Tomek Radko w milionerach

Data: 2009-10-25 20:57:12
Autor: HubertJ
Tomek Radko w milionerach
sooobi pisze:
Dzisiaj widzialem zajawke milionerow (odcinek jutro o 18) i na pytania ma odpowiadac osobnik wygladajacy identycznie jak Trad. Watpie zeby byla w Polsce druga osoba wygladaja jak on, wiec to na pewno Trad.
Kto wie moze wygral banke i zniknal z prsk...na zawsze;)

Nie wierzylem, ale obejrzalem - TO _BYŁ_ TRAD !!! Dawno sie tak nie emocjonowalem, jak ktos nie widzial niech zaluje. Jednak nie wszystko stracone - za tydzien dalszy ciag: start od 40tys, ale wg mnie Tomek na bank idzie na milion :-) Tomek jesli to czytasz, trzymam kciuki za tydzien.

Krotka relacja:
Na poczatek - trzesienie ziemi - Tomek chodząca legenda wsrod cyferkowcow, nie potrafi uszeregowac wynikow dzialania 3+3, 3-3, 3:3, 3*3 i nie kwalifikuje sie do gry. Konsternacja wsrod fanow, ale wszyscy ciagle wierza.

Kolejne eliminacje - jest juz lepiej, co prawda Tomek znow przegrywa, ale tym razem zabraklo ulamka sekundy.

Jednak co sie odwlecze to nie uciecze, do trzech razy sztuka - Tomek dostal jeszcze jedna szanse i wykorzytsal ja bezlitosnie. Na poczatek gratulacje od Huberta U. i jakas typowa gadka szmatka o zainteresowaniach - Tomek wspomina o brydzu. Krytycznie wypowiada sie o poziomie polskich futbolistow amerykanskich.

Start, zaczynamy. Pierwsze pytanie - chyba najtrudniejsze ze wszystkich - "z jakiej maki robi sie kisiel"? Tomek trzyma fason, mimo ze wszyscy wiedza ze to pytanie nie z jego bajki. "Nie mam pojecia, ale prosze zaznaczyc D, ostatecznie i nieodwolalnie" - chwila napiecia i Hubert potwierdza, ze to prawidlowa odpowiedz.

Pozniej emocje juz tylko rosly. Przy jednym z pytan na temat szachow - Urbanski pyta -"co trudniejsze - brydz czy szachy?". Tomek; "Trudno powiedziec, brydz to gra z informacja czesciowa, a szachy z informacja calkowita". Urbanski zbiera szczękę z podłogi.

Pozniej byly 2 kola ratunkowe - przy pierwszym TRad jak przystalo na krakowianina, wyglosil kilka zgryzliwych uwag na temat warszawiakow. Urbanski probuje sie odnalezc, ale slabo mu to wychodzi.

Po 2.kole ratunkowym (50:50) Tomek wyciaga monete z tylnej kieszeni i wybiera odpowiedz zgodna z tym co mu wypadlo. "Ostatecznie i nieodwolalnie". Znowu trafil ! Publika szaleje.

Na koniec Tomek ostatecznie i nieodwolalnie kradnie show Urbanskiemu - Urbanski: "Czy moge cos powiedziec?" Tomek: "Proszę Państwa, czy może?". Aplauz. Skulony Urbanski konczy program.

Nie moge sie doczekac przyszlego tygodnia. Czy Tomek znizy sie do skorzystania z trzeciego kola ratunkowego w postaci "eksperta" - feministki Kazi Szczuki? Czy wygra milion?

Tomek, jestesmy z Toba i szczerze Ci tego zyczymy (chyba moge pisac nie tylko w swoim imieniu?). Pewnie zreszta juz z milionem w kieszenie prażysz sie gdzies na Bora-Bora. (Bilety na Super Bowl tez juz pewnie zarezerwowane ;-)) Jak juz wrocisz to napisz jak bylo.

Pozdrowienia
Hubert

PS. Przepraszam jesli cytaty nie sa doslowne.

Data: 2009-10-25 20:42:08
Autor: Budzik
Tomek Radko w milionerach
Osobnik posiadający mail hubertj@fbbest.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Na koniec Tomek ostatecznie i nieodwolalnie kradnie show Urbanskiemu - Urbanski: "Czy moge cos powiedziec?" Tomek: "Proszę Państwa, czy może?". Aplauz. Skulony Urbanski konczy program.

plisss, plisss - niech ktos to wrzuci do sieci!!!

Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...
wyrwać drzewo, zburzyć dom i dać w pysk swojemu synowi...

Data: 2009-10-25 21:48:31
Autor: lorak
Tomek Radko w milionerach
Budzik pisze:
[...]

TRad, a ty może tego nie nagrywałeś? ;)

Data: 2009-10-25 21:52:54
Autor: Tomasz Radko
Tomek Radko w milionerach
lorak pisze:

[...]

Już samo oglądanie swojego występu śmierdzi mi narcyzmem. Co dopiero nagrywanie.

pzdr

TRad

Data: 2009-10-25 21:42:07
Autor: Budzik
Tomek Radko w milionerach
Osobnik posiadający mail trad@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

w sumie w dzisiejszych czasach to dziwne ze po zakonczeniu takiego programu TVN nie daje plytki z nagraniem :)

udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2009-10-25 22:47:23
Autor: Mariusz Kruk
Tomek Radko w milionerach
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Budzik"
[...]

A kto miałby się tym zajmować? Najpierw tłum ludzi pracuje przy
nagraniu, później jeszcze ktoś zajmuje się montażem, ktoś inny jeszcze
realizuje emisję. A teraz weź zatrudnij jeszcze ludzi żeby wygrywali na
płyty i rozsyłali do ludzi wszystkie nagrania, na których ci są.
(chociaż czasami można od rozgłośni (przynajmniej radiowych) wyprosić
wygranie takiego kawałka programu, ale nie jest to regułą).

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2009-10-25 22:42:06
Autor: Budzik
Tomek Radko w milionerach
Osobnik posiadający mail Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

a nie przesadzasz?
3 plytki na program to duzo?

którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2009-10-26 09:18:57
Autor: Mariusz Kruk
Tomek Radko w milionerach
[...]

Trzy płytki tu, cztery płytki tam i masz od razu dodatkowy etat.
Może producentowi chciałoby się chcieć, ale telewizji? Dlaczego miałaby
faworyzować akurat ten jeden program?

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ \  Kruk@epsilon.eu.org   / / http://epsilon.eu.org/ \ \/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/

Data: 2009-10-26 13:42:43
Autor: wiLQ
Tomek Radko w milionerach
Mariusz Kruk napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Zbedne dodatkowe koszty...

> [...]

Trzy płytki tu, cztery płytki tam i masz od razu dodatkowy etat.
Może producentowi chciałoby się chcieć, ale telewizji? Dlaczego miałaby

... ale tez TVN zapewne zalezy by uczestnicy [z cala rodzina i gronem
znajomych] zasiedli do emisji w TV, a nie obejrzeli to we wlasnym
zakresie z plytki.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-26 06:15:33
Autor: Leszczur
Tomek Radko w milionerach
On 26 Paź, 13:42, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

.. ale tez TVN zapewne zalezy by uczestnicy [z cala rodzina i gronem
znajomych] zasiedli do emisji w TV, a nie obejrzeli to we wlasnym

Tym bardziej, ze zapewne w takich wypadkach uczestnika obowiazuje
tajemnica. Mysle, ze płytka ogladana w domowym zaciszu na dwa miesiace
przed emisja bylaby naruszeniem takiej zasady.
A ze TVN nie bedzie piłował gałęzi na której siedzi oraz ludzie mają
teraz różnorakie utensylia nagrywające sygnał wideo...

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-27 10:31:14
Autor: lorak
Tomek Radko w milionerach
TRad robi się sławny w internecie. doczekał się nawet własnego wykopu :D
http://www.wykop.pl/link/252177/milionerzy-w-najlepszym-wydaniu

Data: 2009-10-27 02:32:41
Autor: Leszczur
Tomek Radko w milionerach
On 27 Paź, 10:31, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
TRad robi się sławny w internecie. doczekał się nawet własnego wykopu :Dhttp://www.wykop.pl/link/252177/milionerzy-w-najlepszym-wydaniu

No to czekamy na potwierdzone informacje o pierwszym kotrakcie
reklamowym od Gatorade, albo Nike :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-27 02:37:25
Autor: sooobi
Tomek Radko w milionerach
On 27 Paź, 10:32, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

No to czekamy na potwierdzone informacje o pierwszym kotrakcie

Albo o tym ze nagroda z milionerow nie zostanie wyplacona bo Trad
przed emisja zdradzil ze miliona nie wygral:)

