Toniemy w zbytku

Data: 2009-03-26 12:29:46
Autor: Józek
Toniemy w zbytku
Toniemy w zbytku, zalewa nas dobrobyt a wielcy tego świata
każą nam zaciskać pasa!
Wszystkiego jest za dużo, żywności, ubrani, węgla, mieszkań,
samochodów, dóbr elektronicznych a mimo wszystko każe się nam
zaciskać pasa. Na każdym kroku i miejscu ogranicza się produkcje,
1/5 obywateli pracuje, celowo zwiększa się bezrobocie.
O co właściwie w tym chodzi?
Dlaczego zwykły obywatel rozwiniętego kraju daje sobie wciskać
taką ciemnotę?
Ludzie tak dobrze wykształceni nawet nie próbują negować, podważać
tego co ci , te złodzieje społeczeństwu wmawiają!
Około 30% społeczeństw z wyższym wykształceniem ledwo wiąże koniec
z konicem a mimo wszystko nikt nawet nie próbuje się odezwać.
Toż to gorzej niż w komunizmie!

Józek

Data: 2009-03-26 12:43:01
Autor: jadrys
Toniemy w zbytku
Józek pisze:
Toż to gorzej niż w komunizmie!

Józek

Wreszcie raczyłeś to zauważyć.. Wielka szkoda że inni są jeszcze ślepi..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   Również ja

Data: 2009-03-26 13:48:01
Autor: Józek
Toniemy w zbytku

Użytkownik "jadrys" <ilicz@wp.pl> napisał w wiadomości
Józek pisze:
> Toż to gorzej niż w komunizmie!
>
> Józek

Wreszcie raczyłeś to zauważyć.. Wielka szkoda że inni są jeszcze ślepi..

Masz na myśli komunizm czy dobrobyt? bo nie wiem
może jak byś to rozwinął?

Józek

Data: 2009-03-26 06:37:47
Autor: jadrys203
Toniemy w zbytku
On 26 Mar, 13:48, "Józek" <stas...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <il...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:gqfpnv$jbh$2news.task.gda.pl...> Józek pisze:

> Wreszcie raczyłeś to zauważyć.. Wielka szkoda że inni są jeszcze ślepi..

Masz na myśli komunizm czy dobrobyt? bo nie wiem
może jak byś to rozwinął?

Józek

Mam na myśli komunizm jak i dobrobyt,ze względu na te tłumy biedaków
grzebiących w śmietnikach i miliony bezrobotnych..

Data: 2009-03-26 07:15:34
Autor: mrdevilyn
Toniemy w zbytku
On 26 Mar, 14:37, jadrys...@gmail.com wrote:
względu na te tłumy biedaków
grzebiących w śmietnikach i miliony bezrobotnych..

A ja cie poważnie pytam- co ty zażywasz? Mimo rzekomych milionów
bezrobotnych trudno znaleźć kogos do pracy, przy śmietnikach nawet nie
tyle że żadnych tłumów, ale wręcz nikogo nie widać, nie to co jeszcze
15 lat temu. Ludziom (w tym menelom) we łbach sie z dobrobytu
poprzewracało w tym ohydnym kapitalizmie, może ten cały kryzys ( ponoć
ma nadejść lada godzina) postawi ich trochę do pionu.. na krótko.
J-23

Data: 2009-03-26 15:35:06
Autor: jadrys
Toniemy w zbytku
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Można by pytanie odwrócić, Hans co ty zażywasz że ich nie widzisz? Pisałem tylko o bezdomnych i bezrobotnych a należałoby dodać całą armie emerytów i rencistów z których większość też cierpi głód i niedostatek..

Data: 2009-03-26 11:00:24
Autor: mrdevilyn
Toniemy w zbytku
On 26 Mar, 15:35, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Pisałem tylko o bezdomnych i bezrobotnych a należałoby dodać całą armie
emerytów i rencistów z których większość też cierpi głód i niedostatek..

