Top 10 - filmy ze św. Mikołajem

Data: 2017-01-06 23:34:32
Autor: Adam
Top 10 - filmy ze św. Mikołajem
Witajcie.

Jakiś czas temu na obcym komputerze gdzieś w serwisie YouTube natrafiłem przypadkowo na jakiś kanał typu "top 10" czy "najlepsze filmy". Było omawianych kilka (kilkanaście) filmów ze Świętym Mikołajem.
Zainteresował mnie wtedy mały fragment tego materiału.

Niestety, nie jestem w stanie znaleźć papierowej notatki z linkiem.
Nie mogę też w żaden sposób znaleźć poszukiwanego materiału w żadnej wyszukiwarce.

Z tego, co pamiętam, pod głównym oknem z podglądem filmiku był pasek z innymi filmami z tego kanału - coś w rodzaju "10 filmów o ...".
Materiał, o który mi chodzi (o filmach ze św. Mikołajem) zawierał m.in. tytuł "Zły Mikołaj" i chyba kilka animowanych filmów.
Być może to był materiał nie tyle o filmach ze św. Mikołajem w roli głównej, a o św. Mikołajach "występujących" w filmach.

Pomoże ktoś?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-01-07 01:11:03
Autor: Gerard
Top 10 - filmy ze św. Mikołajem
W dniu 06.01.2017 o 23:34, Adam pisze:
Materiał, o który mi chodzi (o filmach ze św. Mikołajem) zawierał m.in.
tytuł "Zły Mikołaj" i chyba kilka animowanych filmów.

Trochę mało wskazówek, ale może to to?
https://www.youtube.com/watch?v=oi2_fcS3pyo

Data: 2017-01-07 10:52:07
Autor: Adam
Top 10 - filmy ze św. Mikołajem
W dniu 2017-01-07 o 01:11, Gerard pisze:
[...]

Dzięki.

Już blisko - to było coś w tym rodzaju.
Tyle, że materiał (jak i cały "kanał") był w jęz. polskim. Przepraszam - to też ważna, a przeoczona wcześniej przeze mnie informacja.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-01-09 20:48:57
Autor: Adam
Top 10 - filmy ze św. Mikołajem
W dniu 2017-01-07 o 10:52, Adam pisze:
[...]

Znalazłem :)

Szukałem nie tam. Chodziło mi o to zestawienie:

http://www.filmweb.pl/video/7+wspania%C5%82ych/%C5%9Awi%C4%99ty+Miko%C5%82aj-41359

albo krócej:
http://tnij.org/9e23k7g

--