Tomek Radko w milionerach

Data: 2009-10-25 19:03:04
Autor: s
Tomek Radko w milionerach
sooobi pisze:
Dzisiaj widzialem zajawke milionerow (odcinek jutro o 18) i na pytania ma odpowiadac osobnik wygladajacy identycznie jak Trad. Watpie zeby byla w Polsce druga osoba wygladaja jak on, wiec to na pewno Trad.
Kto wie moze wygral banke i zniknal z prsk...na zawsze;)

Ogladalem :-)

Zatem juz nie tylko my znamy ciete riposty Tomka :D

Pozdr

Data: 2009-10-25 18:05:04
Autor: sooobi
Tomek Radko w milionerach
s pisze:
sooobi pisze:
[...]

Oj tak polozyl mnie na lopatki z rzutem moneta.
Ostatecznie i definitywnie nie mam pytan:)

Ale lepsza bylaby wersja z e-basketu:

- Prosze zaznaczyc odpowiedz C, Ostatecznie i Zdecydowanie
- Czy na pewno?
- A w ryj chcesz?

Trad kibicuje Ci!:)

Data: 2009-10-25 19:22:08
Autor: lorak
Tomek Radko w milionerach
sooobi pisze:
s pisze:
sooobi pisze:
[...]

można to gdzieś obejrzeć w sieci?

Data: 2009-10-27 15:29:04
Autor: Tomasz Radko
Tomek Radko w milionerach
lorak pisze:

[...]

Nasi górą!

Cytat z wykopu:
- Gość jest moim idolem.
- Bo?
- Bo w ryj!

pzdr

TRad

Data: 2009-10-27 07:45:23
Autor: Leszczur
Tomek Radko w milionerach
On 27 Paź, 15:29, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
lorak pisze:

> można to gdzieś obejrzeć w sieci?

Nasi górą!

Cytat z wykopu:
- Gość jest moim idolem.
- Bo?
- Bo w ryj!

:-D

Ale są też inne - tak dla zachowania równowagi emocjonalnej ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-27 15:53:19
Autor: Tomasz Radko
Tomek Radko w milionerach
Leszczur pisze:

[...]

Najbardziej mi się o tym samcu beta, któy zawsze chciał zostać samcem alfa :) Popatrz, ma facet do dyspozycji kilka minut pomontowanego materiału, i pierdut, pełna analiza psychologiczna. I dlatego czuciowce są lepsi od numerkowców. Numerkowiec musi pozbierac dane, policzyć korelacje, przetestowac wyniki - a czuciowiec popatrzy i od razu wie.

pzdr

TRad

Data: 2009-10-27 07:59:14
Autor: Leszczur
Tomek Radko w milionerach
On 27 Paź, 15:53, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> :-D

> Ale są też inne - tak dla zachowania równowagi emocjonalnej ;-)

Najbardziej mi się o tym samcu beta, któy zawsze chciał zostać samcem
alfa :)

Przyznaj sie - nie sadziles, ze tak szybko zostaniesz rozpracowany!
A tworzyłeś mistyczną aurę tajemniczości wokol wlasnej osoby przez
tyle lat
Jeden nierozwazny ruch i caly misterny plan idzie w ...... :-)

Popatrz, ma facet do dyspozycji kilka minut pomontowanego
materiału, i pierdut, pełna analiza psychologiczna.

Musi zawodowiec. Albo inny samiec beta. W koncu swoj pozna swego :-)

I dlatego czuciowce są lepsi od numerkowców. Numerkowiec musi pozbierac dane, policzyć
korelacje, przetestowac wyniki - a czuciowiec popatrzy i od razu wie.

I zycie jest prostsze. I mniej masz dylematow. Pozniej dostajesz
wrzodow. Pozniej łysiejesz.
Generalnie umierasz bedac zdrowszym czlowiekiem ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-27 16:11:43
Autor: Tomasz Radko
Tomek Radko w milionerach
Leszczur pisze:

Popatrz, ma facet do dyspozycji kilka minut pomontowanego
materiału, i pierdut, pełna analiza psychologiczna.

Musi zawodowiec. Albo inny samiec beta. W koncu swoj pozna swego :-)

Zazdrość przez Ciebie przemawia. To po prostu świetny fachowiec.

pzdr

TRad

Data: 2009-10-27 08:28:48
Autor: Leszczur
Tomek Radko w milionerach
On 27 Paź, 16:11, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Musi zawodowiec. Albo inny samiec beta. W koncu swoj pozna swego :-)

Zazdrość przez Ciebie przemawia.

Niewatpliwie. W koncu nigdy nie pomyslalem o Tobie jako o samcu beta.
Juz predzej theta lub iota (i to nawet bez złośliwych
przedrostkow) ;-)

To po prostu świetny fachowiec.