Moja matka, sama emerytka, mieszka na osiedlu zaudnionym emerytami,
młodych ludzi tam mieszka mało. Zadni tam milicyjni czy wojskowi,
głownie emerytowana "klasa robotnicza" i ich żony biurwy. Ani ona sama
ani ŻADEN z jej znajomych emerytów nie cierpi głodu. Choć istotnie
wszyscy cierpią niedostatek- a to autko by się chciało zmienić, a to
na Teneryfe zimą wyskoczyć, a na to niestety z chudej emeryturki
ciężko sobie naścibolic zwłaszcza że ceny żywności za palituska mocno
poszły w górę.. Przestań mi więc o rzekomym głodzie wśród emerytów
bredzić, bo to kłamstwo jawne i bezczelne.
J-23

Data: 2009-03-26 20:00:15
Autor: jadrys
Toniemy w zbytku
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Nie przyjmujesz tego do wiadomości, ale fakty są takie że wielu emerytów musi wybierać - albo jedzenie albo lekarstwa !! Tu nie chodzi o jakieś spekulacje na temat ubogich w USA, ja to widzę codziennie  na własne oczy!

Data: 2009-03-26 14:41:01
Autor: Piotr
Toniemy w zbytku
Dnia Thu, 26 Mar 2009 06:37:47 -0700 (PDT), jadrys203@gmail.com
napisał(a):

Mam na myśli komunizm jak i dobrobyt,ze względu na te tłumy biedaków
grzebiących w śmietnikach i miliony bezrobotnych..

Pomóż bokunowi, to najbardziej znany na psp "bezrobotny biedak"...
Takich mamy tysiące.
A milionów grzebiących po śmietnikach nie mamy komuszy defektorze,
chocby dlatego, że nie mamy milionów śmietników.
pz
Piotr

Data: 2009-03-26 06:51:32
Autor: jadrys203
Toniemy w zbytku
On 26 Mar, 14:41, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Thu, 26 Mar 2009 06:37:47 -0700 (PDT), jadrys...@gmail.com
napisał(a):

> [...]

A milionów grzebiących po śmietnikach nie mamy komuszy defektorze,
chocby dlatego, że nie mamy milionów śmietników.

Milionów bywalców śmietników  faktycznie chyba nie mamy.. Ja pisałem
tylko o tłumach..

Data: 2009-03-26 14:59:03
Autor: Piotr
Toniemy w zbytku
Dnia Thu, 26 Mar 2009 06:51:32 -0700 (PDT), jadrys203@gmail.com
napisał(a):

Milionów bywalców śmietników  faktycznie chyba nie mamy.. Ja pisałem
tylko o tłumach..

no widzisz pokrecony komuchu, nawet nie umiesz tak prosto napisać,
żeby ludzie rozumieli... :-))
pz
Piotr

Data: 2009-03-26 15:24:19
Autor: jadrys
Toniemy w zbytku
napisał(a):

[...]

Ależ prosty kapitalisto, było napisane wyraźnie - pisałem tylko o TŁUMACH.. Ależ wy po prawej macie ciężkie rozumowanie..

Data: 2009-03-26 15:45:38
Autor: Polok_Prawdziwy
Toniemy w zbytku
Ależ prosty kapitalisto, było napisane wyraźnie - pisałem tylko o TŁUMACH.. Ależ wy po prawej macie ciężkie rozumowanie..

A scegulnie PIETROSEK, jakosik tak łostatnio ŁOKRUTNIE PSYGŁUPAWY jest...

Niewim, cyto zwiosny w jakimsik Zioberku siem zakochoł, cyto na tackem łostatnio
łokrutnie maluśko dowajom...

A moze psemencony jus jest...?
- siedzi tukej łokrongłe dwadzieściaśterygodziny nadziń i pierdoły pociskowywuje...

