamiast przystosowac sie do programu.
A ikt nie zauwaza tego, ze generalnie wszyscy widzowie (a mam wrazenie ze Hubert troche tez) po prostu przednio sie bawili. Wlasnie dlatego, ze udało ci sie odwrocic konwencje.
Ja sie chichrałem.

"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
ale cóż - jestem w tym najlepszy."  Szymon Majewski

Data: 2009-10-27 19:52:19
Autor: Tomasz Radko
Tomek Radko w milionerach
Budzik pisze:
[...]

Wiesz, i ja ich (znaczy: krytyków) rozumiem. Programy telewizyjne są po trosze atraktorami. Na początku jest spora i zdywersyfikowana widownia. Części program przestaje się podobac, więc odpada. Wypadkowy gust tego, co zostało, deko się przesuwa. Program podąża za gustem swoich widzów, w efekcie kolejna grupa się alienuje itd. (BTW podobnie dzieje się z partiami politycznymi).

Duża część widowni Milionerów chce "więcej tego samego". Chce rytuału. Cytując klasykę: ludzie lubią te piosenki, które już słyszeli.

Krótko - widzowie, którzy chcieliby zobaczyć, jak Urbański dostaje z buta, Milionerów już nie oglądają. Zostali ci, którym sposób prowadzenia programu się podoba.

A czy Hubert się bawił? On jest zawodowcem. Zależy mu na oglądalności (przecież jak się Milionerzy skończą, to skończą się też kampanie reklamowe i całe to rumakowanie). Konflikt, kontrowersja jest dobra dla oglądalności.

pzdr

TRad

Data: 2009-10-27 23:27:09
Autor: Budzik
Tomek Radko w milionerach
[...]

ok, moze "bawił sie" to niefortunne okreslenie. Natomiast na pewno umiał sie dostosowac i mysle, ze nie pomyslał o Tradzie - ale buc - jak to niektorzy skonstatowali. Ale to moje zdanie - rzeczywiscie jestem wsrod grupy wyalienowanej, ktora milionerów juz dawo przestała ogladac.

"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."
Frank Herbert

Data: 2009-10-25 20:05:30
Autor: wiLQ
Tomek Radko w milionerach
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Oj tak polozyl mnie na lopatki z rzutem moneta.

O co chodzilo?

Ostatecznie i definitywnie nie mam pytan:)

Podzielcie sie jakimis spektakularnymi fragmentami ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-25 20:29:25
Autor: sooobi
Tomek Radko w milionerach
wiLQ pisze:
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Oj tak polozyl mnie na lopatki z rzutem moneta.

O co chodzilo?

Zostalo mu C i D czy tam inna para szybko wyjal monete rzucil i odpowiedzial. Urbanski probowal go zagadac ale dostal szybka riposte;)

Ostatecznie i definitywnie nie mam pytan:)

Podzielcie sie jakimis spektakularnymi fragmentami ;-)

Spektakularne bylo ulozenie przez Tomka wynikow dzialan od najwiekszego do najmniejszego:)

Data: 2009-10-25 20:32:29
Autor: Mariusz Kruk
Tomek Radko w milionerach
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "wiLQ"
Ostatecznie i definitywnie nie mam pytan:)
Podzielcie sie jakimis spektakularnymi fragmentami ;-)

Pytanie było o Gariego Kasparowa
Hubert Urbański: Grasz w szachy?
TRad: Grywałem kiedyś, ale dawno nie miałem okazji.
HU: A co jest trudniejsze - szachy, czy brydż?
TRad: Szachy są grą z pełną informacją, brydż jest grą z informacją
częściową. To zupełnie różne rodzaje gier - ciężko porównywać.

Mina HU - bezcenna.
--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2009-10-25 20:03:55
Autor: wiLQ
Tomek Radko w milionerach
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> Kto wie moze wygral banke i zniknal z prsk...na zawsze;)

Tam chyba na poczatku przedstawiaja uczestnika, to serio byl Tomek? Bo tez widzialem jakas zajawke i mialem podobne skojarzenie co Bartek z
tym, ze bez zalozenia, ze nikt w kraju nie ma brody.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-26 08:25:54
Autor: s
Tomek Radko w milionerach
Tam chyba na poczatku przedstawiaja uczestnika, to serio byl Tomek? Bo tez widzialem jakas zajawke i mialem podobne skojarzenie co Bartek z
tym, ze bez zalozenia, ze nikt w kraju nie ma brody.

