Tools po polsku i metrycznie

Data: 2009-07-20 21:14:29
Autor: Solar
Tools po polsku i metrycznie
pw pisze:

mam prośbę, nie radzę sobie z przetłumaczeniem na polski. Co dokładnie
i w jakich rozmiarach jest mi potrzebne, ew. który fajny toolkit mogę
sobie gdzieś kupić lub zamówić? Z góry dziękuję za pomoc.

http://www.santacruzmtb.com/tech/blurlt2_bearing.php

Dobrze, że nie kupiłem Blura, jak teraz widzę babraninę z łożyskami.

Tools required:
# Bearing Tool Kit
# Grease Gun (included with frame)
# (2) ll/16" or adjustable wrenches
# 9/16" or adjustable wrench
# pliers
# Loctite 242 or 243
# mallet
# seal pick
# metric Allen wrench set
# torque wrench
# Almost all of the bolts on this bike are titanium, so don't use your
10 year old rounded off Allen wrenches. Just the fresh ones, please.

- zestawik do wybijania łożysk (albo urządzenie do wyjmowania łożysk o małej średnicy wewnętrznej
- smarowniczka (dostałeś z ramą)
- 2 klucze płaskie 11/16 cala (albo nastawne)
- 1 klucz 9/16 cala
- szczypce
- klej do gwintów
- młotek
- narzędzie do wyjmowania uszczelek
- zestaw imbusów
- klucz dynamometryczny

"Zarodek męski staje się człowiekiem po 40 dniach, żeński po 80."
                               św. Tomasz z Akwinu

Data: 2009-07-20 13:18:40
Autor: pw
On 20 Lip, 21:14, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
pw pisze:

> [...]

>http://www.santacruzmtb.com/tech/blurlt2_bearing.php

Dobrze, że nie kupiłem Blura, jak teraz widzę babraninę z łożyskami.

Jeszcze nie narzekam, dopiero się przymierzam :) Dzięki za pomoc.

Pozdro.
pw

Tools po polsku i metrycznie