Top Gear

Data: 2011-02-02 16:49:07
Autor: kml
Top Gear

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4d4975a5$0$2487$65785112news.neostrada.pl...
Ktoś pamięta jaka seria Top Gear leciała jako ostatnia w TVN Turbo?

Jako że BBC Knowledge przeszło do Cyfry i N, to znowu mam możliwość oglądania tego programu, widzę że lecą serie 14 i 15.
Chciałbym wiedzieć jak dużą dziurę miałem.

www.finalgear.com - opisane wszystkie sezony.

kml

Data: 2011-02-02 22:50:21
Autor: Cavallino
Top Gear
Użytkownik "kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:iibudd$p$1inews.gazeta.pl...

[...]

Czytałem opis odcinków, ale nie bardzo pamiętam co było 3 lata temu.
Sezon 9 kojarzę - więc pewnie neoniusz ma rację.

Top Gear