Brode kilka osob ma.
Miec brode i byc z Krakowa, to juz jakies zawezenie.
Miec brode, byc z Krakowa i nazywac sie Tomasz Radko, to juz calkiem spore zawezenie.
Miec brode, byc z Krakowa, nazywac sie Tomasz Radko i autentycznie TRadowac na wizji - to juz niczym PESEL :-)

TRad, przyznaj sie - z monety wyszla Ci Europa, albo w ogole nie wnikales, co wyszlo?:-)

Pozdr

Data: 2009-10-25 20:57:12
Autor: HubertJ
Tomek Radko w milionerach
sooobi pisze:
[...]

Nie wierzylem, ale obejrzalem - TO _BYŁ_ TRAD !!! Dawno sie tak nie emocjonowalem, jak ktos nie widzial niech zaluje. Jednak nie wszystko stracone - za tydzien dalszy ciag: start od 40tys, ale wg mnie Tomek na bank idzie na milion :-) Tomek jesli to czytasz, trzymam kciuki za tydzien.

Krotka relacja:
Na poczatek - trzesienie ziemi - Tomek chodząca legenda wsrod cyferkowcow, nie potrafi uszeregowac wynikow dzialania 3+3, 3-3, 3:3, 3*3 i nie kwalifikuje sie do gry. Konsternacja wsrod fanow, ale wszyscy ciagle wierza.

Kolejne eliminacje - jest juz lepiej, co prawda Tomek znow przegrywa, ale tym razem zabraklo ulamka sekundy.

Jednak co sie odwlecze to nie uciecze, do trzech razy sztuka - Tomek dostal jeszcze jedna szanse i wykorzytsal ja bezlitosnie. Na poczatek gratulacje od Huberta U. i jakas typowa gadka szmatka o zainteresowaniach - Tomek wspomina o brydzu. Krytycznie wypowiada sie o poziomie polskich futbolistow amerykanskich.

Start, zaczynamy. Pierwsze pytanie - chyba najtrudniejsze ze wszystkich - "z jakiej maki robi sie kisiel"? Tomek trzyma fason, mimo ze wszyscy wiedza ze to pytanie nie z jego bajki. "Nie mam pojecia, ale prosze zaznaczyc D, ostatecznie i nieodwolalnie" - chwila napiecia i Hubert potwierdza, ze to prawidlowa odpowiedz.

Pozniej emocje juz tylko rosly. Przy jednym z pytan na temat szachow - Urbanski pyta -"co trudniejsze - brydz czy szachy?". Tomek; "Trudno powiedziec, brydz to gra z informacja czesciowa, a szachy z informacja calkowita". Urbanski zbiera szczękę z podłogi.

Pozniej byly 2 kola ratunkowe - przy pierwszym TRad jak przystalo na krakowianina, wyglosil kilka zgryzliwych uwag na temat warszawiakow. Urbanski probuje sie odnalezc, ale slabo mu to wychodzi.

Po 2.kole ratunkowym (50:50) Tomek wyciaga monete z tylnej kieszeni i wybiera odpowiedz zgodna z tym co mu wypadlo. "Ostatecznie i nieodwolalnie". Znowu trafil ! Publika szaleje.

Na koniec Tomek ostatecznie i nieodwolalnie kradnie show Urbanskiemu - Urbanski: "Czy moge cos powiedziec?" Tomek: "Proszę Państwa, czy może?". Aplauz. Skulony Urbanski konczy program.

Nie moge sie doczekac przyszlego tygodnia. Czy Tomek znizy sie do skorzystania z trzeciego kola ratunkowego w postaci "eksperta" - feministki Kazi Szczuki? Czy wygra milion?

Tomek, jestesmy z Toba i szczerze Ci tego zyczymy (chyba moge pisac nie tylko w swoim imieniu?). Pewnie zreszta juz z milionem w kieszenie prażysz sie gdzies na Bora-Bora. (Bilety na Super Bowl tez juz pewnie zarezerwowane ;-)) Jak juz wrocisz to napisz jak bylo.

Pozdrowienia
Hubert

PS. Przepraszam jesli cytaty nie sa doslowne.