Data: 2009-10-27 02:58:14
Autor: Leszczur
Tomek Radko w milionerach
On 27 Paź, 10:37, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> No to czekamy na potwierdzone informacje o pierwszym kotrakcie
> reklamowym od Gatorade, albo Nike :-)

Albo o tym ze nagroda z milionerow nie zostanie wyplacona bo Trad
przed emisja zdradzil ze miliona nie wygral:)

Obejrzałem program i nie wiem czym sie tak zachwycacie. To znaczy wiem
- fajnie jest zobaczyć znajomego w telewizji w sytuacji innej niz
informacje o aresztowaniu przez CBA w glownym wydaniu Wiadomosci ;-)
Oczywiscie gratulacje za wiedze i szczescie w losowaniu. Pochwała za
zdecydowanie i ewidentne bycie sobą.
Natomiast cały anturaż był lekko irytujący.
Nie to, zebym sie czegokolwiek innego po Tomku spodziewał, ale z
ostatecznym werdyktem poczekam na drugą część - może tam usłyszymy
jakieś komentarze o demokracji etc ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-27 03:41:00
Autor: Jacenty
Tomek Radko w milionerach
No no a Ja jednak w przeciwienstwie do L'e-szczura uwazam ze jest czym
sie podniecic :) Gral  na luzie, z pewnoscia siebie i z pomyslem.
Podziwiam i czekam na kolejny odcinek :)

pozdrawiam
Jacek

Data: 2009-10-27 04:05:17
Autor: Leszczur
Tomek Radko w milionerach
On 27 Paź, 11:41, Jacenty <j.ras...@wp.pl> wrote:
No no a Ja jednak w przeciwienstwie do L'e-szczura uwazam ze jest czym
sie podniecic :)

To sie nazwya zdecydowanie. I ostatecznosc :-) *

Pozdro

L'e-szczur

* Oraz tendencyje cięcie cytatów.

Data: 2009-10-27 10:45:54
Autor: s
Tomek Radko w milionerach

No to czekamy na potwierdzone informacje o pierwszym kotrakcie
reklamowym od Gatorade, albo Nike :-)

Ja to slyszalem, ze Beckham dostaje 10 baniek rocznie od Gillette.
Moze tym tropem?:-)

Pozdr

Data: 2009-10-27 02:45:22
Autor: Leszczur
Tomek Radko w milionerach
On 27 Paź, 10:45, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> No to czekamy na potwierdzone informacje o pierwszym kotrakcie
> reklamowym od Gatorade, albo Nike :-)

Ja to slyszalem, ze Beckham dostaje 10 baniek rocznie od Gillette.
Moze tym tropem?:-)

10 baniek za regularne golenie? Myslisz, ze mieczak jest i sie tak
latwo złamie? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-26 14:14:48
Autor: lorak
Tomek Radko w milionerach
Tomasz Radko pisze:
lorak pisze:

[...]

jest!
wielu z tobą ostro dyskutuje, ale chyba jednak wszyscy bardzo szanują :-)

http://supergigant.blox.pl/2009/10/Milioner-TRad.html

Data: 2009-10-25 21:23:20
Autor: wiLQ
Tomek Radko w milionerach
HubertJ napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Nie wierzylem, ale obejrzalem - TO _BYŁ_ TRAD !!! Dawno sie tak nie emocjonowalem, jak ktos nie widzial niech zaluje.

Fakt, zaluje, ale mam nadzieje, ze jeszcze nie wszystko stracone bo ktos
to nagrywal ;-)  Moze bedzie mozna sie zalapac na jakas powtorke w TVN?
Kiedys takowe puszczali.

Jednak nie wszystko stracone - za tydzien dalszy ciag: start od 40tys, ale wg mnie Tomek na bank idzie na milion :-)

Hmm, przeciez to nie idzie na zywo, wiec TRad juz zna zakonczenie ;-)

Krotka relacja:
Na poczatek - trzesienie ziemi - Tomek chodząca legenda wsrod cyferkowcow, nie potrafi uszeregowac wynikow dzialania 3+3, 3-3, 3:3, 3*3 i nie kwalifikuje sie do gry.

Tu pewnie potrzebna bedzie jego wersja zdarzen ;-)

[...]

To sa takowi?! No i nic o PRSK/koszykowce? Ech ;-)

[...]

