Top Spin 3 czy Virtua Tennis 2009 ?

Data: 2009-05-31 20:59:36
Autor: Quong
Top Spin 3 czy Virtua Tennis 2009 ?
Jako, że troszkę się interesuję tenisem i aktualnie rozgrywane są ćwierć-finały French Open zastanawiam się nad wyborem gry pod PS3 o tej właśnie tematyce.

Kiedyś na PC grałem w Virtua Tennis 3 ale brakowało mi tam trochę oficjalnych nazewnictw rozgrywek. Nie wiem jak jest w Top Spin 3. Niemniej jednak teraz wyszła Virtua Tennis 2009. W związku z tym mam pytanie - którą z gier wybrać najlepiej ? TS3 czy VT2009 ? Co będzie lepszym wyborem?

Z góry dzięki za dorady.

Top Spin 3 czy Virtua Tennis 2009 ?