Data: 2009-10-25 20:42:08
Autor: Budzik
Tomek Radko w milionerach
Osobnik posiadający mail hubertj@fbbest.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Na koniec Tomek ostatecznie i nieodwolalnie kradnie show Urbanskiemu - Urbanski: "Czy moge cos powiedziec?" Tomek: "Proszę Państwa, czy może?". Aplauz. Skulony Urbanski konczy program.

plisss, plisss - niech ktos to wrzuci do sieci!!!

Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...
wyrwać drzewo, zburzyć dom i dać w pysk swojemu synowi...

Data: 2009-10-25 21:48:31
Autor: lorak
Tomek Radko w milionerach
Budzik pisze:
[...]

TRad, a ty może tego nie nagrywałeś? ;)

Data: 2009-10-25 21:52:54
Autor: Tomasz Radko
Tomek Radko w milionerach
lorak pisze:

[...]

Już samo oglądanie swojego występu śmierdzi mi narcyzmem. Co dopiero nagrywanie.

pzdr

TRad

Data: 2009-10-25 21:42:07
Autor: Budzik
Tomek Radko w milionerach
[...]

w sumie w dzisiejszych czasach to dziwne ze po zakonczeniu takiego programu TVN nie daje plytki z nagraniem :)

udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2009-10-25 22:47:23
Autor: Mariusz Kruk
Tomek Radko w milionerach
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Budzik"
[...]

A kto miałby się tym zajmować? Najpierw tłum ludzi pracuje przy
nagraniu, później jeszcze ktoś zajmuje się montażem, ktoś inny jeszcze
realizuje emisję. A teraz weź zatrudnij jeszcze ludzi żeby wygrywali na
płyty i rozsyłali do ludzi wszystkie nagrania, na których ci są.
(chociaż czasami można od rozgłośni (przynajmniej radiowych) wyprosić
wygranie takiego kawałka programu, ale nie jest to regułą).

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2009-10-25 22:42:06
Autor: Budzik
Tomek Radko w milionerach
Osobnik posiadający mail Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

a nie przesadzasz?
3 plytki na program to duzo?

którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2009-10-26 09:18:57
Autor: Mariusz Kruk
Tomek Radko w milionerach
[...]

Trzy płytki tu, cztery płytki tam i masz od razu dodatkowy etat.
Może producentowi chciałoby się chcieć, ale telewizji? Dlaczego miałaby
faworyzować akurat ten jeden program?

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ \  Kruk@epsilon.eu.org   / / http://epsilon.eu.org/ \ \/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/

Data: 2009-10-26 13:42:43
Autor: wiLQ
Tomek Radko w milionerach
Mariusz Kruk napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Zbedne dodatkowe koszty...

> [...]

Trzy płytki tu, cztery płytki tam i masz od razu dodatkowy etat.
Może producentowi chciałoby się chcieć, ale telewizji? Dlaczego miałaby

... ale tez TVN zapewne zalezy by uczestnicy [z cala rodzina i gronem
znajomych] zasiedli do emisji w TV, a nie obejrzeli to we wlasnym
zakresie z plytki.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-26 06:15:33
Autor: Leszczur
Tomek Radko w milionerach
On 26 Paź, 13:42, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

.. ale tez TVN zapewne zalezy by uczestnicy [z cala rodzina i gronem
znajomych] zasiedli do emisji w TV, a nie obejrzeli to we wlasnym

Tym bardziej, ze zapewne w takich wypadkach uczestnika obowiazuje
tajemnica. Mysle, ze płytka ogladana w domowym zaciszu na dwa miesiace
przed emisja bylaby naruszeniem takiej zasady.
A ze TVN nie bedzie piłował gałęzi na której siedzi oraz ludzie mają
teraz różnorakie utensylia nagrywające sygnał wideo...

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-27 10:31:14
Autor: lorak
Tomek Radko w milionerach
TRad robi się sławny w internecie. doczekał się nawet własnego wykopu :D
http://www.wykop.pl/link/252177/milionerzy-w-najlepszym-wydaniu

Data: 2009-10-27 02:32:41
Autor: Leszczur
Tomek Radko w milionerach
On 27 Paź, 10:31, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
TRad robi się sławny w internecie. doczekał się nawet własnego wykopu :Dhttp://www.wykop.pl/link/252177/milionerzy-w-najlepszym-wydaniu

No to czekamy na potwierdzone informacje o pierwszym kotrakcie
reklamowym od Gatorade, albo Nike :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-27 02:37:25
Autor: sooobi
Tomek Radko w milionerach
On 27 Paź, 10:32, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

