Toniemy w zbytku

Data: 2009-03-26 15:21:15
Autor: Polok_Prawdziwy
Toniemy w zbytku

Widzem Ziutek, zesem słowa moje do serca wzinłeś i mondzej godać pocynos...!

Cołkiem mondze to wsyćko ujonłeś...

Odpowim ci tes mondze - dzieje siem tak dlotego, bo na świecie LEWICY PRAWDZIWEJ
jus nima...!!!

Tsaby wsyćko łodpocontku pocynać, a tsaby siem nie na Leninie wzorować ino na
MARXIE i EMGELSIE...!!!

A zrestom...
- niebedem wom godać łotym, boście jesce dotego niedojzały...

PS - jako ciekawostkem wom powim, ze ten MARX jus 100 lot wceśnij psewidzioł ten
KAPITULISTYCNY KRACH...

Data: 2009-03-26 20:38:03
Autor: Józek
Toniemy w zbytku

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości

Widzem Ziutek, zesem słowa moje do serca wzinłeś i mondzej godać
pocynos...!

Cały czas mam takie poglądy, ale to wcale nie znaczy że się ze wszystkim
z Tobą zgadzam.
Nie będę się upierał ale Marks nie ma nic wspólnego z Komunizmem.

Józek

Data: 2009-03-26 20:52:11
Autor: jadrys
Toniemy w zbytku
Józek pisze:

Nie będę się upierał ale Marks nie ma nic wspólnego z Komunizmem.

Józek

Nic wspólnego?  Mógłbyś to rozwinąć?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-03-26 21:32:28
Autor: Józek
Toniemy w zbytku

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości
Józek pisze:

> Nie będę się upierał ale Marks nie ma nic wspólnego z Komunizmem.
>
> Józek

Nic wspólnego?  Mógłbyś to rozwinąć?

Uważam że to Engels podciągnął dzieła Marksa do komunizmu.
Marks ujął ekonomie w pewne ramy, i to wszystko, a że
odkrył pewne tajemnice i stał się nie wygodny dla władzy.
Zapytaj bogatego liberała czy jego majątek powinno chronić prawo?
Czy to co napisałem świadczy że jestem komunistą?
Czy w PRL był socjalizm a ZSRR komunizm?

Józek

Data: 2009-03-27 08:59:28
Autor: jadrys
Toniemy w zbytku

Józek pisze:

[...]

Myślę że w Polsce była tylko namiastka socjalizmu, a w ZSRR komunizm połowiczny..
Co do Marksa, to pewnie propaganda wyzyskiwaczy zacznie go niedługo nazywać upadłym kapitalistą..