Top Secret :-)

Data: 2009-12-29 13:07:58
Autor: adresss
Top Secret :-)
On Tue, 29 Dec 2009 11:26:51 +0100, BoDro <bolek@lolek.pl> wrote:

"Tajny raport TVP - czterech z siedmiu kolejnych porannych wydań gdańskiej "Panoramy" nikt nie oglądał."

http://wyborcza.pl/1,75248,7403485,Szkoda__ze_panstwo_tego_nie_widza__w_TVP_Gdansk_.html

nie martwcie sie - niedlugo wszystkie telewizory beda mialy kanal
zwrotny (DLN'a, DLNA.....lub cos podobne) i beda musialy raportowac co
ogladacie (szpiegowac widza) i wtedy wyniki beda lepsze....

Ja uwazam, z tvp info to dobry kanal - lepszy od tvn24 i polsat news.
Kilka razy lepszy.

--
ThinkXtra

Data: 2009-12-29 19:29:29
Autor: pawell32
Top Secret :-)
W dniu 29.12.2009 13:07, adresss@poczta.pl pisze:
[...]

ja przy nim mogę jedynie zasypiać ;-)

--
pozdrawiam. pawell32
fedora 11, gnom, compiz-fusion

Data: 2009-12-30 01:13:59
Autor: Jerzy Pastusiak
Top Secret :-)
On Tue, 29 Dec 2009, adresss@poczta.pl wrote:

| nie martwcie sie - niedlugo wszystkie telewizory beda mialy kanal
| zwrotny (DLN'a, DLNA.....lub cos podobne) i beda musialy raportowac co
| ogladacie (szpiegowac widza) i wtedy wyniki beda lepsze....

czyli bedzie: TV Trwam 1, TV Trwam 2, ..., TV Trwam 6, TV Trwam Info,
...., TV Trwam Meteo, ..., ze wzgledu na duza ogladalnosc

wszystkie telewizory ...
nie tylko

juz to maja NMT, np. QNAP NMP-1000 (YouTube),
radio internetowe, np. Maximum MR-2000:
http://hollex.pl/index.php?page=prod&kat=6&id=1201
gdzie musisz sie zarejestrowac i zaprenumerowac kanaly,

lepsze DVD, ...

internet i komorki to fajna rzecz

jp

Top Secret :-)