No to czekamy na potwierdzone informacje o pierwszym kotrakcie

Albo o tym ze nagroda z milionerow nie zostanie wyplacona bo Trad
przed emisja zdradzil ze miliona nie wygral:)

Data: 2009-10-27 02:58:14
Autor: Leszczur
Tomek Radko w milionerach
On 27 Paź, 10:37, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> No to czekamy na potwierdzone informacje o pierwszym kotrakcie
> reklamowym od Gatorade, albo Nike :-)

Albo o tym ze nagroda z milionerow nie zostanie wyplacona bo Trad
przed emisja zdradzil ze miliona nie wygral:)

Obejrzałem program i nie wiem czym sie tak zachwycacie. To znaczy wiem
- fajnie jest zobaczyć znajomego w telewizji w sytuacji innej niz
informacje o aresztowaniu przez CBA w glownym wydaniu Wiadomosci ;-)
Oczywiscie gratulacje za wiedze i szczescie w losowaniu. Pochwała za
zdecydowanie i ewidentne bycie sobą.
Natomiast cały anturaż był lekko irytujący.
Nie to, zebym sie czegokolwiek innego po Tomku spodziewał, ale z
ostatecznym werdyktem poczekam na drugą część - może tam usłyszymy
jakieś komentarze o demokracji etc ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-27 03:41:00
Autor: Jacenty
Tomek Radko w milionerach
No no a Ja jednak w przeciwienstwie do L'e-szczura uwazam ze jest czym
sie podniecic :) Gral  na luzie, z pewnoscia siebie i z pomyslem.
Podziwiam i czekam na kolejny odcinek :)

pozdrawiam
Jacek

Data: 2009-10-27 04:05:17
Autor: Leszczur
Tomek Radko w milionerach
On 27 Paź, 11:41, Jacenty <j.ras...@wp.pl> wrote:
No no a Ja jednak w przeciwienstwie do L'e-szczura uwazam ze jest czym
sie podniecic :)

To sie nazwya zdecydowanie. I ostatecznosc :-) *

Pozdro

L'e-szczur

* Oraz tendencyje cięcie cytatów.

Data: 2009-10-27 10:45:54
Autor: s
Tomek Radko w milionerach

No to czekamy na potwierdzone informacje o pierwszym kotrakcie
reklamowym od Gatorade, albo Nike :-)

Ja to slyszalem, ze Beckham dostaje 10 baniek rocznie od Gillette.
Moze tym tropem?:-)

Pozdr

Data: 2009-10-27 02:45:22
Autor: Leszczur
Tomek Radko w milionerach
On 27 Paź, 10:45, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> No to czekamy na potwierdzone informacje o pierwszym kotrakcie
> reklamowym od Gatorade, albo Nike :-)

Ja to slyszalem, ze Beckham dostaje 10 baniek rocznie od Gillette.
Moze tym tropem?:-)

10 baniek za regularne golenie? Myslisz, ze mieczak jest i sie tak
latwo złamie? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-26 14:14:48
Autor: lorak
Tomek Radko w milionerach
Tomasz Radko pisze:
lorak pisze:

[...]

jest!
wielu z tobą ostro dyskutuje, ale chyba jednak wszyscy bardzo szanują :-)

http://supergigant.blox.pl/2009/10/Milioner-TRad.html

Data: 2009-10-25 21:23:20
Autor: wiLQ
Tomek Radko w milionerach
HubertJ napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Nie wierzylem, ale obejrzalem - TO _BYŁ_ TRAD !!! Dawno sie tak nie emocjonowalem, jak ktos nie widzial niech zaluje.

Fakt, zaluje, ale mam nadzieje, ze jeszcze nie wszystko stracone bo ktos
to nagrywal ;-)  Moze bedzie mozna sie zalapac na jakas powtorke w TVN?
Kiedys takowe puszczali.

Jednak nie wszystko stracone - za tydzien dalszy ciag: start od 40tys, ale wg mnie Tomek na bank idzie na milion :-)

Hmm, przeciez to nie idzie na zywo, wiec TRad juz zna zakonczenie ;-)

Krotka relacja:
Na poczatek - trzesienie ziemi - Tomek chodząca legenda wsrod cyferkowcow, nie potrafi uszeregowac wynikow dzialania 3+3, 3-3, 3:3, 3*3 i nie kwalifikuje sie do gry.

Tu pewnie potrzebna bedzie jego wersja zdarzen ;-)

[...]