Data: 2009-03-26 15:56:27
Autor: jadrys
Toniemy w zbytku
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Faktycznie Piotr ostatnio jakoś nie w formie.. :-(

Data: 2009-03-26 21:42:51
Autor: Piotr
Toniemy w zbytku
Dnia Thu, 26 Mar 2009 15:56:27 +0100, jadrys napisał(a):

Faktycznie Piotr ostatnio jakoś nie w formie.. :-(

To, że ten Popaprak_mrukliwy nie łapie ironii, to normalka w końcu pluszowa
owca i dmuchana lala każdego by doprowadziły do depresji...
Ale ty, gwiazda lewiźnanej woltyżerki... Jak jakiś burak...?
pz
Piotr

Data: 2009-03-26 22:27:05
Autor: Polok_prawdziwy
Toniemy w zbytku
Piotr wrote:

Dnia Thu, 26 Mar 2009 15:56:27 +0100, jadrys napisał(a):

Faktycznie Piotr ostatnio jakoś nie w formie.. :-(

To, że ten Popaprak_mrukliwy nie łapie ironii,

Chmmm...
- cheba "IRONJA LOSU"...

Dlo Ciebie, łocywistałocywistość, ze musis tukej nałokrongło siedzieć i
GUPOTY PITOLIć....

Data: 2009-03-26 22:34:56
Autor: Piotr
Toniemy w zbytku
Dnia Thu, 26 Mar 2009 22:27:05 +0100, Polok_prawdziwy napisał(a):

Dlo Ciebie, łocywistałocywistość, ze musis tukej nałokrongło siedzieć i
GUPOTY PITOLIć....

Idź do owiec, bo ci jakiś tryk rogi doprawi, he, he.
pz
Piotr

Data: 2009-03-27 09:04:24
Autor: jadrys
Toniemy w zbytku
Piotr pisze:
[...]

Jakbyś tego nie skomentował, to mimo wszystko daje się zauważyć ostatnio Twoją wyraźną niedyspozycję... :-(

Data: 2009-03-26 15:48:51
Autor: ColgatesBilly
Toniemy w zbytku

napisał(a):

[...]

Albo mi... z tymi polskimi DVD!
;)

Kol

Data: 2009-03-26 14:55:46
Autor: jadrys
Toniemy w zbytku

napisał(a):

[...]

Billy, zostałem poinformowany że taka operacja (wymiana płyt dvd z filmami) jest niezgodna z prawem.. Trochę szkoda, ale nie ma co ryzykować..

Data: 2009-03-26 15:34:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Toniemy w zbytku
Billy, zostałem poinformowany że taka operacja (wymiana płyt dvd z filmami) jest niezgodna z prawem.. Trochę szkoda, ale nie ma co ryzykować..

Ale jesce mozes NIEŁODPŁATNIE wypozycyć...

Zato siem jesce niełodpowiado....

Data: 2009-03-26 15:52:12
Autor: jadrys
Toniemy w zbytku
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Niestety pożyczać też nie wolno..

Data: 2009-03-26 16:39:04
Autor: ColgatesBilly
Toniemy w zbytku

"Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> wrote in message news:76c7.000000ff.49cb925dnewsgate.onet.pl...
[...]

Jak sie nie chce.. to zaden logiczny argument nie pomoze.

I tyle mozna wlasnie liczyc na.. lewice.
Nic ci nie dadza ;)

Kol

Data: 2009-03-26 15:54:27
Autor: jadrys
Toniemy w zbytku
ColgatesBilly pisze:

[...]

Nie Billy w tej sprawie wcale nie chodzi o to że się nie chce..

Data: 2009-03-26 18:57:53
Autor: ColgatesBilly
Toniemy w zbytku

"jadrys" <ilicz@wp.pl> wrote in message news:gqg4uv$ah7$3news.task.gda.pl...
ColgatesBilly pisze:

[...]

Trudno, szkoda.
Myslalem zes facet, nie baba!
'
Kol

Data: 2009-03-26 16:00:41
Autor: ColgatesBilly
Toniemy w zbytku

napisał(a):

[...]

Alez... nikt nie bedzie o tym wiedzial!!!!  ;)
A takie DVD z gazet mozna kopiowac..
(podobno umiesz ;)

Zreszta, panstwo bedzie mialo 1000X wieksze problemy teraz..

PS a juz na pewno, mocno byc sie zaciekawil, gdybys znal moja
kontr-oferte!
Nie bundz ciamaga!