Bo ktos odpowiedzial rzeczowo na pytanie? ;-)

Po 2.kole ratunkowym (50:50) Tomek wyciaga monete z tylnej kieszeni i wybiera odpowiedz zgodna z tym co mu wypadlo. "Ostatecznie i nieodwolalnie". Znowu trafil ! Publika szaleje.

ROTFL. To dobre, ciekawe czy blefowal i znal odpowiedz ;-)

Nie moge sie doczekac przyszlego tygodnia.

Sobota czy niedziela o godzinie 18?

Tomek, jestesmy z Toba i szczerze Ci tego zyczymy (chyba moge pisac nie tylko w swoim imieniu?).

True, true.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-25 21:35:46
Autor: Tomasz Radko
Tomek Radko w milionerach
HubertJ pisze:
sooobi pisze:
[...]

Teraz to se możesz. Nagranie było w sierpniu. Ech, gdybyż trzecim kołem był jak wcześniej telefon do gugla, wróć, do przyjaciela...

[...]

Bo przecież x-y > x:y dla prawie wszystkich par x,y. Nie moja wina, że złośliwie dobrano parę anomalną. A tak serio - przy prostych pytaniach trzeba kierować się odruchami. Nie ma czasu na liczenie i sprawdzanie, bo co mi z tego, że ustawię poprawnie, jeżeli nie zmieszczę się w czterech sekundach. Marzyłem o trudniejszych pytaniach, np. uszereguj chronologicznie królów Polski, czy tam cesarzy rzymskich. Miodzio.

Pozniej byly 2 kola ratunkowe - przy pierwszym TRad jak przystalo na krakowianina, wyglosil kilka zgryzliwych uwag na temat warszawiakow.

To nie tak było. W montaźu wycięto wtręt Urbańskiego, bez którego uwaga o warszawiakach jest kompletnie od czapy. Szło to mniej więcej tak:

ja: bla bla krakowska publiczność bla bla bla
HU: ale prawie połowa odpowiedziała błędnie
ja: widać przyjechali z Warszawy
HU: liczy warszawiaków na widowni
ja: że reszta nie chce się przyznać i że nie ma się czemu dziwić
itd.

Generalnie publiczność dobrze się sprawdza w pytaniach z pop kultury. Seriale, przeboje itp. W zasadzie mogłem odpowiedzieć bez jej pomocy, ale pewny nie byłem, a nie sądziłem, aby to koło mogło mi się jeszcze przydać. I to się potwierdziło, nie miałem już potem pytania, przy którym zaufałbym publiczności.

Również dopiero w montażu pojawiły się namysły, pokazano po prostu mnie w trakcie odczytywania odpowiedzi przez Urbańskiego. W rzeczywistości odpowiadałem deczko szybciej.

Nie moge sie doczekac przyszlego tygodnia. Czy Tomek znizy sie do skorzystania z trzeciego kola ratunkowego w postaci "eksperta" - feministki Kazi Szczuki? Czy wygra milion?

Za tydzień (tzn. na drugi dzień rano) "expertem" był faktyczny expert, p.prof. Andrzej Fabianowski. Owszem, skorzystałem z jego pomocy. Owszem, miałem olbrzymi dylemat, czy w razie konieczności skorzystać z pomocy panny Szczuczanki, czy też unieść się honorem. Nie, nie mogę napisać, jak skończyła się cała zabawa.

[...]

Olbrzymia losówka. Najtrudniejszy etap - zdecydowanie 1/10. Potem 1/9. Wreszcie 1/8. Bardzo dużo szczęścia, że moi poprzednicy odpowiadali szybko i sprawnie. Najtrudniejsze pytanie - za 40k*, "Nad którym kontynentem wieje wiatr zonda" (chyba _sonda_, ale to program telewizyjny, a nie żaden wiatr, taka myśl przeleciała mi przez głowę**). Brat zaproponował mi post factum ciekawy trop: "Azja jest największa, a więc powinno tam wiać najwięcej wiatrów". Drugie najtrudniejsze - za 0.5k, przez moment przeszło mi przez głowę, że jak nie wceluję, to będzie bardzo zabawnie :) No ale sami powiedzcie, kto dzisiaj robi kisiel "metodą tradycyjną"? Skąd niby mam wiedzieć, z jakiej mąki to cholerstwo się robi?