To sa takowi?! No i nic o PRSK/koszykowce? Ech ;-)

[...]

Bo ktos odpowiedzial rzeczowo na pytanie? ;-)

Po 2.kole ratunkowym (50:50) Tomek wyciaga monete z tylnej kieszeni i wybiera odpowiedz zgodna z tym co mu wypadlo. "Ostatecznie i nieodwolalnie". Znowu trafil ! Publika szaleje.

ROTFL. To dobre, ciekawe czy blefowal i znal odpowiedz ;-)

Nie moge sie doczekac przyszlego tygodnia.

Sobota czy niedziela o godzinie 18?

Tomek, jestesmy z Toba i szczerze Ci tego zyczymy (chyba moge pisac nie tylko w swoim imieniu?).

True, true.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-25 21:35:46
Autor: Tomasz Radko
Tomek Radko w milionerach
HubertJ pisze:
sooobi pisze:
[...]

Teraz to se możesz. Nagranie było w sierpniu. Ech, gdybyż trzecim kołem był jak wcześniej telefon do gugla, wróć, do przyjaciela...

[...]

Bo przecież x-y > x:y dla prawie wszystkich par x,y. Nie moja wina, że złośliwie dobrano parę anomalną. A tak serio - przy prostych pytaniach trzeba kierować się odruchami. Nie ma czasu na liczenie i sprawdzanie, bo co mi z tego, że ustawię poprawnie, jeżeli nie zmieszczę się w czterech sekundach. Marzyłem o trudniejszych pytaniach, np. uszereguj chronologicznie królów Polski, czy tam cesarzy rzymskich. Miodzio.

Pozniej byly 2 kola ratunkowe - przy pierwszym TRad jak przystalo na krakowianina, wyglosil kilka zgryzliwych uwag na temat warszawiakow.

To nie tak było. W montaźu wycięto wtręt Urbańskiego, bez którego uwaga o warszawiakach jest kompletnie od czapy. Szło to mniej więcej tak:

ja: bla bla krakowska publiczność bla bla bla
HU: ale prawie połowa odpowiedziała błędnie
ja: widać przyjechali z Warszawy
HU: liczy warszawiaków na widowni
ja: że reszta nie chce się przyznać i że nie ma się czemu dziwić
itd.

Generalnie publiczność dobrze się sprawdza w pytaniach z pop kultury. Seriale, przeboje itp. W zasadzie mogłem odpowiedzieć bez jej pomocy, ale pewny nie byłem, a nie sądziłem, aby to koło mogło mi się jeszcze przydać. I to się potwierdziło, nie miałem już potem pytania, przy którym zaufałbym publiczności.

Również dopiero w montażu pojawiły się namysły, pokazano po prostu mnie w trakcie odczytywania odpowiedzi przez Urbańskiego. W rzeczywistości odpowiadałem deczko szybciej.

Nie moge sie doczekac przyszlego tygodnia. Czy Tomek znizy sie do skorzystania z trzeciego kola ratunkowego w postaci "eksperta" - feministki Kazi Szczuki? Czy wygra milion?

Za tydzień (tzn. na drugi dzień rano) "expertem" był faktyczny expert, p.prof. Andrzej Fabianowski. Owszem, skorzystałem z jego pomocy. Owszem, miałem olbrzymi dylemat, czy w razie konieczności skorzystać z pomocy panny Szczuczanki, czy też unieść się honorem. Nie, nie mogę napisać, jak skończyła się cała zabawa.

[...]

Olbrzymia losówka. Najtrudniejszy etap - zdecydowanie 1/10. Potem 1/9. Wreszcie 1/8. Bardzo dużo szczęścia, że moi poprzednicy odpowiadali szybko i sprawnie. Najtrudniejsze pytanie - za 40k*, "Nad którym kontynentem wieje wiatr zonda" (chyba _sonda_, ale to program telewizyjny, a nie żaden wiatr, taka myśl przeleciała mi przez głowę**). Brat zaproponował mi post factum ciekawy trop: "Azja jest największa, a więc powinno tam wiać najwięcej wiatrów". Drugie najtrudniejsze - za 0.5k, przez moment przeszło mi przez głowę, że jak nie wceluję, to będzie bardzo zabawnie :) No ale sami powiedzcie, kto dzisiaj robi kisiel "metodą tradycyjną"? Skąd niby mam wiedzieć, z jakiej mąki to cholerstwo się robi?