PS2.... "Zostales poinformowany?"
- to przedtem nie wiedziales?  ;)
- ale zapewniam, ze sa sprzeczne opinie ekspertow ;)

P-Kol

Data: 2009-03-26 15:21:00
Autor: jadrys
Toniemy w zbytku

napisał(a):

[...]

Opinia jest na ten temat jednoznaczna: wolno robić  kopie filmów  ale tylko na własny użytek, natomiast na wszelką sprzedaż , wymianę  itd jest paragraf i to nie tylko w  Polsce ale na całym świecie jest to karalne.. Tak więc myślę że nie warto ryzykować..

PS. Wcześniej o tym nie wiedziałem.. Dopiero mnie mój domowy prawnik uświadomił..

Data: 2009-03-26 16:37:08
Autor: ColgatesBilly
Toniemy w zbytku

"jadrys" <ilicz@wp.pl> wrote in message news:gqg30d$7er$1news.task.gda.pl...
ColgatesBilly pisze:

[...]

Bosz... to Ty w takiej przyjacielskiej sprawie
zasiegujesz opnii... prawnikow?

Kol

Data: 2009-03-26 15:50:52
Autor: jadrys
Toniemy w zbytku
ColgatesBilly pisze:

[...]

Mam prawnika domowego..

Data: 2009-03-26 14:56:51
Autor: kefirh
Toniemy w zbytku
Użytkownik jadrys203@gmail.com napisał:
[...]

A znasz jakiegos smieciarza lub zlomiarza osobiscie?

Data: 2009-03-26 15:31:45
Autor: kefirh
Toniemy w zbytku
Użytkownik jadrys napisał:
kefirh pisze:

[...]

  Podejdz, nie boj sie, zapytaj czy glod go nie trawi lubo jakiej szaty w ten chlod nie pragnie.

k.

Data: 2009-03-26 15:45:52
Autor: jadrys
Toniemy w zbytku
kefirh pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
kefirh pisze:

[...]

A nigdy, jeszcze swoją złość przeleje na mnie i da mi po twarzy, zamiast tym kapitalistom którzy go tak urządzili..

Data: 2009-03-26 15:52:01
Autor: kefirh
Toniemy w zbytku
Użytkownik jadrys napisał:

kefirh pisze:

Użytkownik jadrys napisał:

kefirh pisze:

[...]

Aaa, toz z ciebie zaden ikonowitsch!
Taka wincy lewica intelektualna?

k.

Data: 2009-03-26 16:38:45
Autor: kefirh
Toniemy w zbytku
Użytkownik kefirh napisał:
Użytkownik jadrys napisał:

kefirh pisze:

Użytkownik jadrys napisał:

kefirh pisze:

[...]

Chyba przesadzilem z ta "inetelektualna".
"Miliony glodujacych" toz to belkot.
Moherowe babcie juz sa bardziej stonowane.

Jak mezczyzna moze poslugiwac sie takim infantylnym jezykiem.
Jak mi ktos gada miliony glodujacych to mnie bierze kurwica.
Nawet kurwa cos sie ze mna dzieje jak slysze sam MILION.

k.

Data: 2009-03-26 16:48:31
Autor: jadrys
Toniemy w zbytku
kefirh pisze:
Użytkownik kefirh napisał:
Użytkownik jadrys napisał:

kefirh pisze:

Użytkownik jadrys napisał:

kefirh pisze:

[...]

Milion w środę milion w sobotę, kiedyś coś takiego słyszałem..

Kurwica Cię bierze? I ci źle?  To może Ty spróbuj wziąć kurwicę..

Data: 2009-03-26 16:17:44
Autor: jadrys
Toniemy w zbytku
cirrus pisze:

Mam na myśli komunizm jak i dobrobyt,ze względu na te tłumy biedaków
grzebiących w śmietnikach i miliony bezrobotnych..
A znasz jakiegos smieciarza lub zlomiarza osobiscie?
Znam z widzenia..

A znasz jakiegos grzybiarza, sa bardzo podobni, prawie te same emocje, a pozat ym i jeden i drugi to zbieracz.

Sam jestem zapalonym grzybiarzem..

