Toner ZAMIENNIK - który wybrać?

Data: 2012-09-05 11:38:24
Autor: radekp@konto.pl
Toner ZAMIENNIK - który wybrać?
Chyba nie w 100% zgodne z tematyką grupy, ale może pomożecie.

Jaki zamiennik cieszy się dobrą/złą opinią? Do wyboru mam:
- TelForceOne
- Quantec
- MicroJet
- JetWorld

oraz jakieś:
- Forprint
- Elo
- Astral
- OM

Pacjent to laser Brothera (cz.-b).

Data: 2012-09-05 14:03:59
Autor: Marrcino
W dniu 2012-09-05 11:38, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Ja najbardziej polecam Uni-1

Data: 2012-09-06 12:18:49
Autor: radekp@konto.pl
Toner ZAMIENNIK - który wybrać?
Wed, 05 Sep 2012 14:03:59 +0200, w
<50473fae$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>, Marrcino <niema@niczego.pl>
napisał(-a):

> [...]
> Chyba nie w 100% zgodne z tematyką grupy, ale może pomożecie.
>
> Jaki zamiennik cieszy się dobrą/złą opinią? Do wyboru mam:

Niestety, nie produkują takiego modelu (TN-8000).

Data: 2012-09-12 09:24:52
Autor: Marrcino
napisał(-a):

[...]

Racja nie mają ale szczerze powiedziawszy to toner oryginalny jest lekko ponad 100zł to już bym sie nie bawił w zamienniki.

Data: 2012-09-12 12:22:57
Autor: radekp@konto.pl
Toner ZAMIENNIK - który wybrać?
Wed, 12 Sep 2012 09:24:52 +0200, w
<505038c4$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>, Marrcino <niema@niczego.pl>
napisał(-a):

> Niestety, nie produkują takiego modelu (TN-8000).

Racja nie mają ale szczerze powiedziawszy to toner oryginalny jest lekko ponad 100zł to już bym sie nie bawił w zamienniki.

Niby racja, ale skoro dobry zamiennik daje tyle samo...
Dlatego pytam o dobry, a nie tani :).

Data: 2012-09-22 14:30:15
Autor: Krystek
napisał(-a):

[...]

ActiveJet, PRYZMAT. Z tych korzystam. Na jakość druku nie narzekam. Jeszcze mogą być BlackPoint i Printe, ale cenowo to już nie wychodzą tak konkurencyjnie w stosunku do AJ czy PRYZMAT-a.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-09-27 11:56:11
Autor: radekp@konto.pl
Toner ZAMIENNIK - który wybrać?
Sat, 22 Sep 2012 14:30:15 +0200, w <k3kb0n$1qa$1@node1.news.atman.pl>, Krystek
<spamtrap@krystek.art.pl> napisał(-a):

ActiveJet, PRYZMAT. Z tych korzystam. Na jakość druku nie narzekam. Jeszcze mogą być BlackPoint i Printe, ale cenowo to już nie wychodzą tak konkurencyjnie w stosunku do AJ czy PRYZMAT-a.

Dzięki.

Toner ZAMIENNIK - który wybrać?