Tonący brzytwy się chwyta.

Data: 2016-06-14 17:20:02
Autor: CookieM
Tonący brzytwy się chwyta.
W dniu 14.06.2016 o 16:49, LeoTar pisze:
,,10 czerwca rozpoczynają się Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Startuje
w nich reprezentacja Polski. Jej zwycięstwa wzmocnią falę brunatnego
nacjonalizmu zalewającą nasz kraj. Dlatego też z antypisowskiego punktu
widzenia, polskim piłkarzom należy życzyć wszystkich przegranych meczów
oraz kompromitacji sportowej" - taką diagnozę postawił dr Wojciech
Krysztofiak, wykładowca Uniwersytetu Szczecińskiego i były działacz
Twojego Ruchu.[...]"

Read more:
http://www.pch24.pl/niesamowite-teorie-bylego-dzialacza-twojego-ruchu-- sukces-reprezentacji-wzmacnia-fale-brunatnego-nacjonalizmu,43945,i.html#ixzz4BZ6tyUyB

http://www.pch24.pl/niesamowite-teorie-bylego-dzialacza-twojego-ruchu-- sukces-reprezentacji-wzmacnia-fale-brunatnego-nacjonalizmu,43945,i.html

Jako propagandysta PiS-u jest pan żałosny. Ale rozumiem, że życie na koszt gminy zobowiązuje do swoistej ,,wdzięczności".

Data: 2016-06-14 17:31:48
Autor: LeoTar
Tonący brzytwy się chwyta.
CookieM pisze:
[...]

No cóż, to nie ja się lecz mnie zadekretowano niepełnosprawnym. I zrobiła to postkomunistyczna psychiatria przerażona (?) moją ideą. A o kasę gminną nie musi Pan tak bardzo dbać - wystarczy, że ja o nią dbam i nie obciążam jej zbytnio.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

Tonący brzytwy się chwyta.