Toniemy? to nie my!

Data: 2009-03-01 15:31:05
Autor: pulsar
Toniemy? to nie my!
Wracam do Kraju, rozglądam się uważnie, wysłuchuję
opowieści przyjaciół, czytam prasę, zaglądam na psp,
i ... co widzę: brniemy dalej, na naszym "zachodzie"
bez zmian...

Politoszuści spod znaku "Tak mi dopomóż..." dalej
rżną głupa, a dawni ZChN-owcy brylują po swojemu, ten
Niesiołowski, Marcinkiewicz, mój Boże...

W PiS'ie niby-rewolucja, ichniemu prezesowi założyli
wreszcie konto bankowe. Ale na co ten ludzik liczy,
amnezja-puszens dotyka jednostki, nie całe społeczeństwa,
nawe jeśli są "przypadkowe"...

Ale "kościółek" trzyma się mocno, robi interes kilku
stuleci...

--
Pozdrawiam,
pulsar

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach
/Herbert "Przesłanie"/

Data: 2009-03-01 16:52:42
Autor: ColgatesBilly
Toniemy? to nie my!

"pulsar" <galaktyka@dm.eu> wrote in message news:goe5cm$91g$1news.interia.pl...
[...]

_____________________

Widze ze nie lubisz religii...

Pewnie wiec tez sprzeciwisz sie RELIGII HOLOKAUSTU
co chce na Polakach zrobic  w l a s n ie  byznes na 65 miliardow dol...

Tu tez bryluje... s t a r a   w i a r a... z  dawnego KKP, UW i synagogi
warszawsko-krakuwskiej

Kol

Data: 2009-03-01 17:36:31
Autor: pulsar
Toniemy? to nie my!
ColgatesBilly napisał(a):

Widze ze nie lubisz religii...

No cóż, w zasadzie pasożytów nie darzę sympatią...

Pewnie wiec tez sprzeciwisz sie RELIGII HOLOKAUSTU
co chce na Polakach zrobic  w l a s n ie  byznes na 65 miliardow dol...

Też!

Tu tez bryluje... s t a r a   w i a r a... z  dawnego KKP, UW i synagogi
warszawsko-krakuwskiej

Nie wiem co oznacza KKP, ale pozostałe "stany skupienia"
pasożytów mam w duuuużym niepoważaniu.

Data: 2009-03-01 21:36:11
Autor: Piotr
Toniemy? to nie my!
Dnia Sun, 01 Mar 2009 17:36:31 +0100, pulsar napisał(a):

Nie wiem co oznacza KKP, ale pozostałe "stany skupienia"
pasożytów mam w duuuużym niepoważaniu.

Oni ciebie też krasnoarmiejcu... Tym bardziej, że któryś pewnie jest twoim
szefem.
pz
Piotr

Data: 2009-03-02 08:52:56
Autor: pulsar
Toniemy? to nie my!
Piotr napisał(a):
[...]

Sorry, mimowolnie dotknąłem twojej rodzinki.
A te twoje wymysły, no cóż, skoro musisz...

--
pulsar

Toniemy? to nie my!