Tonący cimocha się chwyta

Data: 2010-06-15 13:05:23
Autor: Hans Kloss
Tonący cimocha się chwyta
...tylko czy mu to pomoże? Zobaczymy,  być może na krótką metę. Bardzo
krótką.
http://flatforma.salon24.pl/194644,tonacy-cimoszewicza-sie-chwyta

Z jednym twierdzeniem jednak nie mogę się zgodzić: "Jakby na to nie
patrzeć sumienia prawicowej części PO zostały wystawione na próbę."
JAKIEJ prawicowej części PO? NIE MA ŻADNEJ "prawicowej części" tej
lewackiej jaczejki!
J-23

Data: 2010-06-15 22:19:50
Autor: jadrys
Tonący cimocha się chwyta
W dniu 2010-06-15 22:05, Hans Kloss pisze:
..tylko czy mu to pomoże? Zobaczymy,  być może na krótką metę. Bardzo
krótką.
http://flatforma.salon24.pl/194644,tonacy-cimoszewicza-sie-chwyta

J-23

Jak jeszcze raz ta menda zacznie się kiedyś kręcić koło SLD, to Napieralski powinien mu dać takiego kopa w d*pę żeby już do końca swoich dni nie wystawił nosa z tej swojej puszczy.

Data: 2010-06-15 13:38:18
Autor: Hans Kloss
Tonący cimocha się chwyta
On 15 Cze, 22:19, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Jak jeszcze raz ta menda
Dlaczego zaraz "menda"? Stypendysta, stypendysta Fundacji Fullbrighta
na nowojorskim Columbia University w latach 1980-81. Czyli w czasach
kiedy normalny człowiek miał duży  problem chcąc pojechać do
sąsiedniego miasta. Założeniem Fullbrighta jest finansowanie 50%
stypendium przez rząd US of A, pozostale 50% kosztów ponosił więc rząd
polski. Ciekawym jaka kategoria ludzi wysyłana była wtedy za panstwową
kasę na amerykańskie uczelnie...
J-23

Data: 2010-06-15 23:23:40
Autor: Adam
Tonący cimocha się chwyta

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:053c5c07-7738-4c63-8f12-ef96edf5c9a2r27g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A i warto bliżej przyjrzeć się tym studiom - na tym kierunku działały lewackie ugrupowania tzw. nowej lewicy. Pradaoks polegał na tym, że w samym sercu kapitalistycznego mocarstwa uwiła sobie gniazdko trockistowska katedra.
AC

Data: 2010-06-15 21:29:24
Autor: Eulalia Browarek
Tonący cimocha się chwyta

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4c17ef60$0$19164$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Hi, hi, hi... najzabawniejsze, że każdy na Fullbrightcie dostawał propozycje od FBI, CIA i Mossadu, a przed wyjazdem i po powrocie od SB. A teraz proszę sobie wybrać ulubiony ;)

Zennon

Data: 2010-06-15 21:48:48
Autor: HaMMeR
Tonący cimocha się chwyta
On 15 Cze, 23:29, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Użytkownik "Adam" <bluesman1...@poczta.fm> napisał w wiadomościnews:4c17ef60$0$19164$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

od FBI, CIA i Mossadu, a przed wyjazdem i po powrocie od SB. A teraz proszę

No no, w swojego walisz?
Chcesz powiedziec, ze ten lesniczy, to kapuchowski 'przechrzta' wielu
narodow?
:)

Data: 2010-06-15 23:56:09
Autor: cytryna
Tonący cimocha się chwyta
> [...]

stypendium przez rząd US of A, pozostale 50% kosztów ponosił więc rząd
polski. Ciekawym jaka kategoria ludzi wysyłana była wtedy za panstwową

Głównie agenci wywiadu z UB lub IW, tak było u cimochy, ojciec stary agent
Informacji Wojskowej a syn sławetny TW Carex. Podobnie Belki, Rosatie, Balcerowicze i wielu rycerzy "porozumienia narodowego" czerwonych z amarantowymi. Ten syf okrągłostołowy dzięki sprzedajnym baranom, ludziom zastraszonym oraz tym którzy mają swój mały świat ze schabowym i ćwiartką,
a pragną ukryć swoje wyczyny płatnych kapusiów (TW Bolek), ten syf będzie trwał jeszcze 100 lat.

Data: 2010-06-16 08:56:59
Autor: Bombelek
Tonący cimocha się chwyta

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.00000c6f.4c17f6f9newsgate.onet.pl...
> [...]

a pragną ukryć swoje wyczyny płatnych kapusiów (TW Bolek), ten syf będzie

Ty niestey nie doczekasz dni wolności1 ;-)))))

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 07:59:44
Autor: jadrys
Tonący cimocha się chwyta
W dniu 2010-06-15 22:38, Hans Kloss pisze:
[...]

A menda, dlatego że pomijając już jego dalszą przeszłość - jest to nielojalna szmata, gdy jest coś do zgarnięcia dla siebie to on zaraz zaczyna się łasić do SLD, a gdy teraz nie ma nic z nimi do ugrania, to zaraz zaczyna się uśmiechać do kogoś z szansami "grając" przeciw dawnym mocodawcom.. Nie cierpię takich osobników...

Data: 2010-06-16 08:55:48
Autor: Bombelek
Tonący cimocha się chwyta

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hv8na4$kmb$1news.onet.pl...
[...]

Sądzisz, że Cimoszewicz nie uzgadniał tego z Napieralskim? Sądzisz, że Belka to pomysł Komorowskiego? Ależ ty naiwny. Karty zostały rozdane, role rozpisane. Show must go!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-18 21:57:25
Autor: jadrys
Tonący cimocha się chwyta
W dniu 2010-06-16 08:55, Bombelek pisze:

[...]

No jasne że nie.. Widziałem minę Napieralskiego po ogłoszeniu deklaracji przez Cimoszewicza. -  Żaden aktor nie zagrałby tak okazanego zawiedzenia.

Data: 2010-06-16 07:40:14
Autor: precz z gnomem
Tonący cimocha się chwyta
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w

...tylko czy mu to pomoże? Zobaczymy,  być może na krótką metę.

W 2005 tonący się chwycił przestępcy i pomogło. Na chwilę.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-16 08:53:56
Autor: Bombelek
Tonący cimocha się chwyta

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:29c3759c-1d4d-42ea-9743-a633ceb6d81cw12g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Eeee tam. Cimoszewicz wie co robi. Za tekę ministra poprze każdego!

--

Bąbel-ek

Tonący cimocha się chwyta