Aha, żebyście mieli pojęcie, jak bardzo opłacalne jest dojście do 40k. W analizie mi wyszło, że poniżej 40k po prostu nie opłaca się rezygnować. W razie konieczności trzeba strzelać nawet 1/4. Losowanie odpowiedzi przy 40k, gdy było do wykorzystania pół na pół, to kompletny no brainer. Wg mojego oszacowania dojście do poziomu 40k jest warte około 150-200k (zakładając, że przy pytaniach z zakresu 75-1000 ma się celność 50-70%).

pzdr

TRad

* i ono było najtrudniejsze nawet uwzględniając te, których jeszcze nie znacie.

** autentyk z egzaminu z filozofii:
egzaminator: Niech mi pani powie coś o poglądach Plotyna.
pani robiąca wielkie oczy: Chyba _Platona_, panie doktorze.
i w tym momencie egzamin dobiegł końca.

Data: 2009-10-25 22:07:06
Autor: wiLQ
Tomek Radko w milionerach
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Teraz to se możesz. Nagranie było w sierpniu. Ech, gdybyż trzecim kołem był jak wcześniej telefon do gugla, wróć, do przyjaciela...

To juz wiemy, ze miliona z tego nie bedzie ;-)
No i nazwa programu caly czas pozostanie ironiczna, wlasciciele i
prowadzacy owszem, ale nie uczestnicy.

[...]

ROTFL.

Również dopiero w montażu pojawiły się namysły, pokazano po prostu mnie w trakcie odczytywania odpowiedzi przez Urbańskiego. W rzeczywistości odpowiadałem deczko szybciej.

O, to ciekawa technika.

Olbrzymia losówka. Najtrudniejszy etap - zdecydowanie 1/10. Potem 1/9. Wreszcie 1/8.

Yup, tego bym sie spodziewal po obserwacji turnieju.

Data: 2009-10-26 04:03:04
Autor: M.Rutkowski
Tomek Radko w milionerach
On 25 Paź, 21:35, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Teraz to se możesz. Nagranie było w sierpniu. Ech, gdybyż trzecim kołem
był jak wcześniej telefon do gugla, wróć, do przyjaciela...

TRadzie drogi, dawno mnie nie było na tej grupie - ale z okazji tego,
co widziałem wczoraj - musiałem tu wejść po latach, pogratulować i
życzyć (wiedząc, że już po ptokach) powodzenia za tydzień :-)
Zarządziłeś, Urbański kompletnie wytrącony z równowagi, z pewnością
zapisałeś się do historii Milionerów jako jeden z barwniejszych
uczestników.
Mieliśmy wczoraj wszyscy niezły ubaw.
Respect!

MR

PS. Tylko ten komentarz nt. Warszawiaków niepotrzebny :-)
PS2. Hubert - dzięki za smsa z hintem o programie.

Data: 2009-10-27 21:28:57
Autor: Piotr Blaszynski
Tomek Radko w milionerach
M.Rutkowski <michal_rudy@yahoo.com> wrote:
On 25 Pa?, 21:35, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> Teraz to se mo?esz. Nagranie by?o w sierpniu. Ech, gdyby? trzecim ko?em
> by? jak wcze?niej telefon do gugla, wr??, do przyjaciela...

TRadzie drogi, dawno mnie nie by?o na tej grupie - ale z okazji tego,
co widzia?em wczoraj - musia?em tu wej?? po latach, pogratulowa? i
?yczy? (wiedz?c, ?e ju? po ptokach) powodzenia za tydzie? :-)
Zarz?dzi?e?, Urba?ski kompletnie wytr?cony z r?wnowagi, z pewno?ci?
zapisa?e? si? do historii Milioner?w jako jeden z barwniejszych
uczestnik?w.
Mieli?my wczoraj wszyscy niez?y ubaw.
Respect!

To i ja sie podepne z gratulacjami, przy okazji pytanie do Tomka, czy jakos
uzasadnil opinie o "polskich futbolistach amerykanskich" i to wycieto?

--
   '.  o}      )~                Piotr B?aszy?ski

Data: 2009-10-28 10:06:02
Autor: Tomasz Radko
Tomek Radko w milionerach
Piotr Blaszynski pisze:

[...]

Nie, nie było okazji na dłuższą wypowiedź. Strasznie głupio z tym wyszło.

pzdr

TRad

Tomek Radko w milionerach