W koncu samych takich mamy na forach :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-27 18:42:06
Autor: Budzik
Tomek Radko w milionerach
Osobnik posiadający mail trad@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

mnie sie podoba, ze najwiecej zarzutów tyczy sie tego, ze milionerzy to program rozrywkowy a ty zachowałes sie jak buc, zamiast przystosowac sie do programu.
A ikt nie zauwaza tego, ze generalnie wszyscy widzowie (a mam wrazenie ze Hubert troche tez) po prostu przednio sie bawili. Wlasnie dlatego, ze udało ci sie odwrocic konwencje.
Ja sie chichrałem.

"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
ale cóż - jestem w tym najlepszy."  Szymon Majewski

Data: 2009-10-27 19:52:19
Autor: Tomasz Radko
Tomek Radko w milionerach
Budzik pisze:
[...]

Wiesz, i ja ich (znaczy: krytyków) rozumiem. Programy telewizyjne są po trosze atraktorami. Na początku jest spora i zdywersyfikowana widownia. Części program przestaje się podobac, więc odpada. Wypadkowy gust tego, co zostało, deko się przesuwa. Program podąża za gustem swoich widzów, w efekcie kolejna grupa się alienuje itd. (BTW podobnie dzieje się z partiami politycznymi).

Duża część widowni Milionerów chce "więcej tego samego". Chce rytuału. Cytując klasykę: ludzie lubią te piosenki, które już słyszeli.

Krótko - widzowie, którzy chcieliby zobaczyć, jak Urbański dostaje z buta, Milionerów już nie oglądają. Zostali ci, którym sposób prowadzenia programu się podoba.

A czy Hubert się bawił? On jest zawodowcem. Zależy mu na oglądalności (przecież jak się Milionerzy skończą, to skończą się też kampanie reklamowe i całe to rumakowanie). Konflikt, kontrowersja jest dobra dla oglądalności.

pzdr

TRad

Data: 2009-10-27 23:27:09
Autor: Budzik
Tomek Radko w milionerach
[...]

ok, moze "bawił sie" to niefortunne okreslenie. Natomiast na pewno umiał sie dostosowac i mysle, ze nie pomyslał o Tradzie - ale buc - jak to niektorzy skonstatowali. Ale to moje zdanie - rzeczywiscie jestem wsrod grupy wyalienowanej, ktora milionerów juz dawo przestała ogladac.

"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."
Frank Herbert

Data: 2009-10-25 20:05:30
Autor: wiLQ
Tomek Radko w milionerach
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Oj tak polozyl mnie na lopatki z rzutem moneta.

O co chodzilo?

Ostatecznie i definitywnie nie mam pytan:)

Podzielcie sie jakimis spektakularnymi fragmentami ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-25 20:29:25
Autor: sooobi
Tomek Radko w milionerach
wiLQ pisze:
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Oj tak polozyl mnie na lopatki z rzutem moneta.

O co chodzilo?

Zostalo mu C i D czy tam inna para szybko wyjal monete rzucil i odpowiedzial. Urbanski probowal go zagadac ale dostal szybka riposte;)

Ostatecznie i definitywnie nie mam pytan:)

Podzielcie sie jakimis spektakularnymi fragmentami ;-)

Spektakularne bylo ulozenie przez Tomka wynikow dzialan od najwiekszego do najmniejszego:)

Data: 2009-10-25 20:32:29
Autor: Mariusz Kruk
Tomek Radko w milionerach
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "wiLQ"
Ostatecznie i definitywnie nie mam pytan:)
Podzielcie sie jakimis spektakularnymi fragmentami ;-)

Pytanie było o Gariego Kasparowa
Hubert Urbański: Grasz w szachy?
TRad: Grywałem kiedyś, ale dawno nie miałem okazji.
HU: A co jest trudniejsze - szachy, czy brydż?
TRad: Szachy są grą z pełną informacją, brydż jest grą z informacją
częściową. To zupełnie różne rodzaje gier - ciężko porównywać.

Mina HU - bezcenna.
--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2009-10-25 20:03:55
Autor: wiLQ
Tomek Radko w milionerach
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> Kto wie moze wygral banke i zniknal z prsk...na zawsze;)

Tam chyba na poczatku przedstawiaja uczestnika, to serio byl Tomek? Bo tez widzialem jakas zajawke i mialem podobne skojarzenie co Bartek z
tym, ze bez zalozenia, ze nikt w kraju nie ma brody.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-26 08:25:54
Autor: s
Tomek Radko w milionerach
Tam chyba na poczatku przedstawiaja uczestnika, to serio byl Tomek? Bo tez widzialem jakas zajawke i mialem podobne skojarzenie co Bartek z
tym, ze bez zalozenia, ze nikt w kraju nie ma brody.

Brode kilka osob ma.
Miec brode i byc z Krakowa, to juz jakies zawezenie.
Miec brode, byc z Krakowa i nazywac sie Tomasz Radko, to juz calkiem spore zawezenie.
Miec brode, byc z Krakowa, nazywac sie Tomasz Radko i autentycznie TRadowac na wizji - to juz niczym PESEL :-)

TRad, przyznaj sie - z monety wyszla Ci Europa, albo w ogole nie wnikales, co wyszlo?:-)

Pozdr

Tomek Radko w milionerach