Top 10 Reasons Why Jesus is not God

Data: 2014-06-08 14:29:11
Autor: Zalek Bloom
Top 10 Reasons Why Jesus is not God
Jestem co prawda ateista, ale chyba nie do konca bo lubie czytac traktaty o Bogach.
Znalazlem to:
Top 10 Reasons Why Jesus is not God
https://www.youtube.com/watch?v=YW99U4JWNEc

Gdybym byl Chrzescjaninem, te argumenty by mnie chyba przekonaly.
Jaka jest odpowiedz Chrzescjan na te argumenty?

Zalek

Data: 2014-06-08 17:02:25
Autor: wawa
W dniu 6/8/2014 4:29 PM, Zalek Bloom pisze:
[...]

Za trudne aby odpowiedzieć znaleźć samodzielnie?
To może ten żyd pomoże zrozumieć:
http://www.youtube.com/watch?v=D7oY5wh5KEc

Top 10 Reasons Why Jesus is not God