Top Secret :-)

Data: 2009-12-29 11:26:51
Autor: BoDro
Top Secret :-)
"Tajny raport TVP - czterech z siedmiu kolejnych porannych wydań gdańskiej "Panoramy" nikt nie oglądał."

http://wyborcza.pl/1,75248,7403485,Szkoda__ze_panstwo_tego_nie_widza__w_TVP_Gdansk_.html

--
Bogdan

Data: 2009-12-29 13:07:58
Autor: adresss
Top Secret :-)
On Tue, 29 Dec 2009 11:26:51 +0100, BoDro <bolek@lolek.pl> wrote:

"Tajny raport TVP - czterech z siedmiu kolejnych porannych wydań gdańskiej "Panoramy" nikt nie oglądał."

http://wyborcza.pl/1,75248,7403485,Szkoda__ze_panstwo_tego_nie_widza__w_TVP_Gdansk_.html

nie martwcie sie - niedlugo wszystkie telewizory beda mialy kanal
zwrotny (DLN'a, DLNA.....lub cos podobne) i beda musialy raportowac co
ogladacie (szpiegowac widza) i wtedy wyniki beda lepsze....

Ja uwazam, z tvp info to dobry kanal - lepszy od tvn24 i polsat news.
Kilka razy lepszy.

--
ThinkXtra

Data: 2009-12-29 19:29:29
Autor: pawell32
Top Secret :-)
W dniu 29.12.2009 13:07, adresss@poczta.pl pisze:
[...]

ja przy nim mogę jedynie zasypiać ;-)

--
pozdrawiam. pawell32
fedora 11, gnom, compiz-fusion

Data: 2009-12-30 01:13:59
Autor: Jerzy Pastusiak
Top Secret :-)
On Tue, 29 Dec 2009, adresss@poczta.pl wrote:

| nie martwcie sie - niedlugo wszystkie telewizory beda mialy kanal
| zwrotny (DLN'a, DLNA.....lub cos podobne) i beda musialy raportowac co
| ogladacie (szpiegowac widza) i wtedy wyniki beda lepsze....

czyli bedzie: TV Trwam 1, TV Trwam 2, ..., TV Trwam 6, TV Trwam Info,
...., TV Trwam Meteo, ..., ze wzgledu na duza ogladalnosc

wszystkie telewizory ...
nie tylko

juz to maja NMT, np. QNAP NMP-1000 (YouTube),
radio internetowe, np. Maximum MR-2000:
http://hollex.pl/index.php?page=prod&kat=6&id=1201
gdzie musisz sie zarejestrowac i zaprenumerowac kanaly,

lepsze DVD, ...

internet i komorki to fajna rzecz

jp

Data: 2009-12-29 15:16:23
Autor: Ktos
Top Secret :-)
Jako telewidz z regionu, czasami oglądam Panoramę i muszę powiedzieć, że po kilku minutach przełączam TV na inny kanał.
Ponieważ TVP3/Info jest jedynym kanałem nadającym wiadomości regionalne/ miejskie, to oczekuję od Panoramy głównie informacji lokalnych:
-o inwestycjach  w moim mieście/regionie (lub ich braku)
-o stanie dróg i remontach
-o sytuacji na rynku pracy i ekonomicznej
-o planowanych budowach osiedli ,dróg
-o ...... i można mnożyć przykłady.
-reportaży i informacji o 'eventach' i planowanych koncertach,itp.

Tymaczasem serwowany jest nam półgodzinny super-gniot, gdzie wszystkie takie informacje zajmują może 3 minuty, czasami mniej, a reszta to reklamy i straszliwie nudne dyskusje polityczne.

Tą sytuację 'dobija' jeszcze to, że w każdym wydaniu są emitowane DOKŁADNIE te same informacje i materiały.

Nie chcę robić nikomu reklamy , ale jak czasami przełączam na stację 'TVN Warszawa' to myślę" dlaczego u nas Telewizja Polska nie może zrobić czegoś podobnego? Ludzi ma pewnie z 5-10 razy tyle, co TVN Warszawa, więc reporterzy powinni być niemal natychmiast tam, gdzie się coś dzieje w regionie, a nie grzać ciepłe krzesełka.

Naprawdę, żal d... ściska patrząc na marnowany potencjał ludzki i sprzętowy, który produkuje taki 'gniot'.

Na pocieszenie: odbieram też lokalne wydania TVP Olsztyn- tam wcale nie lepiej. No, ale mała to pociecha.

Data: 2009-12-29 15:58:42
Autor: jerzu
Top Secret :-)
On Tue, 29 Dec 2009 15:16:23 +0100, "Ktos" <nobody@nowhere.net> wrote:

Na pocieszenie: odbieram też lokalne wydania TVP Olsztyn- tam wcale nie lepiej. No, ale mała to pociecha.

Wychodzi na to, że ośrodek poznański jest super i wybija się ponad
przeciętną. Bo w Warszawie TVP Info to dno kompletne.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Top Secret :-)