Data: 2009-03-26 16:22:59
Autor: jadrys
Toniemy w zbytku
Józek pisze:
Toż to gorzej niż w komunizmie!
Józek
Wreszcie raczyłeś to zauważyć.. Wielka szkoda że inni są jeszcze ślepi..

Eee Jadrys, a słuchałeś kretynów z demonstracji Sierpnia 80, przecież to twoje poglądy, a ty szukasz po Ikonowiczach.

Sierpień 80, to normalni kapitalistyczni egoiści oni chcą tylko dla siebie, natomiast p. Ikonowicz chce dla innych (potrzebujących)..

Data: 2009-03-26 16:42:04
Autor: jadrys
Toniemy w zbytku
cirrus pisze:

[...]

O kurde bel to kapitaliści krzycza przeciwko kapitalistom?

I bardzo dobrze, niech się pozabijają, mniej zła będzie na świecie..

Data: 2009-03-26 15:17:51
Autor: xcihy
Toniemy w zbytku

Użytkownik "Józek" <stasdam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqfovd$gms$1news3.onet...
Około 30% społeczeństw z wyższym wykształceniem ledwo wiąże koniec
z konicem [...].

Co przez to rozumiesz?
xc

Data: 2009-03-26 20:32:40
Autor: Józek
Toniemy w zbytku

> Około 30% społeczeństw z wyższym wykształceniem ledwo wiąże koniec
> z konicem [...].

Co przez to rozumiesz?
xc

2 tysiące złotych miesięcznie to trochę mało dla nauczyciela
czy lekarza, a znam osoby które zarabiają jeszcze mniej.

Józek

Data: 2009-03-26 15:21:15
Autor: Polok_Prawdziwy
Toniemy w zbytku

Widzem Ziutek, zesem słowa moje do serca wzinłeś i mondzej godać pocynos...!

Cołkiem mondze to wsyćko ujonłeś...

Odpowim ci tes mondze - dzieje siem tak dlotego, bo na świecie LEWICY PRAWDZIWEJ
jus nima...!!!

Tsaby wsyćko łodpocontku pocynać, a tsaby siem nie na Leninie wzorować ino na
MARXIE i EMGELSIE...!!!

A zrestom...
- niebedem wom godać łotym, boście jesce dotego niedojzały...

PS - jako ciekawostkem wom powim, ze ten MARX jus 100 lot wceśnij psewidzioł ten
KAPITULISTYCNY KRACH...

Data: 2009-03-26 20:38:03
Autor: Józek
Toniemy w zbytku

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości

Widzem Ziutek, zesem słowa moje do serca wzinłeś i mondzej godać
pocynos...!

Cały czas mam takie poglądy, ale to wcale nie znaczy że się ze wszystkim
z Tobą zgadzam.
Nie będę się upierał ale Marks nie ma nic wspólnego z Komunizmem.

Józek

Data: 2009-03-26 20:52:11
Autor: jadrys
Toniemy w zbytku
Józek pisze:

Nie będę się upierał ale Marks nie ma nic wspólnego z Komunizmem.

Józek

Nic wspólnego?  Mógłbyś to rozwinąć?

Data: 2009-03-26 21:32:28
Autor: Józek
Toniemy w zbytku

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości
Józek pisze:

> Nie będę się upierał ale Marks nie ma nic wspólnego z Komunizmem.
>
> Józek

Nic wspólnego?  Mógłbyś to rozwinąć?

Uważam że to Engels podciągnął dzieła Marksa do komunizmu.
Marks ujął ekonomie w pewne ramy, i to wszystko, a że
odkrył pewne tajemnice i stał się nie wygodny dla władzy.
Zapytaj bogatego liberała czy jego majątek powinno chronić prawo?
Czy to co napisałem świadczy że jestem komunistą?
Czy w PRL był socjalizm a ZSRR komunizm?

Józek

Data: 2009-03-27 08:59:28
Autor: jadrys
Toniemy w zbytku

Józek pisze:

[...]

Myślę że w Polsce była tylko namiastka socjalizmu, a w ZSRR komunizm połowiczny..
Co do Marksa, to pewnie propaganda wyzyskiwaczy zacznie go niedługo nazywać upadłym kapitalistą..