Aha, żebyście mieli pojęcie, jak bardzo opłacalne jest dojście do 40k. W analizie mi wyszło, że poniżej 40k po prostu nie opłaca się rezygnować. W razie konieczności trzeba strzelać nawet 1/4. Losowanie odpowiedzi przy 40k, gdy było do wykorzystania pół na pół, to kompletny no brainer. Wg mojego oszacowania dojście do poziomu 40k jest warte około 150-200k (zakładając, że przy pytaniach z zakresu 75-1000 ma się celność 50-70%).

pzdr

TRad

* i ono było najtrudniejsze nawet uwzględniając te, których jeszcze nie znacie.

** autentyk z egzaminu z filozofii:
egzaminator: Niech mi pani powie coś o poglądach Plotyna.
pani robiąca wielkie oczy: Chyba _Platona_, panie doktorze.
i w tym momencie egzamin dobiegł końca.

Data: 2009-10-25 22:07:06
Autor: wiLQ
Tomek Radko w milionerach
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Teraz to se możesz. Nagranie było w sierpniu. Ech, gdybyż trzecim kołem był jak wcześniej telefon do gugla, wróć, do przyjaciela...

To juz wiemy, ze miliona z tego nie bedzie ;-)
No i nazwa programu caly czas pozostanie ironiczna, wlasciciele i
prowadzacy owszem, ale nie uczestnicy.

[...]

ROTFL.

Również dopiero w montażu pojawiły się namysły, pokazano po prostu mnie w trakcie odczytywania odpowiedzi przez Urbańskiego. W rzeczywistości odpowiadałem deczko szybciej.

O, to ciekawa technika.

Olbrzymia losówka. Najtrudniejszy etap - zdecydowanie 1/10. Potem 1/9. Wreszcie 1/8.

Yup, tego bym sie spodziewal po obserwacji turnieju.

Data: 2009-10-26 04:03:04
Autor: M.Rutkowski
Tomek Radko w milionerach
On 25 Paź, 21:35, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Teraz to se możesz. Nagranie było w sierpniu. Ech, gdybyż trzecim kołem
był jak wcześniej telefon do gugla, wróć, do przyjaciela...

TRadzie drogi, dawno mnie nie było na tej grupie - ale z okazji tego,
co widziałem wczoraj - musiałem tu wejść po latach, pogratulować i
życzyć (wiedząc, że już po ptokach) powodzenia za tydzień :-)
Zarządziłeś, Urbański kompletnie wytrącony z równowagi, z pewnością
zapisałeś się do historii Milionerów jako jeden z barwniejszych
uczestników.
Mieliśmy wczoraj wszyscy niezły ubaw.
Respect!

MR

PS. Tylko ten komentarz nt. Warszawiaków niepotrzebny :-)
PS2. Hubert - dzięki za smsa z hintem o programie.

Data: 2009-10-27 21:28:57
Autor: Piotr Blaszynski
Tomek Radko w milionerach
M.Rutkowski <michal_rudy@yahoo.com> wrote:
On 25 Pa?, 21:35, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> Teraz to se mo?esz. Nagranie by?o w sierpniu. Ech, gdyby? trzecim ko?em
> by? jak wcze?niej telefon do gugla, wr??, do przyjaciela...

TRadzie drogi, dawno mnie nie by?o na tej grupie - ale z okazji tego,
co widzia?em wczoraj - musia?em tu wej?? po latach, pogratulowa? i
?yczy? (wiedz?c, ?e ju? po ptokach) powodzenia za tydzie? :-)
Zarz?dzi?e?, Urba?ski kompletnie wytr?cony z r?wnowagi, z pewno?ci?
zapisa?e? si? do historii Milioner?w jako jeden z barwniejszych
uczestnik?w.
Mieli?my wczoraj wszyscy niez?y ubaw.
Respect!

To i ja sie podepne z gratulacjami, przy okazji pytanie do Tomka, czy jakos
uzasadnil opinie o "polskich futbolistach amerykanskich" i to wycieto?

--
   '.  o}      )~                Piotr B?aszy?ski

Data: 2009-10-28 10:06:02
Autor: Tomasz Radko
Tomek Radko w milionerach
Piotr Blaszynski pisze:

[...]

Nie, nie było okazji na dłuższą wypowiedź. Strasznie głupio z tym wyszło.

pzdr

TRad

Tomek Radko w milionerach